וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו מניעה נגד העברת הפועל ת"א למרכז הפועל

משה בוקר, הארץ, בשיתוף

1.1.2007 / 13:28

"העברת הפועל למרכז היא הברחת רכוש", טען ארגון השחקנים שזכה לתמיכת בית המשפט. האם אייזנברג יהיה דובר מרכז הפועל?

שאול אייזנברג, דובר ההתאחדות לכדורגל שסיים אתמול (ראשון)את חוזהו, ממתין לתשובה מריקי בכר, יו"ר דירקטוריון הפועל, בנוגע לבקשתו לשמש כדובר המרכז. במקביל ממתין איזנברג לתשובה מאיצ'ה מנחם, יו"ר ההתאחדות לכדורגל היוצא, האם ישאר בתפקידו עד לסיום הקדנציה של היו"ר הנוכחי, ב-18 במארס.

אייזנברג עצמו הכחיש את הטענות ואמר: "זהו שקר וכזב, אין בזה טיפת אמת, זו המצאה שאין כדוגמתה".

במקביל, הגיש אתמול ארגון השחקנים בקשה דחופה לבית המשפט למתן צו מניעה זמני שיאסור על אייזנברג להעביר את הפועל תל אביב למרכז הפועל, מהלך אותו הם הגדירו "הברחת רכושה של קבוצת הכדורסל הפועל תל אביב".

"על פי החוק, כל עוד תלויה ועומדת בקשה לפירוק בביהמ"ש, לא ניתן למכור את רכוש העמותה ללא אישור ביהמ"ש. מכיוון שנכסי העמותה הם השם - הפועל ת"א כדורסל, המוניטין של הקבוצה והזכות לשחק בליגת על (נשים) וליגה לאומית (גברים), הרי שהעברתה למרכז הפועל בחינם, ללא אישור ביהמ"ש מנוגדת לחוק ומהווה הברחת רכוש", נכתב בעתירה.

הבוקר אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב צו מניעה בעניין. עו"ד איתן ארז, מטעם העותרים: "לא היה ספק כי נסיונותיו של אייזנברג להבריח את רכוש הקבוצה הם בניגוד לחוק. קביעתה של השופטת רק מוכיחה כי הצדק סופו לצאת לאור וכי אייזנברג לא יוכל לעשות בקבוצה כבתוך שלו. אם שאול איזנברג וריקי בכר יפעלו בניגוד לצו שניתן היום, לא יהיה מנוס מנקיטת הליכי בזיון בית המשפט".

עדכון ראשון: 31.12.06 10:00
עדכון אחרון: 1.1.07 13:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully