וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד מציגים: אחוזת ראשונים

30.12.2006 / 20:00

מ.ס. אשדוד ניצחה בדוחק 2:3 את הפועל פ"ת המדרדרת ופתחה פער של 3 נקודות בפיסגה. שי הולצמן כבש צמד לקבוצה הנפלאה של חזן

איזו עונה יש למ.ס. אשדוד. האמת? בכל שבוע נראה שהנה, כאן תיעצר הרכבת מהדרום. הפעם לא יהיה לה את האופי, דווקא מול קבוצת תחתית היא תכשל. אז זהו שלא. החניכים של אלון חזן, שצלחו זעזוע לא קטן העונה בדמות חילוף של מאמן מצליח, לא עוצרים. לאותו מאמן מצליח, יוסי מזרחי, הם מסתכלים בגובה העיניים. הריטואל הקבוע של השבועות האחרונים, לפיו אשדוד מטפסת לראשות הטבלה בשבת ומחכה לראות מה קורה ביום ראשון עם בית"ר, המשיך גם השבוע.

לפני המשחק ערכה הפועל פ"ת טקס קצר לזכרו של רופא הקבוצה ד"ר אבי בכר שהלך השבוע לעולמו. שי הולצמן פרץ את הסכר עם שער יפה בדקה ה-14 ואחרי חצי שעה האשדודים כבר יכלו לחגוג 3 נקודות עם שער עצמי של מהרן אבו ריא. הולצמן הוסיף אחד בפנדל בדקה ה-60, אבל כאן אשדוד הלכה לישון ופ"ת חזרה עם צמד של המחליפים, עידן סרור (78) ומוטי קקון (86). 2:3 לאשדוד בסיום.

פ"ת, וזה לא חדש, בדרך לליגה השנייה. אייל לחמן עדיין שם ואיתו השחקנים החלשים שהוא הביא. מה יהיה הסוף של הקבוצה מהמלאבס? כבר לא צריך לשאול.

מהלך המשחק

דקה 9: עזרן נגח מ-10 מטרים לידיים של ויסוקר, אחרי כדור חופשי.

דקה 11: קנדה הגביה, בוזגלו בעט מהאויר מ-8 מטרים מעל המשקוף.

דקה 14: גול! הולצמן קיבל כדור 20 מטר אלכסונית מהשער ובעט כדור מסובב לחיבור של ויסוקר. 0:1 לאשדוד.

דקה 38: שריקי פרץ לרחבה ובעט אבל ויסוקר הדף טוב.

דקה 44: גול! יניב עזרן העביר כדור רוחב שפגע במהרן אבו ריא וחדר לשערו. 0:2 לאשדוד.

דקה 55: מוטי קקון השתלט על כדור עומק שנשלח לרחבת אשדוד, בעט בסיבוב כדור חד, אך סמי אג'י הדף לקרן.

דקה 60: גול! עזרן הוכשל ברחבה. הולצמן בעט את הפנדל פנימה. 0:3 לאשדוד.

דקה 65: מוטי קקון קיבל כדור כ-20 מטר משער אשדוד, התקדם מעט ושלח כדור למשקוף שערו של אג'י.

דקה 78: גול! עידן סרור קיבל כדור מיניב לוזון והפציץ מתוך הרחבה פנימה. 1:3 לאשדוד.

דקה 84: יניב לוזון שלח מאגף שמאל כדור רוחב, קקון, חופשי ברחבה פלא הצליח לדחוק פנימה.

דקה 86: גול! מאור בוזגלו הגביה כדור חופשי, מוטי קקון הגיע ראשון ונגח פנימה. 2:3 לאשדוד.

הפועל פ"ת: ברק ויסוקר, מהרן אבו ריא, זאב חיימוביץ', מעוז סמיה, עומרי קנדה, יוסי דורה (דודו רצאבי 79), אור שטרייפלר (עידן סרור 46), מאור בוזגלו, יניב לוזון, סעיד מקאסי, שמעון אבוחצירא (מוטי קקון 46)

מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, אייל אלמושנינו (אושרי אלפסי 59), יוסי אופיר (מסאיי דגו 79), עידן שריקי (ינון ברדה 75), דוד רביבו, יניב עזרן, שי הולצמן

חזן: "לא בונים קבוצה לאליפות באמצע העונה" (ארז מיכאלי, מערכת וואלה!)

מאמן אשדוד, אלון חזן, הודה שהמשחק כמעט ברח לקבוצה: "כולם יודעים שאחרי ה- 0:3 יכולנו לגמור את המשחק בקלות. ספגנו שני שערים, ונצטרך ללמוד מזה בעתיד. אני מקווה שהקהל ימשיך לתת אמון והאיצטדיון יתמלא נגד מכבי ת"א. השער העצמי היה אחרי בעיטה של עזרן, והתברר שהמזל הולך עם הטובים. הכנסתי את ינון ברדה בפעם הראשונה העונה כי היתה לי הזדמנות לתת לו ניסיון לקראת ההמשך. הוא חלק מהמערכת".

כשנשאל חזן אם יש יומרות לאליפות, השיב: "קבוצה לאליפות בונים בתחילת עונה ולא באמצע העונה. אני רוצה להישאר בצמרת, ראיתי כבר מספיק קבוצות שהיו בה ונעלמו, ואנו מחפשים לתקוע יתד".

חזן, שהיה אחד מכוכבי העבר הגדולים של הפועל פ"ת התייחס למצבה הנוכחי: "הפועל פ"ת יקרה לי. יש לה שחקנים מאוד מוכשרים, הם שיחקו היום עם זר אחד, ואני בטוח שלחמן יביא עוד זרים טובים. כואב לי לראות את מצבה כי היא היתה הבית הראשון שלי". ביום שני יחזור לארץ הקשר ז'אן גוסו גוסו ולא מן הנמנע שהוא יישאר על הספסל נגד מכבי ת"א במחזור הבא.

שי הולצמן: "המשחק כבר היה שלנואחרי ה-0:3, ואם אנו רוצים להישאר בצמרת אנו צריכים ללמוד טוב את מה שקרה בדקות הסיום".

שוער הפועל פ"ת ברק ויסוקר אמנם ספג שלושה שערים, אך גילה יכולת גבוהה במשחק, דבר שהעצים את תחושת התסכול אותה הוא חש. השוער לא עשה לעצמו או לקבוצה הנחות: "גנבנו שני שערים. לא היינו ראויים לקחת נקודה, היתה לי הופעה טובה, אבל זה זניח ולא חשוב כלל לעומת התוצאה הסופית".

מאמן הכחולים אייל לחמן היה מאוכזב מאוד בסיום: "פתחנו בצורה מהירה עם החמצה מדהימה, ספגנו שער מדהים של הולצמן, ומאז נכנסנו למחצית הכי גרועה שלנו השנה. צורת הפריסה היתה גרועה. במחצית שינינו את הפריסה ושיחקנו טוב למרות שאשדוד שוב כבשה. סיום המשחק הוכיח שלמרות מחצית ראשונה גרועה, יש לנו יכולת להתאושש, לתקוף ולשחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully