וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - אשדוד: התחתית נגד הסגנית

נועלת הטבלה מחפשת ניצחון ביתי ראשון העונה. המדורגת שנייה לא מקלה ראש, הולצמן: "ההבדל בטבלה לא יגרום למשימה להיות קלה"

בסיבוב הקודם נקלעה מ.ס. אשדוד לפיגור 1:0 בבית נגד הפועל פ"ת, אבל ידעה לחזור ולנצח 1:2. עם תחילת משחקי הסיבוב השני תעלה אשדוד למשחק החוץ באורווה (שבת, 18:00) כמועמדת ברורה לניצחון ולהמשך הריצה בצמרת. שלוש נקודות יעניקו לקבוצה מקום ראשון ל-24 שעות לפחות.

המאמן אלון חזן יצטרך להתגבר על חסרונו של הקשר עידן מליחי (צהובים), אבל ימשיך ליהנות מהמזל שמגן על עד עתה על יתר השחקנים מפציעות ממושכות. ההנהלה מארגנת הסעות וכרטיסים מסובסדים וכנראה שלאדומים-צהובים יהיה יתרון ביציע.

מסאיי דגו מועמד להחליף את מליחי. שי הולצמן ודוד רביבו חזרו ממשחק השלום בסביליה והתירוץ "עייפות" בכלל לא יעלה על הפרק. הולצמן: "הטיסות שינו לנו את הלו"ז והחמצנו אימונים אבל אסור לתת לזה לשמש תירוץ. יהיה משחק קשה כי פ"ת נלחמת על החיים וההבדל הגדול בטבלה לא יגרום למשימה להיות קלה".
רק שלושת החלוצים הבקיעו העונה עבור אשדוד: הולצמן, שריקי ועזרן. לא בטוח שהססטיסטיקה הזו תשתנה בקרוב. מצד שני, הגיע הזמן שדוד רביבו יבקיע מכדור חופשי.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, מסאיי דגו, דוד רביבו: יניב עזרן, שי הולמן, עידן שריקי

הפועל פ"ת מחפשת נקודות באורווה

הפועל פ"ת לא ניצחה העונה בביתה וצברה רק 3 נקודות מ-18 אפשריות. עם מאזן עגום שכזה, ודרבי מלחיץ מול מכבי פ"ת בשבת הבא, יעמדו חניכיו של אייל לחמן מול אתגר לא קל כשייארחו באורווה (שבת, 18:00), את השנייה בטבלה מ.ס אשדוד.

"חייבים לחשוב רק על ניצחון ולא שום דבר אחר", אמר קשר הקבוצה עידן סרור. את אותם דברים חוזרים אומרים שחקני הקבוצה כבר מתחילת העונה, אבל עד כה הם נשארים בגדר מחשבה. נועלת הטבלה הנחיתה השבוע שלושה זרים למבחנים בקבוצה, כשאחד מהם, הקשר הצרפתי מיקל מרסגיליה צפוי לחתום בקבוצה. בעוד פ"ת מתלבטת לגבי הזרים, ברור הוא ששחקן חיזוק אחד, צ'קה גאדיאגה, לא ישחק בשבת בגלל צהובים. הקשר אחמד קסום המתאושש מניתוח בקע, יעודד את חבריו מהספסל.

הבלם זאב חיימוביץ' ששיחק ביום ד' במשחק השלום בספרד, צפוי לפתוח בהרכב בצוותא עם מאור בוזגלו, העובר טירונות בימים אלה, ועושה ימיו בצבא ובקבוצה במקביל.

הרכב משוער: רפי כהן; מהראן אבו ריא, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, אדם קדוש; יפתח הררי, יוסי דורה, עידן סרור, מאור בוזגלו; סעיד מקאסי, שמעון אבו חצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully