וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקינג עוזב את גלבוע/עפולה, סוכר מצטרף

שגיא ניר

31.12.2006 / 13:14

הפורוורד האמריקאי ייעדר שלושה חודשים בשל קרע בשריר התאומים, ויוחלף. אבי סוכר, ששוחרר מצסק"א סופיה, חתם בקבוצה

הפועל גלבוע/עפולה תשחרר את אנטוניו מיקינג, לאחר שבדיקת MRI שעבר הראתה קרע בשריר התאומים. המשמעות: השחקן, שהשבועיים הקרובים היו אמורים להיות תקופת מבחן להמשך דרכו בקבוצה, ייעדר מהמגרשים בשלושת החודשים הקרובים ויוחלף.

מיקינג (25, 203) אמור היה להיות הרכש המרכזי העונה של העולה החדשה, אבל הפציעה בשריר התאומים מנעה ממנו לשחק באופן סדיר, כשבסך הכל שיחק 20.1 דקות בשבעת המחזורים הראשונים (8.1 נקודות ו-3.7 ריבאונדים). בעונה שעברה הוא נפצע פציעה לא פשוטה בכתפו, וכעת נראה כי הפציעה בשריר התאומים תסיים עוד עונה עגומה מבחינתו.

אחרי שיחרורו של שון מונסון, נותרה עפולה עם ג'רמיין הול כשחקן הפנים המשמעותי היחיד בסגל, מה שיחזיר את המאמן דני פרנקו אל הקלטות בדרך לאיתור שחקן זר חדש לאיוש העמדה. מקביל, נמשכים המאמצים לצירוף שחקן פנים ישראלי.

לפנות ערב החתימה הקבוצה את אבי סוכר, ששוחרר בסוף השבוע מצסק"א סופיה הבולגרית. סוכר (30, 1.87 מ') התחיל את העונה בבי סי קייב האוקראינית ועבר ממנה לסופיה, בה הופיע רק במשחקי היורוקאפ בשל פרוצדורת רישומו בליגה המקומית. בעבר שיחק השחקן במכבי ראשון לציון, אליצור בת ים, אליצור אשקלון ועירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully