וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק פראטלו פוטר מממפיס

28.12.2006 / 23:53

נשיא הגריזליס ג'רי ווסט הודיע למאמנו כי הוא "משוחרר מכל חובותיו", בעקבות המאזן הנוראי (6:24). פראטלו: "אני מבין שצריך שינוי"

מייק פראטלו פוטר הלילה (בין חמישי לשישי) מאימון הממפיס גריזליס, והוא המאמן הראשון שמאבד את מקומו ב-NBA העונה. נשיא המועדון ג'רי ווסט הודיע הלילה כי פראטלו - שהגריזליס תחתיו רשמו פתיחת עונה מזוויעה של 6 ניצחונות ו-24 הפסדים - "משוחרר מכל חובותיו כמאמן". כבר החלו חיפושים אחרי מחליף, הוסיף ווסט.

בכך תמו כל השמועות שדיברו על פיטוריו הקרובים בעקבות יכולתה הגרועה של הקבוצה הצעירה, שסבלה מחסרונו בתחילת העונה של פאו גאסול, שנפצע בחצי גמר אליפות העולם השנה וחזר לשחק רק בסוף החודש.

פראטלו, המאמן המצליח בתולדות המועדון, מחזיק במאזן של 95 ניצחונות ו-83 הפסדים מאז שחתם בקבוצה ב-2004, וב-16 עונות כמאמן בליגת הכדורסל הטובה בעולם העלה את קבוצתיו 11 פעמים לפלייאוף. בתגובה לפיטוריו הוא אמר: "לא הצלחתי למצוא את הדרך לצאת מהפתיחה הרעה, ואני מבין למה צריך שינוי". בגלל הפציעה של גאסול רצו בהנהלת המועדון שפראטלו ייתן מקסימום דקות לצעירים, אך הוא העדיף להמשיך ולסמות על הוותיקים, מה שאולי בסופו של דבר הביא למפלתו. רבים מההפסדים של הקבוצה היו בהפרשים נמוכים, שההפסד הגבוה ביותר שלה היה ב-15 נקודות בלבד.

הקבוצה עשויה לעבור בעלות בקרוב, מה שיסמן גם את סוף דרכו של ווסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully