וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: "אנחנו לא אנדרדוג, בטח לא מול מכבי פ"ת"

31.12.2006 / 13:40

מגן הפועל פ"ת שכח מההפסד לאשדוד ומחמם את הגזרה לקראת הדרבי המלאבסי: "זה משחק העונה, ואנו מבינים את ההשלכות"

אחרי שהציגה את המחצית הגרועה ביותר שלה העונה, ידעה הפועל פ"ת להתאושש ולצמק פיגור 3:0 מול אשדוד, כדי להפסיד אמש (שבת) 3:2, ולראות עוד קבוצה יריבה מחייכת באורווה.

מגן הכחולים עומרי קנדה, מהפעלתנים והנמרצים במפגש מול חניכיו של אלון חזן, עדיין חש תסכול מההפסד לקבוצה מהשפלה. "היתה לנו הזדמנות כבר בדקה השלישית, שאם היתה נכנסת הכל אולי היה נראה אחרת", התייחס המגן להחמצה של מאור בוזגלו עם פתיחת המשחק, וציין את הלך הרוח השורה בקבוצה, "אנו לא יכולים להישבר ומבחינתנו דבר לא נגמר. אנו צריכים רק ניצחון אחד שיחבר את הכל".

בשבת הקרובה נערכת העיר פתח תקווה לאירוע המסעיר ביותר שהיא יכולה לנפק: הדרבי הפתח תקוואי. המשחק הכי אמוציונלי בליגת העל כבר נמצא עמוק בראש של שתי הקבוצות ואם בעבר מכבי היתה פותחת בקבוק שמפניה על שהוציאה תיקו מול הפועל, הרי שבשנים האחרונות הפכה האחרונה לקבוצה הקטנה של העיר.

קנדה כלל לא רואה כך את הדברים וקובע נחרצות: "אייל מכין אותנו לדרבי הכי טוב שיש. אנו יודעים את החשיבות ויש לנו מחויבות לאוהדים. אנו אף פעם לא באים כאנדרדוג, בטח לא מול מכבי פ"ת. הטבלה משקרת. אנו משחקים מצויין ברוב המקרים ואנו מתכוננים למשחק שאנו יודעים מה השלכותיו".

המגן בן ה-20 שקיבל השנה קרדיט רב ממאמנו אייל לחמן יודע להעריך את הדקות הרבות אותן הוא מקבל: "כיף לי לשחק. אייל נותן לי את הבמה, ואני חושב שאני מוכיח לו כי אני ראוי לה".

אין זה סוד שלמרות הצעירים הרעבים של פ"ת, הכחולים זקוקים בדחיפות לחיזוק בקישור ובהתקפה, ובמלאבס היו רוצים לראות את רביד גזל, קשרה של מכבי חיפה, בקבוצה. הירוקים עדיין מתלבטים אם לשחררו, ובנתיים בוחנת פ"ת בעמדות אלה שלושה זרים: הקשרים מיקל מרסגיליה (צרפת), אנורה קבונגו (קונגו) והחלוץ כברה זאמורה (סיירה ליאונה).

האם החיזוק הוא מה שיציל את הפועל פ"ת מירידה לליגה הלאומית? "אייל הוא יותר ממאמן עבורינו. אנו סומכים עליו והוא הביא זרים מעולים. אני חושב שחיזוק כזה רק יעזור לנו", סיכם קנדה. אוהדי הקבוצה, ששוקדים על מפגן תפאורה ותמיכה לקראת המשחק מול גיא לוזון ושחקניו, מקווים גם הם לכל עזרה אפשרית, כדי שבסוף מאי 2007 הם יוכלו לחגוג את הישרדותם בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully