וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה העברתו של תמיר כהן לנתניה

רומן רוזנבלט

1.1.2007 / 10:23

הפגישה בין אביו של השחקן לבין ראשי נתניה נדחתה. לירן שטראובר חזר להתאמן. הקבוצה הביעה התעניינות בתומר תייר

מכבי נתניה ערכה היום (שני) אימון לקראת משחק גביע הטוטו מחר מול מכבי ת"א בשעה 16:00. דדי בן דיין החולה נעדר, אך צפוי להיכלל בסגל. הקשר זנו בונדאה ערך אימון קל וקיבל טיפולים ברגלו בשל רגישות ממנה הוא סובל בקרסול. באימון נטלו חלק גם השחקנים המשוחררים טוטאנה, בן מוחא וזביטי.

מחר צפוי להיבחן החלוץ האורוגוואי מרטין פרדיסו שנבחן מזה שבועיים בקבוצה וההחלטה לגביו תתקבל כל הנראה אחרי המשחק. כמו כן השתתפו באימון 4 שחקני נוער וחלוץ שנבחן בקבוצה בשם אריק בן אדרת. גם היום גוטמן הרבה להעיר לשחקני הקבוצה, ובסיום ערך שיחה אישית עם אוקוצ'ה.

גם איתי שכטר, שריצה עונש הרחקה בשבת, צפוי לחזור. לירן שטראובר חזר להתאמן אתמול כרגיל ומתכוון להמשיך לשחק בקבוצה (כנראה שיפתח מחר בשער), כך על פי סוכנו, רונן קצב שאמר לוואלה! ספורט: "לירן לא ינהל בפועל את הפאב שלו , למרות שהוא מגיע לשם פעם בשבוע ומנהל חיים של מקצוען. כנראה אנשים שזה חורה להם החליטו להפוך אותו לבליין כשהוא לא כזה. גם אם לירן לא ישחק שבוע , חודש זה לא משנה כי בטווח הארוך, אלי גוטמן צריך שני שוערים טובים והוא זה שיחליט מה יהיה, כך שאין בכוונתו לעזוב ומבחינתו הוא יעמוד בכל החוזה – 3 שנים".

הפגישה בין אבי כהן לנציגי הקבוצה נדחתה למחר בעקבות הלוויותו של יעקב חודרוב. כהן צפוי לסגור את העברתו של בנו תמיר לנתניה ובכך להפוך אותו לשחקן החיזוק הראשון של חלון ההעברות עבור נתניה. הקשר כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לפני כשבועיים, ואם לא יתרחש משהו בלתי צפוי, הוא יחתום בקבוצה ל-3 שנים.

בעניין עדן בן בסט אין חדש, אם כי רוני לוי מודע לכך שבנתניה מחכים לתשובה ממנו ובימים הקרובים עשוי לקבל החלטה סופית לגביו. עסקת העברתו של ג'ף טוטואנה לפארלמיני עשויה להסגר ביומיים הקרובים ואם הדבר אכן יקרה צפוי השחקן לצאת לקראת יום חמישי לקפריסין. הצוות המקצועי בנתניה ממשיך לחפש שחקן זר שיחליף את טוטואנה.

בקופסא הביעו התעניינות בשחקן עירוני קרית שמונה, תומר תייר, שמפגין העונה כושר מצוין. אולם לוואלה! ספורט נודע כי הסיכויים שהקבוצה מהלאומית תשחרר אותו נמוכים.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דודי פדלון, אבי סטרול, גולן חרמון, אורי אוזן, אמיר טגה, ישראל זביטי, שי בירוק, איתי שכטר, ג'ף טוטאנה, מרטין פרדיסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully