וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורטוגלי שעולה והפורטוגלי שיורד

30.12.2006 / 19:01

רונאלדו הוליך את יונייטד ל-2:3 על רדינג כדי להגדיל את הפער ממוריניו ל-6, אחרי שצ'לסי סיימה ב-2:2 עם פולהאם. שפילד יונייטד-ארסנל 0:1

אחרי חג המולד ורגע לפני כניסתה של השנה החדשה, באנגליה לא עוצרים לרגע, והפריימרליג התכנסה היום (שבת) למפגש שלישי תוך שבוע, כדי לשחק את המחזור ה-21 של העונה.

רדינג ניסתה לקלקל למנצ'סטר יונייטד אחרי שעשתה זאת לצ'לסי. אבל השדים האדומים בפורמה אדירה לא איפשרו להם וניצחו 2:3. צ'לסי וז'וזה מוריניו אירחו את פולהאם המנומנמת ממרכז הטבלה, אבל ספגו שער שיוויון שש דקות לסיום, סיימו בתיקו 2:2 והיונייטד פתחה פער של 6 נקודות בפסגה.

בולטון עם טל בן חיים, ששיחק 90 דקות, אירחה את ה"דרבי ישראלי" נגד פורטסמות' של רדנאפ וגרנט וגברה עליה 2:3. בעקבות הניצחון עלו הוונדררס למקום השלישי. ליברפול המשיכה לצמצם פערים מהצמרת אחרי ניצחון קטן 0:1 על טוטנהאם והיא רביעית. ארסנל נפלה שני מקמות למקום החמישי כשהתאחרה בהילסבורו אצל שפילד יונייטד והפסידה 1:0. ווסטהאם ובניון, שהשלים משחק מלא תחת קרבישלי, חזרו לסורם עם הפסד 1:0 למנצ'סטר סיטי, מה ששומר אותם מתחת לקו האדום.

מנצ'סטר יונייטד - רדינג 2:3

השדים האדומים עם 13 ניצחונות ב-15 משחקיהם האחרונים בליגה כיבדו את היריבה, שעשתה צרות לצ'לסי במחזור הקודם, אבל עם כבוד אי אפשר ללכת למכולת. אם לצ'לסי יש את דיידיה דרוגבה, אז ביונייטד יכולים לבנות העונה על כריסטיאנו רונאלדו. הקשר הפורטוגלי נמצא בכושר נהדר. היום הוא בישל וכבש שני שערים כדי להוליך את קבוצתו לניצחון.

בדקה ה-33 רונאלדו, במהלך נהדר, עבר שני שחקנים והעביר כדור רוחב. אולה גונה סולשיאר היה בקרבת מקום כדי לכבוש. לא חלפו חמש דקות ואיברהימה סונקו השווה כשהקדים את אדוין ואן דר סאר לכדור. כרבע שעה בתוך המחצית השנייה והפורטוגלי של היונייטד ממשיך בכושר הנפלא שלו עם שער. הפעם סולשיאר בעט, הכדור פגע בקורת השער ורונאלדו הרשית בקלות. בדקה ה-77 שוב רונאלדו עם וולי מטווח קצר. לירוי ליטה צמצם בדקת הסיום.

צ'לסי - פולהאם 2:2

הכחולים אירחו לדרבי לונדוני את פולהאם ומוריניו ידע למה הוא מודאג מפציעתו של ג'ון טרי. הגנת קבוצתו ספגה שני שערים, סיימה בתיקו 2:2 שני ברציפות (במחוזר הקודם מול רדינג) והיא לא מצליחה להדביק את היונייטד במירוץ לאליפות.

עד שהוא ידאג לבעיות בהגנה, אולי עם הגעתו של טל בן חיים, הסתמך מוריניו על התותח מחוף השנהב, דידייה דרוגבה. חלוץ המיליונרים, עם עונה אדירה, כבש בדקה ה-62 את שערו ה-20 העונה. אבל היום גם זה לא הספיק. קרלוס בוקנגרה עשה שיוויון דרמטי בסטמפורד ברידג' בדקה ה-84. מוריץ וולץ פתח את מסכת השערים עם שער בדקה ה-16. בדקה ה-35 בעט פרנק למפארד בעיטה, שפגעה ברוסניור, הטעתה את אנטי ניימי, שוער פולהאם וחדרה לשער.


צ'רלטון - אסטון וילה 1:2

אלן פארדיו, מאמנה החדש של צ'רלטון, השיג ניצחון ראשון עם קבוצתו החדשה. אם במחזור הקודם הוא ספג שוויון בדקה ה-93 מול פולהאם (2:2), היום (שבת) בריאן יוז סידר לו שער ניצחון בדקה ה-90. גארת' בארי (39 פנדל) העלה את הווילה ליתרון, אך הורחק בדקה ה-60. דארן בנט (57) השווה לזכות האדיקס, שחיכו עד לדקה האחרונה כדי לנצח את המשחק. צ'רלטון עדיין קבורה עמוק מתחת לקו האדום.

בולטון - פורטסמות' 2:3

הוונדררס עם ארבעה ניצחונות רצופים אירחו בריבוק סטאדיום להיט אחר בליגה, פומפי, שלא הפסידה שישה משחקים רצופים. היום הם נפגשו לקרב צמרת ובולטון סיימה כשידה על העליונה במשחק רווי שערים, שקטע את הרצף המצוין של רדנאפ. טל בן חיים, שעלה לכותרות בזמן האחרון עם מעבר אפשרי לאלופת אנגליה, צ'לסי, סיים 90 דקות.

שתי דקות בתוך המשחק וטיילור כבש לאורחים מעיר הנמל. בדקה ה-30 עבדולה פאיה השווה לבולטון. 10 דקות עברו ואיוון קאמפו הספרדי עשה מהפך. ניקולאס אנלקה, שקיבל תשבוחות רבות ממאמנו, סאם אלרדייס, לא הכזיב כשהכפיל את היתרון בדקה ה-62. אנדי קול הצליח רק לצמק בדקה ה-85.

שפילד יונייטד - ארסנל 0:1

ניצחון התותחנים בקושי על ווטפורד במחזור הקודם (1:2) היה סימן מעיד לבאות. חניכיו של ונגר, שחסר את עמנואל אדבאיור, עמנואל אבואה ופרדי ליונברג הפצועים, התקשו מול שפילד בהילסבורו ויצאו מנוצחים. כריסטיאן נייד משורות המקומיים כבש בדקה ה-40.

הפרט הפיקנטי במשחק שהעיד על יכולות ההתקפה הדלות של ארסנל בהיעדרו של תיירי הנרי, הייתה העובדה שמן הדקה ה-60 עמד בשער שפילד שחקן ההגנה, פיל ג'אגילייקה, שהחליף את קני, אחרי שזה נפצע ולוורנוק לא היה שוער מחליף על הספסל. שפילד ומאמנה ניל וורנוק עשו היסטוריה קטנה כשניצחו את ארסנל סוף סוף אחרי 33 שנה.


טוטנהאם - ליברפול 1:0

ההפסד של רפא בניטז והאדומים במחזור הקודם לבלקבורן (1:0), ביטא יותר מכל את חוסר היכולת של הקבוצה מחוץ לאנפילד. התרנגולים הלא יציבים לא הצליחו לתפוס טרמפ על המאזן הגרוע של ליברפול בחוץ ואיפשרו לאדומים לתקן קצת. זמן קצר לפני המחצית הצליח לואיס גארסיה לעשות את ההבדל הקטן עם שער ניצחון גדול.


ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 1:0

הפטישים אירחו את התכולים באפטון פארק ואלן קרבישלי ניסה להמשיך את המגמה החיובית. עד הדקה ה-83 לא הצליחו הקבוצות להבקיע, אלא שאז ביסלי הבקיע לזכות האורחים וזיכה אותם בשלוש נקודות חשובות בקרב התחתית. יוסי בניון, שעשוי לעזוב את ווסטהאם, שיחק 90 דקות.

תוצאות נוספות:

בלקבורן - מידלסבורו 1:2
לרוברס: שבאדי נונדה 9. בני מקארתי 74. לבורו: איגביני יעקובו 62.

אברטון - ניוקאסל 0:3
לטופי: ויקטור אניצ'בה 9 ו-58. פיל נוויל 61.

ווטפורד - וויגאן - הופסק

במצב של 1:1, בדקה ה-55 שרק השופט לסיום המשחק עקב תנאי מזג אוויר קשים. לפיכך הסימון בטוטו הוא X.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully