וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרחק בטוח

1.1.2007 / 21:17

אחרי ה-2:2 בין ניוקאסל ומנ' יונייטד הפער בפסגה עומד על שבע נקודות. ווסטהאם הושפלה 6:0 ברדינג. ליברפול-בולטון 0:3

המחזור ה-22 באנגליה נפתח היום (שני) עם הניצחון הגדול של ליברפול 0:3 על בולטון, ששלח את החבורה מאנפילד למקום השלישי על חשבונה של קבוצתו של סם ארלדייס. הכותרת היא התיקו 2:2 של מנצ'סטר יונייטד בסיינט ג'יימס פארק מול ניוקאסל, שהעלה את הפער מצ'לסי ל-7 נקודות, כשהאלופה האנגלית תשחק בשלישי בבירמינגהאם נגד אסטון וילה.

אבל עם כל הכבוד לקרב הצמרת באנפילד והתחרות בצמרת, את ההצגה היומית גנבה רדינג, שמעכה את ווסטהאם החלשלושית 0:6. מידלסברו ניצחה 1:3 אאת שפילד יונייטד בקרב תחתית ומנצ'סטר סיטי ברחה מהתחית עם ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 0:2 על אברטון.

עוד בשלישי: ארסנל, שהפסידה בשבת לשפילד יונייטד, תנסה לכפר בניצחון על צ'רלטון, המעודדת ממינויו של אלן פארדיו.

ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 2:2

ישנם מספר מגרשים בהם השדים האדומים שנואים יותר מכל. סנט ג'יימסז פארק הוא אחד מהם. החבורה של פרגוסון פתחה ביום שבת פער בן שש נקודות בראשות הליגה וקיוותה להגדיל את הפער לשתע, אבל תסתפק בנקודה אחת מהמפגש מול הזברות.

ג'יימס מילנר הקפיץ את אוהדי ניוקאסל, ואיתם את אוהדי צ'לסי, כששלח פצצה מחוץ לרחבה בדקה ה-33, וקבע 0:1 למקומיים. מאותו רגע השתלט על הנעשה פול סקולס, כשבדקה ה-40 חלף על פני שחקן ובעט מחוץ לרחבה פנימה, ו-25 שניות מפתיחת המחצית השנייה ירה מ-30 מטר אחרי אסיסט של רונאלדו כדי להפוך ל-1:2. לשיי גיבן גם יש חלק בשער, כשהחליט ליפול מבלי שראה את הכדור, וראה אותו עובר בדיוק בחלל שהשאיר במרכז השער.

השדים האדומים חלמו על ניצחון, אבל בדקה ה-73 הגיע השוויון, בשער רביעי בבעיטה מרחוק. הבעיטה של הקנדי בן ה-19 דייויד אדגר פגעה בדרך ברונאלדו, וקיבלה זווית שלא איפשרה לואן דר סאר לעשות דבר. 2:2.

מנג'ר היונייטד חגג היום (ראשון) 65 חורפים, וקבוצתו ניסתה להבקיע את שער הניצחון בדקות הסיום, אבל הלחץ שלה לא הניב פרי.

ליברפול - בולטון 0:3

האדומים של בניטז עצרו את רצף חמשת הניצחונות הרצופים של הוונדרס, ובצורה מרשימה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת פתח פיטר קראוץ' את מסכת ההבקעות עם עוד מספרת נהדרת בדקה ה-62 לאחר הרמה של ג'רמיין פנאנט מימין. דקה בלבד לאחר מכן הכפיל סטיבן ג'רארד את התוצאה עם בעיטה משובחת מהאוויר ישר לרשת של יסקילאינן. בדקה ה-83 חתם דרק קויט ההולנדי את התוצאה אחרי בישול של לואיס גרסיה שעלה מהספסל. טל בן חיים שיחק 90 דקות, עידן טל נכנס כמחליף בדקה ה-67.

רדינג - ווסטהאם 0:6

יוסי בניון אולי בדרכו החוצה מהפטישים, ככה שמענו גם אם לא רצינו או האמנו בימים האחרונים, אלא שהבעיה של אלן קרבישלי היא קודם כל בהגנה. מערך מחורר, גבינה שוויצרית, תחשבו על כל קלישאה ספורטיבית בקשר להגנה של קבוצה ותלבישו אותה על המערך האחורי של ווסטהאם. זה יתאים.

רדינג, עולה חדשה להזכירכם, כבשה בכל דרך אפשרית והשפילה את הקבוצה האנמית עד כאב ובושה של קרבישלי. כדי לחסוך בכאב ראש, הרי החוגגים: בריניאר גונארסון 12, סטיבן האנט 14, אנטון פרדיננד 30 (עצמי), קווין דויל 36, 78 ולירוי ליטה 53. בניון עצמו שיחק 79 דקות, אבל לא עשה כלום על המגרש, כמו כל הקבוצה שלו. המצב של הפטישים ממשיך להיות קשה בתחתית, והם עדיין מתחת לקו האדום. בהפסדים, ווסטהאם מוליכה את הפרמיירליג העונה, לפחות זה אה?


פורטסמות - טוטנהאם 1:1

הקרב בדרום אנגליה עשוי להתברר כמכריע בסוף העונה, כשהשתיים ייאבקו על מקומות באירופה. בינתיים הן נפרדו ללא הכרעה. בנג'אני העלה את פומפי ליתרון בדקה ה-29 אחרי מסירה של ניקו קרנצ'יאר, אבל סטיד מלבראנק הישווה בנגיחה בדקה ה-50. טוטנהאם מבוססת בשמינייה הראשונה אחרי ששהתה בחלק קטן מהעונה עמוק בתחתית, אבל זה באמת לא מספיק ולא עונה על הציפיות שהיו בתחילת העונה בווייט הארט ליין.

משחקים נוספים

מידלסברו - שפילד יונייטד 1:3

קרב התחתית הסתיים עם ניצחון גדול של המאחרת, שאספה 3 נקודות יקרות. מאמן הבורו, גארת' סאותגייט השאיר את צמד המורדים, פאביו רושמבאק ומאסימו מקרונה מחוץ לסגל ומארק וידוקה העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-36. פיל ג'גיאלקה, קשר וגם שוער מחליף לעת מצוא, השווה לפני השריקה למחצית, אבל איגביני יעקובו החזיר את היתרון לבורו בדקה ה-69 והבטיח את הניצחון עם פנדל מוצלח כעבור 8 דקות.

מנצ'סטר סיטי - אברטון 1:2

צמד של גאורגיוס סאמארס היווני בדקות ה-50 וה-72 בפנדל מול שער מצמק של לאון אוסמן 6 דקות לסיום, הספיקו לחניכים של סטיוארט פירס לניצחון שלישי רצוף, מול הקבוצה הלא יציבה ממרסיסייד.

פולהאם - ווטפורד 0:0

קרב התחתית הלונדוני לא הוכרע, אבל האקט של המשחק היה קשור פחות לכדורגל. בדקה ה-54 התנגשו שוער פולהאם, אנטי ניימי ובלם הקבוצה, קרלוס בוקאנגרה. השוער הפיני נפל על ראשו ושכב שרוע על הדשא במשך דקות ארוכות עד שפונה לבית החולים. למשחק עצמו נוספו 9 דקות זמן פציעות ובבית החולים התברר לאנחת כולם, כי ניימי לא סובל מפגיעה קשה.


וויגאן - בלקבורן 3:0
לבלקבורן: אמיל הסקי 36 (עצמי), מאט דרבישייר 58, בני מקארתי 75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully