וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר שוקל לעזוב את נתניה

אסף אקרמן

31.12.2006 / 7:54

למרות השיחה המפויסת נלקח מהשוער סרט הקפטן, ועם ההצטיינות של גל ניר ב-0:0 מול מכבי ת"א, הוא מבין שמעמדו מתערער. אלי כהן: "היה קשה לשחק נגד סגירה כזו של נתניה"

עמי שומן

אם מישהו חשב שהקרב האחרון בין מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן, לשוער לירן שטראובר נגמר בשיחת טלפון מפויסת ביום רביעי, הוא טעה. למרות שאתמול שוחח שטראובר עם הבעלים דניאל יאמר, שניסה לעודד אותו ולהסביר לו את המניעים לעונשים שקיבל, בקבוצה מעריכים כי השוער לא יהיה מוכן להפוך לשחקן ספסל ולאבד את מעמדו כשחקן מוביל.

בנתניה אף טענו כי שטראובר ישקול את המשך עתידו בקבוצה, ועוד היום הוא מתכוון להתחיל לחפש אופציות חלופיות. ל"ספורט הארץ" נודע כי הפועל כפר סבא הביעה עניין בשוער ותהיה מוכנה לקלוט אותו.

הדברים הידרדרו לכך בעקבות החלטתו של גוטמן אתמול, לקחת מהשוער את סרט הקפטן ולהעביר אותו לבלם לואיס מרין באופן קבוע. שטראובר גם הבין כי הוא צפוי לאבד את מקומו בהרכב לשוער השני גל ניר, שהציג יכולת מצוינת במשחק אתמול.

בנתניה החליטו כי אסף בן מוחא וג'ף טוטואנה, שקיבלו הודעת שחרור לפני שבועיים, ייקנסו כל אחד ב-2,000 דולר, בעקבות ראיונות שקיימות ללא אישור למקומון "חדשות נתניה" מרשת שוקן. אגב, בן מוחא סיכם בהפועל נצרת עלית ביום שישי, ויעבור אליה עם פתיחת חלון ההעברות.

בינתיים גוברת הביקורת על החלוץ אובודו אוקוצ'ה, שממשיך להציג יכולת עלובה במשחקים האחרונים. אחד השחקנים אמר אתמול: "לשחק אתו על המגרש זה כמו לשחק עם שחקן אחד יותר ליריב. הוא רק מפריע בדרך ולא עושה כלום. אף אחד לא זוכר מתי בפעם האחרונה הוא בא לקבל כדור או בעט לשער כמו שצריך". חלק מהמרמור בנוגע לאוקוצ'ה קשור לעובדה שהוא שחקנו של יאמר, והסיכוי שישוחרר אפסי.

"נתניה כנראה הגיעה בלחץ" (לי בוץ, מערכת וואלה!)

במכבי ת"א היו מאוכזבים אחרי ה-0:0 עם נתניה. אלי כהן, מאמן הקבוצה, אמר: "היה למעשה משחק כמעט חד צדדי. כל הזמן יזמנו. בחצי השני הגענו להרבה מצבים. לא היה מספיק מחץ ומי שיכניס את הכדור לרשת. היה כל כך צפוף ברחבה של נתניה, שכנראה הגיעה בלחץ וזכותה לבוא ולשחק על נקודה. היינו שווים מעל שער או שניים. קשה לשחק נגד סגירה כזו". כשנשאל כהן למה הוא מנמיך ציפיות, הרי מדובר במכבי ת"א, הוא ענה: "אני לא מנמיך ציפיות, אנחנו רוצים להתחזק ולהיאבק על האליפות. יש לנו שחקן שאמור לחתום בקבוצה ותאמינו לי שכולם יאהבו אותו".

משה ביטון: "לא הצלחנו לכבוש היום, למרות שבעטנו הרבה לשער והגענו למצבים טובים. לפחות לקחנו נקודה. ננסה לנצח בשבוע הבא. כמובן שאבי נמני מוסיף הרבה והוא היה חסר, אבל הקבוצה צריכה לדעת להסתדר בלעדיו. עשינו היום את כל מה שהיינו צריכים חוץ מהגול. אנחנו תמיד מסתכלים על חצי הכוס המלאה - תשעה משחקים ללא הפסד. זה חשוב מאוד. צריך לזכור שתיקו זה גם נקודה למרות שצריך לנצח כמה שיותר. כל משחק שאני משחק אני רוצה להבקיע. חבל שלא הצלחתי. אין מה לעשות צריך להמשיך הלאה.

דוד מרואני מ"הארץ" מוסיף:

הקשר הליברי דולי ג'ונסון, שהמשא ומתן בין נציגו דודו דהן למכבי תל אביב פוצץ בגלל פערים כספיים גבוהים, יצר ביום שישי קשר טלפוני עם המאמן אלי כהן והבהיר לו שהוא מעוניין לשחק בקבוצה. בעקבות השיחה ינסו ראשי מכבי לשוחח שוב עם דאהן ולהאיץ את הגעת החלוץ לקרית שלום. באותו יום שלח ניצן שירזי אס אם אס למנכ"ל לשעבר אלי דריקס, ושאל אם הצוות המקצועי מעוניין שהחלוץ משה ביטון יישאר במכבי. דריקס השיב בשלילה. אחרי המשחק נראו שחקני מכבי כעוסים, ותלו את התיקו הביתי בעיקר בכושר הירוד שמפגין החלוץ הסרבי מיליאן מרדקוביץ'. "הוא לא עושה תנועה כמו שצריך ולא מגיע למספיק הזדמנויות", אמר אחד השחקנים. אגב, במכבי ישמחו אם טל בן חיים אכן יימכר מבולטון לצ'לסי, שכן היא זכאית לחמישה אחוזים מסכום ההעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully