וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדאיג שלא הצלחנו להבקיע"

30.12.2006 / 19:30

אפילו אלי כהן כמעט ונרדם בתיקו 0:0 של מכבי ת"א מול מכבי נתניה. גל ניר הצטיין בין הקורות בנתניה, נמני החולה שותף כמחליף

עמי שומן

אם לא המעילים בהם התעטפו אלי כהן ואלי גוטמן, והחולצות הארוכות של השחקנים היינו בטוחים שאנחנו בעיצומו של חודש מאי. שחקני שתי הקבוצות נראו כמי שמאכלסים את בטן הטבלה ואין להם יותר על מה לשחק, כשכל חלומותיהם מסתכמים בשריקת השופט אלי חכמון שתגאל אותם מהמטרד הזה, ושסוף סוף יוכלו להתפנות לפגרת הקיץ.

אבל זהו דצמבר ולשתי הקבוצות אמורה היתה להיות יותר תעוזה, לצערנו אלי כהן ואלי גוטמן העדיפו לנהל את אחד ממשחקי הליגה המשעממים ביותר שנצפו במחוזותינו. יוסי שבחון הגיע עם הרבה ציפיות למכבי תל אביב: הוא חשב שמבלומפילד הוא יראה אירופה, מכבי מצידה האמינה שהנה נמצא מחליף לנמני בשמאל. אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד. בפחות מסיבוב הפך שיבחון לשחקן ספסל אפרורי שתרומתו למשחק שואפת לאפס.

היום מול מכבי נתניה בבלומפילד הוא קיבל הזדמנות נהדרת להשתלב בחזרה בתוכניות של אלי כהן, אחרי שנמני הפצוע והחולה פתח על הספסל. הזדמנות שזרק לפח. בדקה ה-63 ההזדמנות היחידה במשחק: מרדיקוביץ' הכניס כדור לז'אן, שמתוך הרחבה בעט לקורה.

6 דקות אחר כך כמה אוהדים התעוררו כשאבי נמני החולה החליף את רוסו. חניכיו של גוטמן לא עשו אפילו את זה. להוציא את השוער גל ניר, שהחליף את הברמן המעופף בשער נתניה, ועשה עבודה לא רעה בכלל.

מהלך המשחק

דקה 11: משה ביטון בעט מ-20 מטרים ומצא את גל ניר במקום.

דקה 41: שפונגין העיר את הצופים בבלומפילד כשפרץ נפלא לתוך הרחבה. מרדיקוביץ' בעט לשער, ניר הדף.

דקה 45: ביטון בעט מתוך הרחבה גבוה מעל המשקוף.

מחצית 2

דקה 47: רוסו ניסה מ-20 מטרים, אך הכדור חלף מטר מהקורה.

דקה 63: ההזדמנות של המשחק. מרדיקוביץ' הכניס כדור לז'אן, שמתוך הרחבה בעט לקורה.

דקה 80: שירן ייני הכניס כדור רוחב, שבחון בעט, ניר הדף.

הרכב מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', שירן ייני, ג'ובאני רוסו, יוסי שבחון, ליאור ז'אן, עומר פרץ, משה ביטון, מיליאן מרדקוביץ'

הרכב מכבי נתניה: גל ניר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מארין, דודי פדלון, מאזואה אנסומבו, אמיר טגה, זנו בונדיאה; אופיר חיים, שי בירוק, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

אלי כהן: " קשה לשחק נגד סגירה כזו" (לי בוץ)

אלי גוטמן: "אני מסופק מהתוצאה וגם מהדרך, מהמשחק ההגנתי הקבוצתי. אני חייב לעשות את עבודתי כמאמן כדורגל והיום היינו צריכים לחזק את המחוייבות שלנו לקבוצה עצמה. אל תשכחו שבסיבוב הקודם מכבי ת"א שיחקה בדיוק כמו שאנחנו שיחקנו היום".

על פרשת שטראובר אמר גוטמן: "אני חייב להכניס סטנדרטים גבוהים של מקצוענות במועדון. אני שמח שגל ניר שפתח, עשה עבודה טובה".

אלי כהן: "היה למעשה משחק כמעט חד צדדי. כל הזמן יזמנו. בחצי השני הגענו להרבה מצבים. לא היה מספיק מחץ ומי שיכניס את הכדור לרשת. היה כל כך צפוף ברחבה של נתניה, שכנראה הגיעה בלחץ וזכותה לבוא ולשחק על נקודה. היינו שווים מעל שער או שניים. קשה לשחק נגד סגירה כזו". כשנשאל כהן למה הוא מנמיך ציפיות, הרי מדובר במכבי ת"א, הוא ענה: "אני לא מנמיך ציפיות, אנחנו רוצים להתחזק ולהיאבק על האליפות. יש לנו שחקן שאמור לחתום בקבוצה ותאמינו לי שכולם יאהבו אותו".

משה ביטון: "לא הצלחנו לכבוש היום, למרות שבעטנו הרבה לשער והגענו למצבים טובים. לפחות לקחנו נקודה. ננסה לנצח בשבוע הבא. כמובן שאבי נמני מוסיף הרבה והוא היה חסר, אבל הקבוצה צריכה לדעת להסתדר בלעדיו. עשינו היום את כל מה שהיינו צריכים חוץ מהגול. אנחנו תמיד מסתכלים על חצי הכוס המלאה - תשעה משחקים ללא הפסד. זה חשוב מאוד. צריך לזכור שתיקו זה גם נקודה למרות שצריך לנצח כמה שיותר. כל משחק שאני משחק אני רוצה להבקיע. חבל שלא הצלחתי. אין מה לעשות צריך להמשיך הלאה.

גל ניר: "אני לא חושב שאני הצלתי את מכבי נתניה. החברים שלי עזרו לי לא מעט. משחק ההגנה שלנו היה מושלם". לגבי פרשת שטראובר-גוטמן אמר השוער: "אני לא רוצה להתעסק בנושא. לירן הוא חבר טוב שלי ואלי הוא המאמן שלי ולכן אני לא רוצה להגיב. לא הייתה לי יותר מוטיבציה בגלל ששיחקתי נגד מכבי. כל משחק שאני עולה אני בא כדי לתת 100 אחוז מעצמי".

ניר נתן לגוטמן רמז לגבי המשחק הבא: "אני מקווה להציג יכולת טובה כפי שהצגתי היום גם בשבוע הבא נגד כפר סבא, אם המאמן יחליט שאשחק".

אמיר טגה: "חשבנו רק איך להוציא נקודה ואנחנו שמחים שעשינו את זה. אני מאמין שנגד כפר סבא בבית ניקח כבר שלוש נקודות".

במכבי נתניה היו מרוצים הערב מהופעתם של שני המחליפים, דודי פדלון וגל ניר. פדלון שראה דקות משחק רק במסגרת גביע הטוטו מאז הגעתו של בן דיין התבשר מספר שעטת לפני המשחק, כי בן דיין חולה וכי יפתח, וכאמור גילה יכולת טובה. גל ניר שהיה מצטיין במשחק זכה לשלל ברכות ועשוי לקבל צ'אנס גם בשבוע הבא, מה שעשוי לגרום ללירן שטראובר לחשוב על מעמדו בקבוצה. שחקנים החמיאו לשוער המחליף כשאמרו: גל הביא לנו את הנקודה היום ויכול להיות שהרווחנו שוער לעתיד הקרוב והרחוק". היו גם כאלה שראו בתוצאה נקדות אור:"אחרי מה שעבר על הקבוצה השבוע וכל התוצאות הלא טובות לאחרונה, גם הנקודה הזו טובה ויכולה להוציא אותנו לתקופה טובה יותר".הקבוצה תחזור להתאמן כבר מחר בקופסא לקראת משחק גביע הטוטו מול ..מכבי תל אביב ביום שלישי הקרוב, הפעם בנתניה. במהלך השבוע צפוי דניאל יאמר לשוח עם הצוות המקצועי על החיזוק לאחר שישוב מחופשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully