וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביולה נשאר בספרד

31.12.2006 / 13:16

חלוץ ברצלונה מעדיף לא לעבור לאנגליה, גם אם לא ימשיך בקבוצה. טריסטן עשוי לעבור לקטאר. מאמן חדש לטוגו: פטריס נובו

חאבייר סביולה, החלוץ הארגנטינאי בן ה-25 של ברצלונה, מעדיף להישאר בספרד. חוזהו של סביולה, שלא רווה נחת מבחינת דקות משחק בבארסה, יפוג בסוף העונה, ולאחרונה היו דיווחים רבים על קבוצות אנגליות שמעוניינות לצרפו לשורותיהן, כשברוסיה היו פרסומים שגם ספרטק מוסקבה משריינת לו מקום. אבל סביולה הצהיר כי גם אם לא ישחק בברצלונה, הוא מעוניין להשאר בממלכה.

סוכנו של סביולה, אלפרדו קבררה בריזואלה, אמר: "קיבלנו הצעות, אבל חאבייר משוכנע שהאופציה הטובה ביותר עבורו היא להישאר כאן. נראה שסביליה ו-ויאריאל הן המועמדות המובילות במרוץ אחרי השחקן.

ועוד מסביליה: הקבוצה נערכת לצירופו של המגן הארגנטינאי פרדריקו פאזיו. פאזיו משחק בקבוצת פרו-קאריל, המצויה במשבר כלכלי קשה ועשויה להעבירו תמורת סכום שווה ערך ל-500 אלף ליש"ט (יותר מ-4 מיליון שקל).

- האם דייגו טריסטן, חלוץ מאיורקה, בדרך לקטאר? על פי דיווחים מהאמירויות מועמד השחקן לקבוצת אל עראבי. טריסטאן אמור להחליט בתוך שבוע על עתידו.

- מאמן חדש לנבחרת טוגו: פטריס נובו. נובו בן ה-52 הצעיד את נבחרת גינאה לרבע גמר גביע אפריקה לאומות במצרים, אבל פוטר ממנה לאחרונה. הוא יחליף את אוטו פפיסטר, שהדריך את הנבחרת במונדיאל בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully