וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנדק הגיע לפאלרמו

31.12.2006 / 17:22

רינו פוצ'י, מנהלה הספורטיבי של הקבוצה מסיציליה, קיבל מסר מאוהדי הקבוצה בדמות ראש עז כרות. זדנק זמאן התפטר מלצ'ה

פאלרמו, בירת האי סיציליה היא לא רק נמל, שמש וכדורגל, אלא גם מאפיה. הכפר קורליאונה אמנם רחוק מפאלרמו, אבל כשרינו פוצ'י, המנהל הספורטיבי של קבוצת הכדורגל פאלרמו, קיבל בערב חג המולד חבילה בדואר, בה הונח ראש כרות של עז, אף אחד באי לא הרים גבה.

עכשיו די ברור, למי שעוד פיקפק, שסיפרו של מריו פוזו, "הסנדק", בו ראש כרות של סוס מוצג כאזהרה לאחד מהאנשים עימם עשה דון קורליאונה עסקים, אינו בידיוני לחלוטין.

"תחילה חשבתי כי מדובר בבדיחה", אמר פוצ'י, "אך אשתי נבהלה מאוד והביטה בבעתה למראה תכולת הקופסה. אני חי בפאלרמו חמש שנים ומעולם לא אויימתי בעבר. האנשים תמיד חיבבו אותי. אני מרגיש מוגן ושנתי שלווה", אמר פוצ'י, שעלול למצוא עצמו ישן עם הדגים.

פאלרמו הוליכה את הסרייה A בתחילת העונה, אך בשבעת משחקיה האחרונים רשמה שלושה הפסדים ושני תוצאות תיקו, שהפילו אותה למקום השלישי, מרחק 13 נקודות מהמוליכה אינטר. נשיא המועדון מאוריזיו זאמפריני, הגיב ל"מתנה" אותה קיבל פוצ'י: "מעשה מכוער שפוגע בעיר כמו גם בקבוצה".

אגב, זו לא הפעם הראשונה בה האוהדים האיטלקים משתמשים במחווה שכזו כדי להביע את הערכתם לאחד מאנשי המקצוע בקבוצתם האהובה. בשנת 1999 קיבל נשיא רג'ינה, שנלחמה אז נגד הירידה, ראש כרות של שור בצוותא עם מכתב איום ובו דרישה שישלם חמישה מיליון דולר אם ברצונו להמשיך ולהלך על פני הארץ.

* מאמן לצ'ה זדנק זמאן התפטר מהקבוצה ובכוונתו לפרוש מאימון. מאמנן בעבר של לאציו ורומא חזר לאיצטדיון ויה דל מארה בקיץ האחרון לאחר שעזב בעבר את המועדון, אבל זו חזרה שעליה הוא מתחרט. "כשלצ'ה קראה לי לשוב ביוני, חשבתי שאני שב למקום יציב שחושב קדימה. לאכזבתי מצאתי שהם מפחדים לחכות לפריחתם של צעירי הקבוצה", חשף המאמן הצ'כי שהתפטר מהקבוצה. מחליפו במועדון הוא ג'וזפה פאפאדופולו בן ה-58, שאימן בעבר את לאציו ופאלרמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully