וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן באסטן: "ואן פרסי יהיה אחד הגדולים בעולם"

31.12.2006 / 13:27

כך טוען מנג'ר הולנד. פרגוסון חוגג יום הולדת בפסגה, גיגס רוצה לאמן, אלרדייס לא אוהב את בניטז, מסצ’ראנו יעזוב, מידלסברו מסוכסכת

למרקו ואן באסטן אין ספק מיהו השחקן שהשאיר את חותמו בצורה הבולטת ביותר ב-2006 בכדורגל העולמי. מאמן נבחרת הולנד בחר ברובין ואן פרסי כתגלית השנה, ומאמין שחלוצה הצעיר של ארסנל יגיע לרמה גבוהה אף יותר ב-2007.

"להולנד לא היה טורניר טוב במונדיאל הקודם, אבל מבחינה אישית ואן פרסי היה מדהים", אמר ואן באסטן, "הוא בשלב מושלם עבור ארסנל, והוא מתפתח במהירות תחת ארסן ונגר. רובין חייב לדעת שעכשיו יש לו פוטנציאל להפוך לאחד מהכוכבים הכי גדולים בעולם, ואם הוא ימשיך להתאמן ברצינות, יש לו סיכוי טוב לעמוד בציפיות האלה".

יש לזכור שואן פרסי הוא בין הבודדים בנבחרת ההולנדית שלא התכסח עם ואן באסטן, וזוהי אחת הסיבות שהוא הפייבוריט של המאמן הלאומי. אבל ואן באסטן לא מפסיק עם המחמאות. "בקיץ הקודם הייתה לי דעה אחרת לגבי השחקנים הוותיקים והמנוסים שאמורים להרכיב את הנבחרת", אמר ואן באסטן, "אבל כשהוא הגיע למחנה הוא היה פשוט מלא אנרגיות. יש לו כישרון טבעי למשחק".

פרגוסון והיונייטד חוגגים מקום ראשון

מזל טוב לאלכס פרגוסון. המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד חוגג היום (ראשון) יום הולדת 65, אבל הוא רחוק מהפנסיה. השדים האדומים ממשיכים לנצח כל קבוצה שבאה מולם, ואחרי ה-2:3 מול רדינג בבית הם פתחו פער של שש נקודות בפסגה על האלופה צ'לסי.

"לא ציפינו שצ'לסי תאבד ארבע נקודות בשני משחקים, זה היה חג מולד טוב עבורנו", אמר פרגוסון, "אבל לא נרוויח כלום מלהסתכל עליהם. אנחנו חייבים להתרכז רק במשחק הבא - מול ניוקאסל ביום הראשון של השנה".

"אמרתי כבר שאם ניכנס ל-2007 בראש הטבלה, יהיה לנו סיכוי טוב לזכות באליפות", אמר פרגוסון, "אבל לא נישאר במקום הראשון אם משחק ההגנה שלנו יהיה כמו אתמול".

גיגס כבר חושב על השלב הבא בקריירה

ריאן גיגס מספר שהוא מעוניין להפוך למאמן כשהוא יפרוש. הוולשי בן ה-33, ששיחק במשך כל הקריירה שלו אצל אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, סבור שיש לו את היכולת לעשות את השינוי המנטלי.

"אני רוצה להמשיך לשחק כמה שאני יכול, למרות שאני לא יודע כמה הרגליים שלי יכולות להחזיק, אבל ללא ספק אני רוצה להפוך למנג'ר בסיום הקריירה", אמר גיגס, "העברתי את הקריירה שלי אצל אחד המנג'רים הגדולים, מה שחייב להיות חינוך טוב".

אם גיגס, שמתקרב להפועתו ה-700 ביונייטד, יהפוך למאמן, הוא יצטרף לשחקנים נוספים מהמועדון שעשו את המטמורפוזה, כמו בריאן רובסון, מארק יוז, סטיב ברוס, רוי קין, פול אינס וכריס קספר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מאקרונה יוצא נגד סאותגייט

למאסימו מאקרונה ופביו רושמבאק, שחקניה של מידלסברו, נמאס ממאמן הקבוצה גארט סאותגייט. "זה מוזר שפתחתי רק פעם אחת העונה", אמר מאקרונה, "אין בזה היגיון. הייתי אמור לקבל יותר הזדמנויות בשביל שהמאמן יפסול אותי, אבל זה לא קרה, והוא לא עמד בהבטחות שלו אליי מתחילת העונה. אני כבר מת לעזוב". גם רושמבאק, 25, שהגיע מברצלונה ומרוויח 40 אלף ליש"ט בשבוע, הביע את רצונו להשתחרר.

מידלסברו מדורגת במקום ה-17, שלוש נקודות מהקו האדום.

מאסצ'ראנו יעזוב, טבז יישאר?

חאבייר מאסצ'ראנו הודה שבקצב הזה הוא יהיה חייב לעזוב את ווסטהאם. הארגנטיני מתקשה לתפוס את מקומו בהרכב הפטישים, שנמצאים מתחת לקו האדום ונלחמים על חייהם בליגה.

בקשר כבר הביעו התעניינות יובנטוס, וגם ליברפול הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו. מסצ'ראנו, בכל אופן, יודע שעזיבת הפטישים זה צעד חשוב שעשוי להציל לו את הקריירה. "זה נורמלי שאם אני לא משחק, אצטרך למצוא לי קבוצה אחרת", אמר מסצ'ראנו, "בגילי אני לא יכול להרשות לעצמי לשבת על הספסל".

קליטו טבז, לעומתו, לא צפוי לעזוב את ווסטהאם. "לפני כמה ימים הוא הצהיר בפני כולם במועדון שהמילה 'כישלון' לא מופיעה בלקסיקון שלו", אמר מסצ'ראנו.

אלרדייס ובניטז לא אוהבים

לקראת המפגש בין בולטון לליברפול, מנג'ר בולטון מחמם קצת האווירה בין הבוסים של שתי הקבוצות. "אני מכבד את רפא בניטז מבחינה מקצועית על מה שהוא עשה בוולנסיה, וגם על הזכייה בליגת האלופות עם ליברפול בשנתו הראשונה במועדון", אמר סם אלרדייס, "אבל האם אני מחבב אותו באופן אישי? לא, ממש לא. זה שהוא מאמן מוצלח לא אומר שהייתי רוצה לצאת איתו לשתות בירה".

ידיעות נוספות

* שחקנה האגדי של מנצ'סטר יונייטד, בובי צ'רלטון, טוען שכריסטיאנו רונאלדו עומד להיות שחקן השנה ב-2007.

*ליברפול הוזכרה כמועמדת בכירה לקלוט את דיוויד בקהאם, שעשוי לעזוב בקרוב את ריאל מדריד, וזאת על רקע רכישת המועדון על ידי דובאי.

* דיווחים מספרים שוולנסיה הודיעה כי היא תסכים לשחרר את החלוץ דויד וייה לליברפול רק אם השוער חוזה ריינה ייכלל בעסקה.

* מנג'ר פורטסמות' הארי רדנאפ החל בשיחות עם קשרה של מנצ'סטר יונייטד, קירן ריצ'ארדסון, בניסיון לצרפו לקבוצה.

* מגנה הגנאי של ווסטהאם, ג'ון פנסטיל, הוזכר גם הוא כמועמד לעזוב את הקבוצה.

* טל בן חיים לא לבד. שם נוסף הועלה כמועמד לעמדת הבלם של צ'לסי - בלמה של טרבזונספור הטורקית, מילאן סטפאנוב.

רונאלדו גבר על מוריניו

כוכבה של מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, הוכרז כספורטאי השנה בפורטוגל והקדים את מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו, שסיים רק שלישי.

התואר, שהוענק לשחקן על ידי עיתון פורטוגלי גדול, החמיא לרונאלדו על "תרומתו ברחבי העולם לכדורגל הפורטוגלי". רונאלדו עצמו הוחמא: "זה מאוד מחמיא לי, ואני מקווה שאמשיך ברמה הזו גם ב-2007".

מוריניו, שזכה בפרס ב-2004, סיים גם אחרי שחקן בנפיקה, נונו גומש.

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully