וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון ריצ'רדסון שבר את היד

31.12.2006 / 23:30

כוכב הגולדן סטייט ייעדר כחודשיים. דנקן נפל קורבן לווירוס המסתורי בסן אנטוניו, וולס שוב פצוע, ממפיס מתאוששת, כדור העור חוזר

הגארד של גולדן סטייט, ג'ייסון ריצ'ארדסון, עלול להיעדר חודשיים מהמגרשים לאחר ששבר את ידו במהלך המשחק של הווריורס מול סקרמנטו.

ריצ'ארדסון, הקלע המוביל של גולדן סטייט בשנה שעברה עם ממוצע של 23.2 נקודות, נפגע במהלך הרבע השני כשמיקאל פייטרוס בעט בו בשוגג. אחרי צילומי רנטגן באקו ארנה הונח גבס על ידו של ריצ'ארדסון.

"מישהו נוחת לי הרגל - זה כל מה שאני זוכר מהאירוע", אמר ריצ'ארדסון, שגם בתחילת העונה העביר זמן רב עם רופאי הקבוצה עקב בעיות בברכו, שמנעו ממנו לשחזר את היכולת של השנה שעברה.

"העונה עוד לא ראינו את ריצ'ארדסון האמיתי", אמר מאמנו, דון נלסון, "זה מישהו אחר שמתחזה לו. אני מקווה שזה לא יעכב אותו יותר מדי". ריצ'ארדסון העונה קולע רק 13.1 נקודות (ו-4.1 ריבאונדים), אבל רק ב-37.7 אחוז מהשדה, הנמוך ביותר מבין שחקני הקבוצה.

עוד בגולדן סטייט: הווריורס שלחו ל-NDL את הרוקי פטריק אובריינט.

מקום לדאגה אצל הספרס

טים דנקן הוא הקורבן האחרון בסן אנטוניו שנפגע על ידי הווירוס המסתורי בבטן, שמשבית את שחקני הקבוצה. הכוכב של הספרס לא התאמן אתמול (שבת), והוא בספק למשחק הקרוב מול אטלנטה.

"הוא רק אמר שהוא סובל מכאבי בטן וביקש לא להתאמן", אמר המאמן פופוביץ', "ככה זה התחיל אצל כולם. נקווה שהוא ירגיש טוב בהמשך".

דנקן הוא הקורבן השישי לווירוס בשבוע האחרון. מאנו ג'ינובילי, ברנט בארי ומאט בונר החמיצו את משחק ההפסד מול מילווקי ביום שלישי אחרי שחלו; בנוסף, ג'אק ווהן ופבריסיו אוברטו (בנוסף לשני אנשים מצוות האימון) חלו גם הם בימים האחרונים.

* בונזי וולס יייעדר בשבוע הקרוב משחקיה של יוסטון, עקב כאבים בצלעות. וולס, שחתם ברוקטס רק השנה, כבר הספיק להחמיץ 19 משחקים מפתיחת העונה.

הגריזליז על הגל?

עידן טוני בארון בממפיס החל בהצלחה. אחרי שהגריזליז פתחו חזק את המשחק מול טורונטו וכבר עלו לפער של 24 נקודות בזכות התקפה יעילה ופחות שמרנית, ממפיס אומנם נכנעה ללחץ של טורונטו שצמצמה את ההפרש, אבל השיגה את הניצחון הראשון עם המאמן החדש (שהחליף את פראטלו), 104:110 על הראפטורס.

"זה ניצחון גדול עבור הבחורים", אמר בארון בסיום המשחק, שקטע רצף של חמישה הפסדים, "זה משקל גדול שיורד להם מהכתפיים. אני קרוע מעייפות. אני גמור. אמרתי לג'רי ווסט שאני פשוט גמור. זה מספיק לעכשיו".

כדור העור חוזר לליגה

2007 מביאה עימה בשורה טובה לשחקני ה-NBA: כדור העור הישן והטוב, שהוחלף בתחילת העונה בכדור חדש ושנוי במחלוקת, חוזר לשימוש. "הללויה", ברך קווין גארנט, הפורוורד של מינסוטה, וביטא את אנחת הרווחה של שחקנים רבים בליגה.

"זה הצליח, לא חשבתי שזה באמת יעבוד", הודה לברון ג'יימס מקליבלנד קאבלירס, בהתייחסו לקיטורי השחקנים לגבי הכדור, בחודשים האחרונים. למרות הצלחת המחאה, אין ערב לכך שהנהלת הליגה לא תחליט להחזיר את הכדור החדש לשימוש בעונת 2007/8.

עדכון ראשון: 11:57, 31/12
עדכון אחרון: 23:30, 31/12

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully