וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה טובה, בית"ר ירושלים

1.1.2007 / 0:00

צמד שערים מהירים ויכולת לא מרשימה במיוחד הספיקו ל-0:2 קליל על הפועל כפר סבא ביום האחרון של השנה, וחזרה לפסגת הליגה

האוהדים בטדי כל כך התלהבו בדקות הפתיחה, ובצדק. מה יכול להיות יפה יותר מניצחון רב שערים על הפועל כפ"ס של אלי אוחנה, כדי להתאושש משתי תוצאות התיקו האחרונות ומפגרת חג המולד? בסופו של דבר, זה נגמר "רק" ב-0:2 לבית"רים, שיצאו מהמשחק לגמרי במחצית השניה. יוסי מזרחי לא אהב את מה שראה, גם האוהדים, אבל המשימה הושגה: לסיים את 2006 במקום הראשון בליגת העל בשאיפה להישאר שם גם בסיום העונה. כמו שזה נראה ולמרות הזלזול במחצית השניה, בית"ר ירושלים נמצאת בדרך הנכונה כדי לעמוד גם במשימה השניה.

ההגנה של אלי אוחנה במחצית הראשונה סידרה לבית"ר ירושלים את חגיגות הסילבסטר. ולנטין תאודוריקה, אקס בית"ר ירושלים, היה יעיל כמו קונוס בכיסוי ההגנתי והשער הראשון של המארחים הגיע בדקה ה-16. ברק יצחקי, בקאמבק בהרכב של יוסי מזרחי, היה מאוד רוצה שהשער יירשם על שמו, אלא שבפועל זה היה גול עצמי של אביחי ידין. 10 דקות מאוחר יותר, מילובן מירוסביץ' כבש את אחד השערים היפים העונה והוכיח שוב שדווקא הזר השנוי ביותר במחלוקת בקבוצה בפתיחת העונה, הוא זה שמככב יותר מהאחרים אחרי שכמעט חצי עונה מאחורינו.

הפועל כפ"ס השתפרה פלאים במחצית השניה. היא היחידה שהגיעה למצבים בהתקפה, כאשר להגנה הכל כך חדירה שלה לא הייתה בכלל תעסוקה. היו לה לא מעט הזדמנויות לחזור למשחק עם שער מצמק בפתיחת המחצית, אבל הן לא נוצלו ואלי אוחנה יכול לצאת מהמשחק הזה רק עם הזיכרון של ההגנה המזעזעת במחצית הראשונה ולנסות ולהבין איך למנוע דבר כזה בעתיד.

בית"ר ירושלים חלפה על פני מ.ס אשדוד וחזרה למקום הראשון עם אותה כמות נקודות, אבל יחס שערים עדיף. הפועל כפ"ס נותרה במקום השביעי, שנראה פחות או יותר כמו מקומה הטבעי.

ולנושא אחר, נראה כי סוגיית פבריס פרננדז הגיעה לסיומה. קצת לפני פתיחת המשחק, הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק אישר לערוץ 10 כי נושא פרננדז יטופל אך ורק על ידי המאמן יוסי מזרחי ואישר כי הקשר הצרפתי ישוחרר מהקבוצה. ועדת המשמעת לשחקן נדחתה ל-11 בינואר, עקב רצונו של הקשר להיות מיוצג על ידי עורך דין. עד אז הצרפתי נשאר מושעה מכל פעילות.

מהלך המשחק:

דקה 9 - הזדמנות ראשונה לבית"ר ירושלים. מיכאל זנדברג השתלט על כדור בצד שמאל, העביר נהדר את תאודוריקה ובעט לשער, לויטה הדף.

דקה 10 - שמעון גרשון מצא את עצמו במרכז הרחבה אחרי כדור חופשי ובעט למשקוף, זנדברג המשיך את הריבאונד החוצה.

דקה 13 - טוטו תמוז שלח כדור מימין לברק יצחקי, שפרץ חופשי קדימה אבל בעט חלש לשער.

דקה 16 - גול! יואב זיו הרים כדור מצד ימין, ברק יצחקי השתלט עליו ובעט בעוצמה בינונית, הכדור פגע באביחי ידין ונכנס לשער. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 26 - גול! ברק יצחקי שלח ימינה למירוסביץ', שהקפיץ את הכדור מעל שני שחקני הגנה, חדר לרחבה ובעט חזק לרשת. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 44 - מיכאל זנדברג ניסה להפתיע את לויטה ובעט מעל לשער.

דקה 45 - ההזדמנות הטובה של כפר סבא במחצית הראשונה. דוארטה שלח כדור עומק לשלו משנה, שפרץ לכיוון השער אבל החליק מול קורנפיין.

דקה 48 - ז'וזה דוארטה ניצל רפיון בהגנת בית"ר ירושלים ובעט מ-18 מטר החוצה.

דקה 50 - בן לוז הכניס כדור לסמואל יבואה, שחדר לרחבה מצד ימין ובעט מעל לשער.

דקה 56 - בן לוז שלח כדור נוסף לסמואל יבואה, שבעט מרחוק החוצה.

דקה 59 - ישראלביץ' שלח כדור מימין ליבואה, שבעט ממרכז הרחבה. קורנפיין הדף.

דקה 63 - ברק יצחקי קיבל כדור על סף הרחבה, מסר שמאלה לזנדברג, שעצר במרכז הרחבה ובעט לשער. לויטה הדף.


הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, רוני גפני, מילובן מירוסביץ', דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג (אבירם ברוכיאן, 75), ברק יצחקי (ז'ואנו פינטו, 75), טוטו תמוז (עמית בן שושן, 65).

הרכב הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, ולנטין תאודוריקה (עופר טלקר, 46), דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, עמנואל פאפו, גיז'רמו ישראלביץ', אביחי ידין, יעוזה אבו בקרי (בן לוז, 46), שלו מנשה, סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה.

מזרחי: "פרננדס לא יהיה בקבוצה"

יוסי מזרחי התייחס בעיקר לילד הסורר של בית"ר, פאבריס פרננדס, והדיע את החלטתו לגביו: "פרננדס לא יהיה בקבוצה וישוחרר בקרוב מאוד. אני חושב שלא יכול להיות ששחקן מעל קבוצה והוא העמיד עצמו מעל הקבוצה ולא רק בתקופה האחרונה".

אלי אוחנה נשמע מאוכזב בסיום: "אין לי הסבר למה השחקנים היו מאוד מבוהלים. בית"ר לא הגיעה להרבה מצבים, אבל השליטה שלהם היתה ברורה. במחצית השנייה המשחק היה בשליטתנו וההבדל בינינו היה שהם ניצלו את המצבים ואנחנו לא, אבל כנראה שבית"ר גדולה עלינו השנה".

"אי אפשר כשכל פעם שאנו סופגים שני שערים, אז צריך חיזוק בהגנה. כפר סבא שולחת שחקנים קדימה ולספוג זה דבר נורמלי. במחצית הראשונה כל המשחק שלנו היה גרוע, אבל במחצית השנייה זה השתנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully