וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 0:0 בין בני יהודה למכבי הרצליה

30.12.2006 / 20:27

וינסנט אניימה הציל את בני יהודה מנפילה לעוד תהום עם עצירת פנדל. שתי קבוצות התחתית יכולות להיות מאוכזבות מנקודה בודדת

איזה יופי שיש את וינסנט אניימה. השוער הניגרי עצר פנדל של איבון ארייטה ממכבי הרצליה בדקה ה-56 והציל את בני יהודה מנפילה לעוד תהום בעונה החלשה שלה. שתי הקבוצות הצמודות בטבלה, טיפה מעל הקו האדום, נפגשו בהרצליה ולא השיגו שערים או הכרעה, 0:0. לפחות מהנקודה העבשה שהן כן השיגו, הן הרוויחו בריחה קטנה מהכח עמידר ר"ג.

בני יהודה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, הרצליה בשנייה, אבל מקרב התחתית הזה לא יצאה אף אחת מהן עם חיוך ועם מספיק חמצן לשבוע הקרוב. לניצן שירזי שחקנים יותר טובים מאלו שיש לפרדי דוד, בטח בחלק ההתקפי, אבל כנראה שכל הדיבורים על "הפנמת המצב" עדיין לא הגיעו אליהם. אם ראובן עובד, ליאור אסולין ואחרים לא מצליחים להוציא את בני יהודה מהבוץ, הבעיה היא גם אצל שירזי שלא מצליח להסביר להם.

אפרופו אסולין, החלוץ הגיע הביתה כאורח ושוב לא בלט, אבל לפחות אביו השאיר חותם, אחרי שהיכה אוהד של הרצליה שקילל את בנו. יותר מזה לא היה בשרון. שתי המעורבות יפגשו בשבוע הבא קבוצות צמרת, בני יהודה את מכבי חיפה והרצליה את הפועל ת"א. שתיהן עוד עשויות להצטער מאוד על שלא השיגו היום 3 נקודות.

מחר (ראשון) יהיה זה יום האחרון של חוזיהם של השחקנים הזרים של מכבי הרצליה. יא יא פטי צפוי לקבל הארכת חוזה ולהישאר. כך גם החלוץ הבאסקי של הקבוצה, איבון ארייטה. לגבי ליאוניד קרופניק נראה כי הוא בדרך החוצה.

מהלך המשחק:

דקה 25: ראובן עובד הגביה לרחבה, אסולין נגח, הכדור נהדף לבלדוט שבעט מ-7 מטרים, אבל שקל הדף.

דקה 39: טרטצקי הגביה לרחבה, קימוטו נגח מקרוב חלש לידיים של אניימה.

דקה 56: אסי דומב הכשיל את פפי קימוטו. איבון ארייטה בעט את הפנדל, אבל אניימה עצר.

דקה 60: חיים מלכה נגח מקרוב, אבל אניימה שוב עצר מצוין.

דקה 69: דג'אני בעט חזק מתוך הרחבה, שקל הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 85: אלי ביטון פרץ נפלא לרחבה, עבר שני שחקנים, הוציא רוחב לעובד שמ-8 מטרים בעט מעל השער.

בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, קובי דג'אני, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, אלי אברבנל, אסי בלדוט (ברק בדש 65), ליאור אסולין (אלי ביטון 82)


מכבי הרצליה: יוסי שקל, חי בן לולו, חיים מלכה, יאיא פטי, אייל טרטצקי, דייהו דייויס, מהרן ראדי (איבון ארייטה 46), כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים, שלומי טולדו (שי ביטון 82), פפי קימוטו (יוחאי אהרוני 83)

שירזי: "היינו צריכים להביא את הנקודות בכוח" (רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!)

ניצן שירזי אמר אחרי המשחק: "באנו למשחק עם שכנה שלנו לתחתית. משחק לא טוב שלנו מבחינת יכולת ומבחינת איכות. במשחקים מסוג הזה צריך להביא את הנקודות בכוח. אנחנו מנסים לברוח מאזור האש והפתרונות נמצאים בסגל הקיים, אבל נצטרך להתחזק בשניים -שלושה שחקנים".

ליאור אסולין: "משחק חלש שלנו. חבל שלא ניצחנו וששוב לא הצלחנו להבקיע. באופן אישי היה משחק גרוע שלי. אני מתנצל בפני האוהדים". על התקרית בה הכה אביו אוהד של הרצליה אמר החלוץ: "זו תעודת עניות לקהל של הרצליה".

הבלם הניגרי, בובסאם אליג'קו, שאמור להיבחן בבני יהודה, נחת הלילה (בין שישי לשבת) וצפה במשחק היום מיציע הכבוד. הבלם יצטרך לאימוני הקבוצה ביום שני.

פרדי דוד, מאמן הרצליה: "בכדורגל מסתכלים בסוף על התוצאה. היה לנו משחק לא טוב ונראינו רע מאוד במחצית הראשונה. אולי זה עצבים של תחתית. במשחק קטסטרופלי מול קבוצה טובה ומוכשרת לה יש שחקנים מאוד מוכשרים שיכולים לעשות שער מכלום, אם לא הפסדנו זה גם טוב. מצד שני יכולנו לנצח עם הפנדל, אבל לא הגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully