וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן מתגרש

30.12.2006 / 15:35

אחרי 17 שנות נישואין המלך ואשתו חואניטה נפרדים. הפציעה של כריס פול חמורה משחשבו, ההורנטס ינסו לצרף את מקיניס

מתברר שגם אם אתה הגדול מכולם, לא קל לחיות איתך. מייקל ג'ורדן, 43, ואשתו חואניטה, 47, עומדים להתגרש אחרי 17 שנות נישואין. כבר ב-2002 שקלו הג'ורדנים להיפרד, בעקבות משפט שהיה למייקל נגד בחורה שטענה כי הוא אביו של הילד שלה ותבעה ממנו כסף. ג'ורדן אז הודה שהייתה להם מערכת יחסים, אבל זכה במשפט. אשתו, בכל אופן, לא כל כך התלהבה מהפרשה המביכה, אבל הזוג הצהיר כי הם מתכוונים לנסות לשקם את הזוגיות שלהם. עכשיו, כאמור, זה כבר נראה גמור. השניים יקבלו משמורת משותפת על ילדיהם ג'פרי (18), מרכוס (16) וג'סמין (14).

ההורנטס ממשיכים להסתבך

הפציעה בקרסול של כריס פול תשבית את הגארד של ניו אורלינס לפחות לחודש הקרוב. דובר הקבוצה מסר כי יידרשו לפחות ארבעה שבועות כדי שהקרסול של הגארד יוכל להחלים, אחרי שפול דרך על רגלו של יוהאן פטרו במשחק מול סיאטל ביום שלישי.

פול הוא הקלע הבולט של ההורנטס העונה (18.4 נקודות למשחק) ומוביל גם באסיסטים (9 למשחק). הוא הרביעי מתוך ששת השחקנים הבכירים של ההורנטס שמושבת בגלל פציעה, והוא מצטרף לפז'ה סטויאקוביץ', דיוויד ווסט ובובי ג'קסון. ג'אנרו פרגו צפוי להחליף אותו בחמישייה.

עוד נודע כי ההורנטס המיואשים יפנו לניו ג'רזי נטס ויבקשו לצרף לסגל את ג'ף מקיניס.

* טי-ג'יי פורד מהראפטורס סובל מנקע בקרסול, אחרי שנחת לא טוב על רגלו בדקה האחרונה בהפסד של טורונטו לשיקגו. עדיין לא ברור אם ישחק הלילה מול ממפיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully