וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אם יהיה משהו להודיע, נודיע"

30.12.2006 / 21:01

מכבי חיפה המשיכה במסלול הבטוח לצמרת, אחרי0:1 על מכבי פ"ת. למרות הניצחון רוני לוי רומז: "יכול להיות שנעשה איזה שינוי בסגל"

מכבי פ"ת עשתה לא מעט צרות השנה לקבוצות הגדולות. היא ניצחה את מכבי ת"א, הפועל ת"א וגם את בית"ר ירושלים, אבל יש לה בעיה גדולה עם האחות הגדולה מהכרמל. בסיבוב הראשון זה נגמר ב-0:1 למכבי חיפה באורווה, והפעם האלופה ניצחה באותה תוצאה, הפעם בקרית אליעזר. הלוזונים מתקשים מאוד מול האלופה, ואולי זה אומר משהו על מכבי חיפה שעושה את המסלול הבטוח בדרך חזרה למקומה הטבעי, צמרת ליגת העל. היא עוד רחוקה ב-4 נקדוות מהמוליכה הזמנית אשדוד ובינתיים רק נצמדה למכבי פ"ת, אבל אנחנו רק בפתיחת הסיבוב השני.

מכבי חיפה סגרה למעשה את המשחק אחרי המחצית הראשונה, שהייתה די מהנה ומזל שכך, בהתחשב בעובדה שבמחצית השניה ראינו בעיקר פעולות הגנתיות של הירוקים ואולי חוסר יצירתיות של הלוזונים. המשולש קטן-ארבייטמן-קולאוטי סיפק את הסחורה בדקות הראשונות, כאשר שער הניצחון הגיע כבר בדקה השמינית מבישול של קטן למתאזרח.

הירוקים יכלו לסגור עניין בחלק הראשון של המחצית הראשונה, אלא שמקבץ הדיפות מרשימות של אוהד כהן השאיר את פתח תקוה במשחק. מהצד השני, היה קשה מאוד למצוא את עומר גולן על הדשא עד שהורחק, גם פטריק סופו היה רדום יחסית ונראה שגיא לוזון מחכה בקוצר רוח להופעת הבכורה של שחקן החיזוק החדש שלו בהתקפה, סבסטיאן רוזנטל. 0:1 לחיפה בסיום.

מהלך המשחק

דקה 3 - מאוריסיו ג'ובאניני פרק את המרפק השמאלי והוחלף על ידי ניצן דמארי.

דקה 8 - גול! יניב קטן השתלט על כדור עומק על סף הרחבה ונגח אחורנית לכיוון השער אל רוברטו קולאוטי, שהכניע את אוהד כהן מקרוב. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 19 - יניב קטן בלם כדור מהגנת פ"ת והעביר אותו לרוברטו קולאוטי שהיה חופשי מול אוהד כהן, אלא ששוערה של מכבי פ"ת הקדים אותו.

דקה 21 - הזדמנות ראשונה לפ"ת כאשר אורי לוזון בעט מהאוויר מ-20 מטר, ניר דוידוביץ' הדף מצויין לקרן.

דקה 24 - עוד הזדמנות למכבי חיפה. מגרלשוילי הגביה כדור משמאל לעברו של יניב קטן, שהוריד שוב לכיוונו של קולאוטי, ששוב החמיץ מקרוב.

דקה 25 - אוהד כהן הרחיק כדור ברשלנות, קולאוטי ניצל את זה כדי להקשית מ-18 מטר, אלא שכהן חזר ברגע האחרון אל בין הקורות כדי להדוף לקרן.

דקה 33 - ליאור רפאלוב מצא עצמו במצב של אחד על אחד מול אוהד כהן, אבל שוער פ"ת הדף את הכדור.

דקה 37 - מגרלשוילי פרץ משמאל והגביה כדור אל קולאוטי, שספק הופל על ידי פסר ברחבה ונגח החוצה, כאשר אסף קינן התעלם מהמקרה.

דקה 40 - יניב קטן השתלט על כדור על סף הרחבה ובעט חזק, אוהד כהן הדף.

דקה 45 - פטריק סופו ניסה להפתיע את דוידוביץ' בבעיטה מ-18 מטר, הכדור יצא החוצה.

דקה 64 - רוברטו קולאוטי חטף כדור והפציץ מ-18 מטר, אוהד כהן הדף מצויין.

דקה 76 - מכבי פ"ת נותרה בעשרה שחקנים בעקבות תיקול של עומר גולן באלון חרזי, שהוביל לכרטיס אדום.

דקה 88 - חאבייר דירסאו בעט מהרחוק והכדור עבר ליד הקורה של אוהד כהן.


הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, רפאל אולארה, אלון חרזי, חיים מגרלשוילי, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (אנדרסון, 80), שלומי ארבייטמן (עדן בן בסט, 86), יניב קטן, רוברטו קולאוטי (אלן מסודי, 73).

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מאוריסיו ג'ובאניני (ניצן דמארי, 4), קובי גנון, נאור פסר, אסי משיח (אופיר עזו, 85), אורי לוזון, אנדריי קלדיירה (בלסינג קאקו, 46), רוביל סרסור, עומר גולן, פטריק סופו.

רוני לוי: "יכולת טובה תביא לנו אליפות" (רומן רוזנבלט)

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום: "היינו ראויים לניצחון אפילו בהפרש גבוה יותר. מול יריבה כמו מכבי פ"ת, אי אפשר לבקש יותר. גם בתחילת העונה היו לנו הרבה משחקים טובים, אבל לא היה לנו רצף. יכולת טובה יכולה להבטיח לנו אליפות". על פתיחת חלון ההעברות בקרוב אמר לוי: "יכול להיות שנעשה איזה שינוי, אם יהיה לנו משהו להודיע, אז נודיע".

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון: "בלי סדר ומשמעת אי אפשר לנצח שום קבוצה, בטח לא את מכבי חיפה. במחצית השניה נראינו טוב יותר מהחצי הראשון המזעזע. כל פעם אנחנו לומדים על בשרנו שאנחנו לא מגיעים מרוכזים ובמקרה כזה אין לנו מה למכור".

שוער מכבי פ"ת אוהד כהן: "היכולת שלי לא מנחמת אותי. אנחנו לא מציגים את היכולת שלנו בזמן האחרון, אבל אני בטוח שנשנס מתניים ונחזור לעצמינו. לקבל גול בפתיחה מול מכבי חיפה גומר את המשחק. 0:1 זו באמת תוצאה שעושה חסד איתנו. לא הגיע לנו נקודה".

יניב קטן החמיא לאוהדים: "מזמן לא ראיתי את הקהל שלנו ככה. הוא עודד אותנו ודחף אותנו כל המשחק. זה מאוד ריגש אותנו. אני חושב ששיחקנו היום טוב מאוד. הגענו להרבה מצבים ואנחנו מבסוטים מהיכולת. תמיד אומרים עלינו שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר וזה מחמיא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully