וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מתפוצץ על צ'לסי

30.12.2006 / 23:15

מאמנה הפורטוגלי של האלופה האנגלית בביקורת חסרת תקדים: "אנחנו לא יכולים להגן, ובהתקפה יש לנו שחקן אחד". את שבצ'נקו הוא לא סופר

"אנחנו לא יכולים להגן", כך הגיב ז'זה מוריניו, מאמן צ'לסי, אחרי ששמט 2 נקודות חשובות במאבק האליפות, היום (שבת) ב-2:2 מול פולהאם בסטמפורד ברידג'.

המאמן הפורטוגלי, שהתרחק 6 נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד, התפוצץ על חניכיו. "כולם יודעים שכרגע צ'לסי לא יכולה להגן", אמר המאמן שקבוצתו ספגה 8 שערים מאז שג'ון טרי נפצע בגבו, "ואני הראשון לדעת".

והוא המשיך לירות. "אולי אנחנו לא טובים כמו שחשבנו, אולי אני מנג'ר לא מספיק טוב, אולי השחקנים לא כאלה טובים. פאולו פרירה הוא לא בלם אחורי, הוא עושה מה שהוא יכול. הלריו הוא השוער השלישי שלנו, וגם הוא עושה את המקסימום.

"בארץ הזאת לכולם יש חלוצים גבוהים וחזקים, לכן שמים את הכדור ברחבה, אבל לצערי אנחנו לא שולטים באוויר. מה אני יכול לעשות עם באלאק? כלום. מה אעשה עם ג'רמי? כלום. לשחקנים אין שום יכולת להסתגל למשחק הזה, זה ברור".

על ההתקפה שלו אמר מוריניו: "כרגע יש לנו רק חלוץ אחד שמתפקד", ובעצם שלח עקיצה כואבת במיוחד לכיוונו של חלוץ ה-30 מיליון ליש"ט, אנדריי שבצ'נקו. "בקיצור, להגן אנחנו לא יכולים, ובהתקפה יש לנו שחקן אחד".

כשנשאל על חיזוק בינואר, ענה: "אם ישאלו לדעתי אומר כן לחיזוק, אבל לא בכל מחיר. יש מועדונים שרוצים סכומים אסטרונומיים על שחקנים מאוד רגילים". ובתשובה הזאת אפשר לשמוע התייחסות לפרסומים, לפיהם בולטון דורשת מאברמוביץ' סכום של 3 מליון ליש"ט עבור בן-חיים.

מעבר לצרות המקצועיות של המיליונרים, ג'ו קול, קשר הקבוצה עשוי להחמיץ את המשך העונה. האנגלי הבינלאומי, שסובל משברי מאמץ ברגלו מאז חודש נובמבר, צריך להחליט כעת אם יעבור ניתוח. "אני חושב שג'ו קול זו פציעה לכל החיים, או לפחות לכל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully