וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי ניצח את זיב במוקדמות שנאי

30.12.2006 / 18:06

הטניסאי הישראלי פתח את העונה החדשה ברגל ימין ועלה לסיבוב המוקדמות השני בהודו. שחר פאר תפתח את העונה מול שונסי

הטניסאי הישראלי הראל לוי (286 בעולם) פתח את העונה החדשה ברגל ימין כשניצח בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר שנאי בהודו (על סך פרסים של 380 אלף דולר). לוי גבר על תומאס זיב הצ'כי (133 בעולם), שדורג 5 במוקדמות, בתוצאה 6:3, 0:6, 5:7. יריבו של לוי בסיבוב המוקדמות השני (יום ראשון בבוקר) יהיה הגרמני פיליפ פצשנר (312 בעולם).

הטניסאית הישראלית הבכירה, שחר פאר (20 בעולם) תפתח את העונה בטורניר גולד קואסט באוסטרליה (על סך פרסים של 175 אלף דולר) ותתמודד בסיבוב הראשון מול מייגן שונסי (37 בעולם), שהיא כיום הטניסאית האמריקאית הבכירה לפי הדירוג העולמי, אחרי פרישתה של לינדזי דאבנפורט. במידה ופאר (5 בטורניר) תנצח, היא צפויה לפגוש בסיבוב השני את הרוסיה הצעירה והבטיחה אולגה פוצ'קובה ויריבה אפשרית של פאר בסיבוב השלישי היא אנה איבאנוביץ' הסרבית (3 בטורניר). בטורניר הזוגות, פאר תשתף פעולה עם מריה קירילנקו הרוסיה והשתיים יתמודדו בסיבוב הראשון מול בריאן סטיוארט מאוסטרליה וירמילה גיידיסובה הסלובקית.

יוני ארליך ואנדי רם יפתחו את העונה בטורניר אדלייד באוסטרליה (על סך פרסים של 419 אלף דולר) בו הם זכו בעונה שעברה. הצמד הישראלי, המדורג 1 בטורניר, יתמודד בסיבוב הראשון מול ווסלי מודי מדרום אפריקה וטוד פרי האוסטרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully