וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפרשה הסתיימה בנקודה

30.12.2006 / 16:39

ב"ש, שסערה לאחרונה, סיימה ב-2:2 עם אשקלון. הוכנבוים: "כפרשן, הייתי שוחט את השופט". סכנין ניצחה את נצרת עילית ושבה לפסגה

אחרי שלל הפרשיות שפקדו את כדורגל הישראלי שבה אמש (שישי) הליגה הלאומית למסלולה. הליגה, כהרגלה, סיפקה הפתעה בפתיחת המחזור ה-14 כאשר אחי נצרת ניצחה את המוליכה ערב המחזור, הפועל קרית שמונה 2:1 בביתה. בני סכנין ניצלה עד תום את ההפסד של קרית שמונה כדי להתבסס במקום הראשון עם ניצחון 0:3 על הפועל נצרת עילית. בשאר המשחקים: בני לוד ניצחה 0:1 את הפועל חיפה, ושני משחקים הסתיימו בתיקו: הפועל רעננה - הפועל ירושלים 2:2, רמת השרון - הפועל עכו 1:1.

הפועל אשקלון אירחה את הפועל באר שבע באשדוד. האורחים הגיעו למשחק אחרי שבשבועות האחרונים רבים משחקניהם פקדו את תחנות המשטרה. היום הם הראו שהם לא נשברו ואופי רב אחרי שחזרו מפיגור לתיקו 2:2.

בני סכנין – נצרת עילית 0:3

בנצרת עילית התעסקו השבוע במשחקי פוליגרף והתמרמרות של השחקנים בגלל יחס ההנהלה. ייתכן שזה מה שגרם למפלה בדוחא. ייתכן שזה הכושר המצוין של המארחים ששבו לפסגת הליגה הלאומית על חשבונה של הפועל קרית שמונה. 40 דקות ניסתה סכנין לפרוץ את הסכר של שגיא שטראוס עד שלירון וילנר עשה מצא את הרשת. בדקה ה-79 נגע השוער הנצרתי בכדור מחוץ לרחבה והורחק באדום. דקה לאחר מכן אוהד קדוסי הקיע את השני לסכות המארחים. חאלד גנאים (84) חתם את הניצחון המתוק של סכנין.

הפועל אשקלון - הפועל באר שבע 2:2

אחרי השבוע הסוער שעבר על השחקנים, מעצרי הבית, השמועות והחשדות, רצתה הפועל באר שבע לחזור למירוץ העלייה עם ניצחון בקרב הדרומיות מול הפועל אשקלון, ששיחררה השבוע את זולטן פולופ, אסף קריספיס ואיתן פריינטה.

אשקלון פתחה מצוין כשחנן אלקיים העלה את קבוצתו ליתרון 0:2 תוך שלוש דקות. בדקה ה-42 הוא נגח למשקוף ופנימה אחרי הגבהה מצוינת של כבדה, ושלוש דקות מאוחר יותר הוא קיבל שוב מסירה מכבדה, חלף על פני רחמים וקבע 0:2. כשהיה נראה שבאר שבע עומדת להתמוטט, חניכיו של לנדאו צימקו בדקה ה-61 אחרי שער של ג'ורג' דאטורו, ואקקי ניקוצ'אדזה השווה בבעיטת עונשין מ-11 מטר (אחרי פנדל שלא היה על דאטורו). באר שבע, במקום השלישי מצמצמת את הפער מקרית שמונה לארבע נקודות. אשקלון נותרת מתחת לקו האדום עם 13 נקודות.

מאמן הפועל ב"ש, גילי לנדאו, היה גאה בחניכיו בסום המשחק: "זה תיקו שכולו ניצחון. לקח לנו 45 דקות להיכנס למשחק בגלל החלודה, אבל אחרי שנכנסנו לקצב שלנו היינו בטראנס. בין חקירות ופרשיות כמעט שלא התאמנו, כך שאני גאה בשחקנים. הקפדתי לא להיכנס לפרשה הזו במהלך השבוע, כי רק ככה אפשר להתרכז בכדורגל. זה מה שאנחנו יודעים לעשות. אנחנו קבוצה שמשחקת בצורה טובה וקצבית, הליגה היא קשה, אבל הוכחנו היום חוסן נפשי, וזה חשוב לא פחות מיכולת. מגיעה גם מילה טובה לאוהדים, כיף לראות אותם, נעשה הכל כדי לגרום להם נחת העונה".

מיקי עטיה: "עברנו תקופה לא קלה, ייקח עוד כמה זמן עד שנתאושש מהטראומה הזאת. אני שמח שבמחצית השנייה הראינו את באר שבע הגדולה. ייקח משחק או שניים עד שהכל ישתחרר. אי אפשר לשכוח כל כך מהר את מה שעברנו. הרגשתי את זה במחצית הראשונה הגרועה, ראו את זה על השחקנים. גם אני עשיתי טעויות מחוסר ריכוז, אבל אני יודע שבעתיד זה ייראה טוב יותר".

ירון הוכנבוים מאמן הפועל אשלקון, זעם על השופט, דניאל בר נתן: " נמאס לי כבר. אני אעשה את חשבון הנפש שלי עם השחקנים. אבל הגיע הזמן שאנישם אחרים יטפלו בשופטים האלה. סתמנו את הפה אחרי מה שקרה בחיפה. היום הייתה שערוריה. שיצרף אותי לתביעה שלו נגד רן בן שמעון. השופט המאיס את המשחק על השחקנים. סורי בר נתן, הרסת היום את המשחק. מעמדת הפרשן הייתי שוחט את השופט".

על המשחק אמר המאמן: "הייתה רמה טובה, מעל הממוצע בלאומית. הליגה קשה, היינו טובים ברוב שלבי המשחק, אבל אנחנו צריכים להשתפר".

מכבי אחי נצרת - עירוני קרית שמונה 1:2

נצרת, עם המאמן החדש שמעון הדרי, פתחה היטב והובילה 0:1 בדקה החמישית משער של הברזילאי מרסלו טוסקנו. אמג'ד סולימאן השאיר את נצרת בעשרה שחקנים בדקה ה- 13, עמיר נוסבאום הורחק בדקה ה-53 וגם הקריה נותרה עם עשרה. דודו אברהם הורחק בדקה ה-59 וטוסקאנו כבש את השני בדקה ה-60. קרית שמונה לא הצליחה להשוות ב-10 מול 9 אבל שרון אזולאי צמצם בדקה ה-75, ורן קוז'וק הורחק בדקה ה-87. תיקו של בני סכנין מחר והיא ראשונה. נצרת טיפסה בינתיים מעל לקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שאר המשחקים:

הפועל רעננה – הפועל ירושלים 2:2

מישל דיין הצהיר ערב המשחק שירושלים תסתפק בתיקו אבל נותר מאוכזב לאחר שהקבוצה איבדה פעמיים יתרון. היא עלתה ל -0:1 כבר בדקה השלישית משער של יהודה ג'נאחשוילי, אבל ג'וני טננבוים השווה בדקה ה-37. שי אהרון החזיר את היתרון בדקה ה-57 אבל מרטינז השווה בדקה ה-77. ירושלים עדיין אחרונה.

בני לוד – הפועל חיפה 0:1

שער של אחמד סבע הגדול בדקה ה-57 הרחיק את לוד מהקו האדום על חשבון חיפה המידרדרת. הקבוצות צמודות במקומות 8-9 עם 17 נק'.


עירוני רמת השרון – הפועל עכו 1:1

עידן ביטון, אח של אלי מבני יהודה, ששוחרר מהכח, הציל לרמת השרון נקודה בתוספת הזמן אחרי יתרון של עכו משער של דואק (75). עכו איבדה הזדמנות להתקרב למקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully