וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א במו"מ עם ברונו פוגסה

לי בוץ

31.12.2006 / 22:40

חלוצה הברזילאי של קסנטי מיוון עשוי לחתום ללא מבחנים. סוגיית אוגבונה מסתבכת. בקבוצה שוקלים איך להנציח את חודורוב

הפועל ת"א נמצאת במו"מ מתקדם עם ברונו פוגסה, חלוצה הברזילאי של קבוצת קסנטי מיוון. במידה והאדומים יגיעו להסכמה על תנאיו הכספיים של החלוץ, הוא צפוי לחתום בקבוצה ללא מבחנים.

פוגסה (25, 1.85 מ') בעל מבנה גוף חזק, פתח העונה בשני משחקים בלבד, נכנס כמחליף בחמישה משחקים. את שערו היחיד העונה כבש בדקה ה-94, לאחר שנכנס כמחליף בדקה ה-89. בשנה שעברה שיחק בקבוצת נאבאל הפורטוגלית, שם כבש שישה שערים ב-31 משחקים בהם שותף. בשנת 2001 שיחק ב-אלפסבורג השבדית, שם כבש שני שערים בעשרה משחקים בהם שותף.


שביעות רצון גדולה שררה הבוקר (ראשון) בקרב אנשים ושחקני הפועל ת"א בעקבות הניצחון על הכח עמידר ר"ג אמש בוינטר (3:4), שהעניק לקבוצה 3 נקודות חשובות למאבקי הצמרת.

מאמן הקבוצה, יצחק שום, המריא הבוקר לחו"ל לעניינים פרטיים והוא צפוי לחזור עוד הערב. במועדון הכחישו טענות לפיהן שום נסע לחפש קבוצה לחתום בה לקראת העונה הבאה. בינתיים, זכו החניכים של שום ליום חופשי, אותו ינצלו לחגיגות ערב השנה החדשה.

מחר בצהריים ישתתפו השחקנים והצוות המקצועי בהלוותיו של שוער העבר של הקבוצה ונבחרת ישראל, יעקב חודורוב, שהלך הבוקר לעולמו, ובערב יתכנסו לאימון לקראת משחק גביע הטוטו מול בני יהודה ביום שלישי.

המאמן צפוי להעניק מנוחה לשחקני ההרכב הראשון לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי הרצליה. לעומתם מי שצפוי לקבל דקות משחק ראשונות במדים האדומים הוא היהודי-ארגנטינאי, מרטין פרלמן, שנבחן בקבוצה כבר מספר ימים. שום כבר הודיע על רצונו להחתים את השחקן וביום שלישי הוא יוכל להראות מה הוא שווה גם למאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, שצפוי להגיע לצפות במשחק.

שי אבוטבול, ששותף אמש כמחליף, עשוי לקבל מספר ימי מנוחה מאחר והוא סובל מסדק בכף רגלו. אבוטבול סוחב את הפציעה כבר זמן מה וינצל את המנוחה מהאימונים לעבור טיפולים אצל רופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקופף.

עדכון ראשון: 18:54, 31/12
עדכון אחרון: 00:05, 1/1

הפועל ת"א שוקלת: מתחם חודורוב (יניב קובוביץ' ודוד מרואני, "הארץ")

תל אביב מתכוונים לשבת בקרוב עם בני משפחתו של יעקב חודרוב המנוח במסגרת רצון להנציח את שמו.

שתי ההצעות המובילות כרגע הן לקרוא למתחם האימונים בוולפסון - מתחם חודורוב ו/או לקיים טורניר שנתי לזכרו.

"המועדון מרכין ראש עם לכתו של השוער האגדי ומי שהיה אבי שבט המועדון", נאמר בהודעה רשמית של המועדון מאתמול, "יעקב חודורוב הוא שם נרדף להפועל תל אביב. חודורוב נשאר אוהד הקבוצה והתעניין בנעשה בה עד ימיו האחרונים".

מה יהיה עם אוגבונה? ("הארץ")

הפועל תל אביב לא מעוניינת לשחרר את זיטו אוגבונה, וראשיה כלל לא לקחו בחשבון שהחלוץ לא ירצה להמשיך בקבוצה.

אלא שסוכנו של אוגבונה דורש ממנו שלא לחתום כרגע על החוזה לשנתיים שהוצע לו, ומכניס את הקבוצה למלכוד. הפועל תל אביב לא קיבלה הצעה מאף קבוצה לגבי אוגבונה וראשיה מרגישים שסוכנו של החלוץ משהה את החתימה, משום שהוא מעוניין לעלות את מחירו של אוגבונה. מצד שני בתום העונה אוגבונה יהיה שחקן חופשי והפועל לא תוכל לקבל כסף על הכרטיס שלו.

בהפועל תל אביב חושבים שאיוון יוליץ' כלל לא מנסה למצוא לעצמו קבוצה ומעדיף לקבל שכר מהקבוצה מבלי לשחק. נראה שכך אכן יקרה. הפועל תשחרר את החלוץ הבוסני ותמשיך לשלם לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully