וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת שוב הפסידה לדן בוש

30.12.2006 / 21:50

ישראל סיימה במקום השני בטורניר הארלם בהולנד אחרי שהפסידה בפעם השניה לאותה הקבוצה, הפעם 90:77. 23 נקודות לאוחנון

נבחרת ישראל בכדורסל, בסגל המשני שלה, סיימה הערב (שבת) במקום השני בטורניר חג המולד בהארלם, הולנד. הנבחרת הפסידה למוליכת הליגה ההולנדית דן בוש 90:77 במשחק הגמר וזה היה למעשה ההפסד השני של הנבחרת לאותה קבוצה בטורניר. בסך הכל, ישראל סיימה את הטורניר במאזן 2:3 (ניצחונות על כרונינגן ההולנדית, אסטודיאנטס הארגנטינאית וסאנס המכסיקנית).

צביקה שרף פתח בחמישיה עם: עודד שעשוע, אור איתן, איציק אוחנון, מושון יעקוסי וניצן חנוכי במקומו של גוני יזרעאלי שנפצע. ההולנדים השתלטו על המשחק בדקות הראשונות שלו, אבל איציק אוחנון נתן רבע מצויין והוביל את הנבחרת לריצת 0:14 בדרך ליתרון 15:23 בסיום הרבע. ברבע השני ההולנדים הפציצו מעבר לקשת וביצעו מהפך, אלא שמורן רוט ורועי ברקוביץ' נתנו דקות טובות והחזירו את היתרון לישראל, שהובילה 44:49 בהפסקה.

דן בוש פתחה את הרבע השלישי בסערה והשתלטה על המשחק אחרי שתי שלשות של רוג'רס, שהחזיר לה את היתרון. ישראל נשברה בדקות האלה ודן בוש הובילה 59:64 בסיום הרבע השלישי. פחות משתי דקות בתוך הרבע האחרון, לאון רוג'רס העלה את דן בוש ליתרון דו ספרתי, 61:71, ומכאן ישראל כבר לא הצליחה לחזור.


קלעו לישראל: איציק אוחנון 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, גיא פניני 16, עודד שעשוע 9 ו-5 אסיסטים, מורן רוט 8, רוברט רותבארט 6, אור איתן 5, רועי ברקוביץ' 4, ניצן חנוכי יוני ניר ומושון יעקוסי 2 כל אחד.

הירבו לקלוע לדן בוש: לאון רוג'רס 23, שרון רייט 18, טראוויס יאנג וסאם ג'ונס 15 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully