וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הסערה

שקלאר כבר הלך, פרננדז הוא פרחח, וחיפה מתכנננת מהפך. בית"ר ירושלים מגיעה לחוצה למשחק מול כפ"ס (ערוץ 10, 20:50)

לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות מול התל-אביביות ואחרי שבוע פגרה, חוזרת בית"ר ירושלים לאצטדיון טדי למשחק מול הפועל כפ"ס והסמל הגדול ביותר של הקבוצה בכל הזמנים - אלי אוחנה.

שבוע עמוס באירועים עבר על בית"ר ירושלים, זה התחיל בפיטורים של ולדימיר שקלאר, המשיך במינויו של אלי ארזי לתפקיד יו"ר הקבוצה והסתיים בהשעייתו של פבריס פרננדס, הקללות שהמטיר על מזרחי וסימן השאלה הגדול שמרחף מעל עתידו של הצרפתי. אם לא די בכך, הרי שרק ביום חמישי עמד לרשותו של מזרחי סגל מלא וההכנה לקראת המשחק לא הייתה אופטימלית.

שלושה שחקנים יעדרו מהסגל של מזרחי. המגן השמאלי דוד אמסלם, שספג כרטיס אדום מול הפועל ת"א וכעת ירצה עונש השעיה. אל אמסלם יצטרף גם עומרי אפק שחזר רק בסוף השבוע לאימוני ריצה לאחר שסבל מפציעה במפשעה. השחקן השלישי שיעדר הוא כאמור פאבריס פרננדס, שהושעה מכל פעילות עד יום שני. לנוכח החיסורים הוזמן קשר קבוצת הנוער, קובי מויאל, שהיום (שבת) כבש שער מרהיב במשחק הנוער מול הפועל ת"א (3:1).

אפרופו פרנדדז, מזרחי רמז באסיפת הקבוצה לגבי עתידו של הקשר הצרפתי והזהיר את שחקניו: "מי שלא ייתן כבוד למועדון, לא יישאר כאן". ברור למי הוא מיען את הדברים.

יוסי מזרחי יבצע שני שינויים ביחס להרכב שפתח מול מכבי ת"א. בחוליית ההגנה יבצע מזרחי את השינוי הראשון - דוד אמסלם המושעה ישב ביציע ואת מקומו על אגף שמאל יתפוס רוני גפני, שישב במשחקים האחרונים על הספסל. במהלך האימון המסכם ביום שבת תורגל גם אלירן דנין בהרכב ואף הציג יכולת טובה שכללה 2 שערים יפים, אך למרות זאת יהיה זה גפני שיזכה לחולצת ההרכב.

בחוליית הקישור יפתח מזרחי עם ארבעה קשרים ולא יבצע שינויים מהשחקנים שפתחו מול הפועל ת"א. דרק בואטנג, שחזר ארצה ביום שלישי, ימשיך להיות השחקן החשוב ביותר במרכז השדה, כשקצת לפניו יפתח גל אלברמן. את עמדת הקשר השמאלי יאייש מיכאל זנדברג ואילו באגף ימין ימשיך לפתוח בהרכב מילובאן מירוסוביץ'.

בחוליית החוד יבצע המאמן את השינוי השני, כאשר ברק יצחקי שלא זכה ולו לדקת משחק אחת בליגה בתקופתו של מזרחי, יזכה סוף סוף לפתוח בהרכב על חשבון כריסטיאן פביאני ששוחרר מהקבוצה.

זהות החלוץ שיפתח לצידו של יצחקי טרם ידועה וההתלבטות של המאמן היא בין טוטו תמוז לג'ואנו פינטו. במהלך האימון המסכם ביום שבת תורגל תחילה פינטו בהרכב, אך כשהקבוצה עברה למשחקונים פנימיים היה זה טוטו תמוז שזכה לחולצת ההרכב. כמו שהדברים נראים כעת יהיה זה תמוז שיזכה לקרדיט ואילו פינטו יפתח שוב על הספסל.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, רוני גפני, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסוביץ' , מיכאל זנדברג, טוטו תמוז (ג'ואנו פינטו), ברק יצחקי.

אוחנה החליט: הוותיקים החוצה

לקראת משחק החוץ מול בית"ר ירושלים, החליט המאמן אלי אוחנה להדיח מההרכב את שני שחקני ההגנה הוותיקים, אלון חלפון ועופר טלקר, שפתחו ברוב המשחקים העונה, ולהשאיר אותם על הספסל. בקבוצה טוענים כי אוחנה לא מרוצה ממה שהוא מכנה "הפקרות" בהגנה, וממשחק ההגנה בכלל במחזורים האחרונים.

אוהד לויטה, שאוהדי הקבוצה מתכוונים לקרוא קריאות תמיכה לעברו במהלך המשחק, יפתח בשער. יעוזה אבובקרי יחזור להרכב לאחר ששב לאימונים בהדרגה. גם בחוד ההתקפה אין שינויים.

אוחנה ממשיך לשחק בשיטת ה-4:4:2 המסורתית, עם ז'וז'ה דוארטה וסמואל יבואה בחוד. בלי קשר להחלטת האוהדים, בקבוצה עדיין ממתינים לתום אלמדון ממכבי חיפה, המחוזר גם על ידי מכבי נתניה. בכפר סבא טוענים שיש להם הבטחה מראשי האלופה, לפיה הם יקבלו זכות ראשונים על השוער. בן לוז עדיין פצוע והוא צפוי לפתוח על הספסל.

הקשר הימני הניגרי איקצ'וקו אוקמירי נחת בישראל וייבחן במשחק גביע הטוטו ביום רביעי מול מ.ס אשדוד. במידה שירשים, הוא יוחתם, אבל לטענת ראשי הקבוצה הוא יושאל לקבוצה אחרת.

"אני מאמין שננצח ולכן אני קורא לאוהדי הפועל כפר סבא להגיע לטדי וליהנות ממשחק טוב", אמר המנכ"ל, גבי קצרה, לקראת המשחק. "מחכה משחק קשה לשתי הקבוצות אבל אני מקווה שבסיום המשחק ננצח. הפועל כפר סבא מצפה להשיג תוצאה טובה ולהציג כדורגל חיובי, כדי שהקהל ייהנה. אם נציג זאת, מה טוב".

הרכב משוער כפר סבא: אוהד לויטה; ולנטין תאודוריקה, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, עמנואל פאפו; אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', שלו מנשה, יעוזה אבובקרי; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully