וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו ולברון מובילים את הבחירות לאולסטאר

29.12.2006 / 18:12

הסנטר של יוסטון והפורוורד של קליבלנד זוכים להערכה בקרב המצביעים באינטרנט. טוני בארון מונה למאמן הזמני של ממפיס גריזליס

יאו מינג, הסנטר של יוסטון רוקטס, קובי בראיינט, הגארד של לוס אנג'לס לייקרס, הם המובילים את הבחירות לאולסטאר של ה-NBA, שייערך בלאס וגאס ב-18בפברואר. במזרח עומדים לברון ג'יימס מקליבלנד ודווין וויד ממיאמי בראש הדירוג. המצביעים הולכים לקלפי באתר הרשמי של הליגה, וכך העולם כולו משתתף.

יאו קיבל עד כה כמעט מיליון וחצי קולות, ואת בחירת הפורווורדים במערב מוביל קווין גארנט מהמינסוטה טימברוולבס עם כמעט 800 אלף מצביעים, כ-70 אלף יותר מטים דאנקן מהספרס. דירק נוביצקי, שלבטח שווה מקום בחמישייה, מפגר מאחור. גארד נוסף שכנראה עתיד לפתוח בחמישייה של המערב הוא טרייסי מגריידי, שמשום מה נמצא לפני סטיב נאש. אלן אייברסון, שרק הגיע למערב כשעבר לדנבר, מוליך גם הוא על נאש.

במזרח כריס בוש מהטורונטו ראפטורס שני לקינג ג'יימס בטבלת הפורוורדים. וינס קרטר מניו ג'רסי צפוי אף הוא לפתוח בחמישיית המזרח ולמסור אלי אופס לשאקיל אוניל ממיאמי, שמוביל את בחירת הסנטרים. אם חשבתם שלג'ו ג'ונסון ומייקל רד מגיע יותר מקרטר, או שראוי שדוויט הווארדס יפתח במקומו של הדיזל הפצוע, אז אתם בגדר מיעוט.

טוני בארון מונה כמאמנה הזמני של ממפיס

ג'רי ווסט, מנכ"ל ממפיס גריזליס, לא התמהמה הרבה אחרי פיטוריו של המאמן מייק פארטלו, והודיע אמש (חמישי) שטוני בארון מונה כמאמן הזמני של הקבוצה. בארון שימש בשנים האחרונות כמנהל כוח אדם בממפיס ולו זו פעם ראשונה כמאמן ראשי על הקווים. בארון כבר חווה עבודת אימון כשהיה עוזרו של מאמן הקבוצה יובי בראון בין השנים 2002-2004.

הגריזליס, עם מאזן עגום של 24:6, דווקא לא מודאגים. "אנו שמחים שאדם בעל שיעור קומה שכזה משמש כמאמן הזמני שלנו", אמר ווסט והמשיך להחמיא לבראון, "טוני מכיר את כל השחקנים מצויין כי הוא עשה חלק מהסקאוטינג. אנו נתמוך בו לחלוטין ואנו בטוחים ששאר העונה תהיה יעילה תחת ידיו האמונות".

* השמועות על טרייד בין רון ארטסט, הפורוורד של סקרמנטו קינגס וקורי למאגטי מלוס אנג'לס קליפרס, דועכות. הקינגס והקליפרס נפגשים הלילה (בין שישי לשבת) וסקרמנטו שדיברה בעבר על טרייד בין שתי הקבוצות, מעולם לא פנתה ללוס אנג'לס בבקשה רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully