וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מכבי נתניה: הטלנובלה מגיעה לבלומפילד

לי בוץ ורומן רוזנבלט

29.12.2006 / 19:36

קפטן הצהובים, אבי נמני, חולה ובספק למשחק. הצהובים מקווים לגזור קופון על מכירת בן חיים לצ'לסי. שטראובר מחוץ לסגל של גוטמן

מכבי ת"א ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק המסקרן מול מכבי נתניה בבלומפילד (שבת, 19:30), ללא הקפטן אבי נמני שחש ברע וכלל לא הגיע לאימון. נמני, המחלים מדלקת באגן, חטף גם וירוס, והוא בספק גדול למשחק.

מי שצפוי להחליף את נמני בהרכב הוא יוסי שבחון, שישחק בקישור לצד ליאור ז'אן וג'ובאני רוסו. פרט לסוגיית נמני, אלי כהן יחסר שני שחקני הרכב נוספים – מושיקו מישאלוב ואורי שטרית המוצהבים. מי שיקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי הוא שירן ייני הצעיר, שיערוך הופעת בכורה בהרכב של מכבי. מי שיחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק לראשונה מזה שבעה חודשים הוא ארז מסיקה, שהחלים מניתוח בשרירי הבטן.

לפני תחילת המשחק, יערכו אוהדי מכבי ת"א טקס לקשר הקבוצה בעבר, אורן זיתוני, שפרש מכדורגל לא מזמן. האוהדים שמחשיבים את זיתוני ל"אחד השחקנים האהובים ביותר על הקהל הצהוב", יעניקו לקפטן גביע הוקרה וזר פרחים.

במכבי רוצים לחזור למסלול הנצחונות בבית לאחר ששני המשחקים האחרונים מול בית"ר ירושלים והפועל כפ"ס הסתיימו בתוצאות תיקו.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', שירן ייני, ג'ובאני רוסו, יוסי שבחון, ליאור ז'אן, עומר פרץ, משה ביטון, מיליאן מרדקוביץ'.

* במכבי ת"א מקווים שעסקת מכירתו של טל בן חיים לצ'לסי תתבצע בסופו של דבר, כיוון שהצהובים צפויים לגזור קופון של חמישה אחוזים על כל מכירה עתידית של בלמם לשעבר. במידה שצ'לסי אכן תשלם כ-3 מיליון ליש"ט, מכבי ת"א תקבל 150 אלף ליש"ט, שהם כ-1.2 מיליון שקל.

מכבי נתניה לוקחת פסק זמן מהטנלובלה

אחרי השבוע הסוער שעבר על עיר היהלומים בעקבות פרשת שטראובר-גוטמן, תתייצב מכבי נתניה בבלומפילד ותקח פסק זמן ספורטיבי ממערכת היחסים הפתלתלה שבין השוער ומאמנו.

בשיחה האישית שקיימו ביום ד', ניקו השניים את השולחן ובקבוצה מקווים כי הפרשה נמצאת מאחוריה, למרות שעדיין קשה בשלב זה לקבוע בוודאות אם שטראובר יישאר סופית במועדון. גוטמן הבהיר לשוערו כי הוא לא יכלל בסגל הקבוצה למשחק בשבת מול מכבי ת"א. כן סוכם כי אימוניו של שטראובר יתוגברו בשבוע הבא באימונים אישיים עם מאמן השוערים עופר בסון וזאת בנוסף לאימוני הקבוצה, כדי להשלים את האימונים שהחסיר השבוע.

גם איתי שכטר ייעדר מהמשחק מול הצהובים בשבת בשל עונש השעייה. שי בירוק תורגל במקומו בהרכב וזה צפוי להיות השינוי היחידי בהרכב שחקני השדה.

ההרכב המשוער של מכבי נתניה: גל ניר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מארין, דדי בן דיין, מאזואה אנסומבו, אמיר טגה, זנו בונדיאה; אופיר חיים, שי בירוק, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully