וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב המגניב

טביב זליקוביץ' ויניב קובוביץ'

31.12.2006 / 8:23

אליניב ברדה "רוצה להמשיך בהפועל" אחרי הרביעייה ב-3:4 מול הכח עמידר, ויצחק שום גזר עליו קופון: "אני הבאתי אותו למכבי חיפה"

אליניב ברדה כמעט הצליח להיעלב בסיום המשחק. אחרי הרביעייה שכבש בניצחון 3:4 על הכח עמידר רמת גן, היה מישהו ששאל אותו אם הרגיש שזה בא לו בקלות. חלוץ הפועל תל אביב שלף: "נראה לכם שלהבקיע רביעייה מול כל קבוצה שהיא זה קל? תזכירו לי מתי מישהו הבקיע רביעייה?". אז הנוכחים הזכירו לו מיד את אסי טובי. ואז התעשת ברדה ועבר לציטוטים המוכרים והטובים: "העיקר שניצחנו והבאנו שלוש נקודות, אחרי תקופה קשה".

אבל האמת שלברדה באמת היה קל אתמול. כנראה ששחקני הכח עמידר התרגשו מאיצטדיון וינטר המחודש ונתנו לו לכבוש ללא הפרעה. ולא רק שחקני ההגנה החלשים אשמים, גם השוער מרשל אודה הפגין יכולת רעה עד מביכה. שוב ושוב הבלמים והמגנים נתנו לברדה להרגיש שהם לא קיימים, שוב ושוב הדף השוער הניגרי ברשלנות. וכאשר גם השוער השני במגרש, שביט אלימלך, לא בשיא יכולתו, לא פלא ששבעה שערים מובקעים במשחק אחד.

בצד השני הובילה הכח עמידר משער בדקה השלישית, הבקיעה עוד שני שערים בהמשך ולא היתה רחוקה משוויון בדקות הסיום. מאכזב, אבל לפחות הקבוצה של אורי מלמיליאן הצליחה לכבוש אחרי שבעה משחקים עקרים. גם משהו. "שיחקנו לא טוב", הודה מלמיליאן בסיום, "זה עצוב כשאתה מבקיע שלושה שערים בבית ובכל זאת מפסיד. אני אדם מודאג כשאני מנצח, והרבה יותר מודאג כשאני מפסיד".

המאמן השני, יצחק שום, הזכיר לכולם בסיום מי הוא האיש שניצח את המשחק. "אליניב שחקן נהדר, להזכירכם אני הבאתי אותו מהפועל באר שבע למכבי חיפה. כאשר הגעתי להפועל, שמחתי שיש לי אותו בסגל. אבל זה ממש לא משנה, פעם אליניב יבקיע רביעייה, פעם רק שער אחד ופעם לא יבקיע כלל, העיקר שהפועל ת"א תמשיך לנצח ולבדר את הקהל המצוין שלה".

אבל דבריו של שום לא הפריעו לברדה להמשיך לחייך ולהצטלם, בכל זאת עוברים עליו ימים שמחים. גם זימון לנבחרת, גם הצעה להארכת חוזהו, גם רביעייה ראשונה בקריירה. "אלא אם לא מחשיבים את הנוער", הוא מציין.

אוגבונה לא ישוחרר, בינתיים

ברדה לא יכול היה לחלום על רביעייה בעיתוי מוצלח יותר. כפי שפורסם ב"הארץ", הפועל תל אביב תאריך לחלוץ שהפך אתמול למלך השערים של הליגה את החוזה בשנתיים נוספות.

בימים האחרונים, ללא קשר לארבעת השערים שכבש מול הכח רמת גן, הבהירו בהפועל לשחקן שהקבוצה תגיש לו את ההצעה לעוד שנתיים, בנוסף לאופציה שיש לה עליו לעונה הבאה. שכרו של ברדה צפוי להשתדרג בצורה משמעותית. בהפועל אמרו אתמול שהזימון שלו לנבחרת והשערים שהוא כובש לאחרונה מעלים את מחירו של ברדה, והכוונה היא לסיים את המשא ומתן אתו כמה שיותר מהר.

ברדה, שהיה אתמול מאושר, מצא זמן להתייחס גם לעניין החוזה. "לכבוש רביעייה זה הדבר הכי כייף שיכול להיות לשחקן. אני מרגיש טוב בהפועל, ואם הם ירצו להאריך לי את החוזה אני מאוד אשמח. אני רוצה להמשיך פה עוד הרבה זמן. כולם מכירים אותי ויודעים שאני לא מרים את האף גם כשאני מצליח".

מלבד ברדה, הכוונה היא לשבת גם עם שביט אלימלך, ואליד באדיר וברוך דגו, אולם המשא ומתן עמם יתקיים אחרי המשחק בגביע אופ"א.

בכלל, בהפועל מתכוונים להשאיר 90% מהסגל הקיים גם בעונה הבאה, אם כי הדברים ייעשו רק לקראת סיום הסיבוב השני.

מה שמדאיג כרגע את ראשי הקבוצה היא העובדה שעד היום לא נמצאה אף קבוצה, בישראל או באירופה, שמעוניינת בחלוץ איוון יוליץ', שביום חמישי קיבל הודעה שהוא רשאי לנהל משא ומתן עם כל מועדון.

בהפועל החליטו כי גם אם יוליץ' לא ימצא קבוצה, הם יתחזקו בחלוץ זר, ונערכים למצב שבו השחקן יקבל את שכרו עד לסיום העונה גם אם לא יהיה שייך לסגל.

לגבי אוגבונה, בינתיים אין כוונה לשחררו, והמימון להחתמתו של זר נוסף אמור להגיע מכספים שיכנסו מאופ"א ומטורניר הערוץ הרוסי, שיתקיים בחודש הבא בתל אביב, במימונו של רומן אברמוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully