וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מכות במשחק נוער

לי בוץ

30.12.2006 / 16:47

הפעם כזירה שימש המשחק בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים בבית וגן. האוהדים מהבירה השליכו אבנים ומקלות והדליקו נפצים

עוד משחק נוער מלווה באירועים אלימים נרשם הבוקר (שבת) כשבית"ר ירושלים אירחה את הפועל ת"א בבית וגן. האדומים ניצחו את מוליכת הטבלה 1:3 משערים של אליעד דדון וביברס נאתכו (צמד), כשקובי מויאל הירושלמי צימק. אבי ריקן מבית"ר הורחק בכרטיס אדום בתוספת הזמן, שנמשכה לא פחות משמונה דקות.

לפני המשחק הוליכה בית"ר את הטבלה עם 6 נקודות הפרש מהמקום השני. כעת, בעקבות הניצחון צימקה מכבי חיפה במקום השני את הפער ל-5 נקודות ואילו הפועל ת"א עלתה למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של הפועל חיפה, והפער בינה לבין הירושלמים עומד על 9 נקודות. גיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה הגיע לצפות במשחק, כמו גם הכוכב הצעיר של הנבחרת בן סהר.

עם זאת, האירועים המשמעותיים של המשחק נרשמו שוב מכיוון היציעים, כשלטענת אוהדי הפועל ת"א האוהדים הירושלמים התפרעו לאורך כל המחצית השנייה, תוך שהם משליכים למגרש חפצים כגון אבנים, מקלות וכל הבא ליד ומקללים את הספסל של האדומים ללא הרף. עוד נטען על ידי הקהל האדום שאוהדי בית"ר הדליקו מספר נפצים ואף חזיז אחד שיכול היה לסכן את השחקנים הצעירים.

כתוצאה מכך האורחים לא ירדו מהמגרש בהפסקה וערכו את האסיפה על כר הדשא מחשש להיפגע בירידה לחדרי ההלבשה. בסיום המשחק יצאו שחקני הפועל ת"א לעבר האוטובוסים בליווי משטרתי, שהגיע רק דקות ספורות לשריקת הסיום.

לפני פחות מחודש היינו עדים לאירועים אלימים נוספים בליגה לנוער, אז היה זה בדרבי התל אביבי שהתקיים בקרית שלום. כזכור, גם באותו משחק התעמתו מחנות האוהדים זה עם זה ואוהד אחד אף פתח את ראשו כתוצאה מאבן שפגעה בו.

השוער הצעיר אריאל טליאס, בנו של מאמן השוערים ושוער העבר של הפועל ת"א יום טוב טליאס, היה המצטיין במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully