וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם רוצה להיפטר מבניון?

30.12.2006 / 12:32

באנגליה מדווחים שקרבישלי מעוניין למכור את בניון ב-6 מיליון ליש”ט. לתשומת לבו של בן חיים: טרי כבר חזר להתאמן. ברטון בדרך לניוקאסל

האם ווסטהאם מתכוונת להיפטר מיוסי בניון? התקשורת האנגלית מדווחת היום (שבת) כי אלן קרבישלי, מאמנה החדש של ווסטהאם, מתכוון למכור את הכוכב הישראלי ולהשתמש בכסף כדי לחזק את הקבוצה, שנאבקת בתחתית.

קרבישלי, כך נטען, אינו סבור שבניון הוא זה שיעזור להוציא את הקבוצה מהבוץ שבו היא נמצאת, והוא מעוניין למכור את בניון בלמעלה מ-6 מיליון ליש"ט.

קרבישלי מעוניין להביא במקומו את שון רייט פיליפס מצ'לסי.

ניוקאסל: ברטון אין, אמרה אאוט

ג'ואי ברטון, הכישרון המבטיח של מנצ'סטר סיטי, צפוי לעבור לניוקאסל תמורת 5.5 מיליון ליש"ט, בעוד אמרה הטורקי אמור לעזוב את ניוקאסל. ברטון, 24, מחוזר גם על ידי ווסטהאם, אך צפוי לעשות את הדרך לסט. ג'יימס פארק, שם ירוויח 55 אלף ליש"ט לשבוע.

אמרה, לעומת זאת, שעלה לניוקאסל 8.3 מיליון ליש"ט רק לפני שנה וחצי, עשוי לעבור לבאיירן מינכן, שגילתה בו עניין כמחליף לאואן הארגריבס.

טרי חוזר, נוויל יעבור ניתוח

* ג'ון טרי הוכיח מאיזה חומרים הוא עשוי, כשהקפטן של צ'לסי ונבחרת אנגליה חזר להתאמן בריצה קלה יום אחד בלבד אחרי שעבר ניתוח בגבו, שאמור היה להשבית אותו לחודש וחצי. אם טרי יחזור מהר מהצפוי, סביר להניח שחלומו של בן חיים להצטרף לכחולים יידחה לעת עתה.

* גארי נוויל, לעומת זאת, צפוי לעבור ניתוח בכף רגלו, ומגנה הוותיק של מנצ'סטר יונייטד עשוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully