וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי פ"ת: בכרמל עושים כבוד למלאבסים

רוני לוי לא צופה שינויים בינואר, אבל יודע שהפסד למכבי פ"ת ישנה את התמונה. הלוזונים מסתכלים חיפה מלמעלה, וכלל לא מופתעים

מכבי חיפה, יחד עם שחקניה ששותפו במשחק השלום בסביליה, תארח את השלישית בטבלה מכבי פ"ת (שבת, 19:10), ובקרית אליעזר דרוכים לקראת המפגש.

אדורם קייסי לא יפתח ככל הנראה במשחק, מכיוון שהוא רק חזר מפציעה שהשביתה אותו למספר שבועות ובמקרה כזה, חיים מגרלשוילי צפוי להחליף אותו. מאור מליקסון שסובל מכאבי גב, בספק לסגל המשחק ודקל קינן לא ישותף בשל צהובים. היתר חאבייר דירסאו, גוטסבו בוקולי, ליאור רפאלוב ושלמי ארבייטמן, תורגלו השבוע בהתקפת הקבוצה.

מאמן הקבוצה רוני לוי, התייחס למשחק החשוב בשבת: "אנחנו חוזרים אחרי פחות משבוע פגרה. אנחנו פוגשים יריבה קשה מאוד, הכי קשה שיכולנו לקבל, אבל בבית שלנו יש לנו את השאיפות והמטרות שלנו, שהן לנצח".

לוי גם התייחס לחלון ההעברות שיפתח בשבוע הבא: "יש סיכוי שנתחזק בינואר, אין כרגע משהו ספציפי. לא מתוכננים שינויים גדולים, לא צפויים שינויים בעמדות הזרים, אלא אם תהיה התפתחות כזו או אחרת. כדורגל הוא דבר דינמי ודברים יכולים להשתנות".

גם המגן אייל משומר שנמצא בתקופה טובה, התייחס למשחק: "צפוי משחק קשה, זה משחק שיכול להרים אותנו למעלה. אנחנו חייבים לנצח. נקווה שנעשה את זה. יש להם חלק התקפי מצויין, אנחנו מבחינתנו חייבים לעשות את המקסימום כדי לנצח".

צסק"א מוסקבה אמורה לארח את מכבי חיפה בגביע אופ"א בוולדיקווקז שבדרום רוסיה, בגלל הקור במוסקבה בפברואר, אבל מספר כלי תקשורת ברוסיה מפרסמים, כי בסוף ינואר תגיע לעיר משלחת מטעם אופ"א כדי לבחון האם איצטדיון "ספרטק" בו אמור להתקיים המשחק, עומד בכל התנאים לאירוח משחק בינלאומי. לפי הפרסומים יש באיצטדיון ליקויים משמעותיים, כגון עוצמת תאורה נמוכה, חדרי ההלבשה ועוד. יתרה מזאת, היציעים הצפוני והדרומי (14 אלף מתוך 33 אלף מקומות באיצטדיון) מסוכנים לכניסת קהל.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', חיים מגרלשוילי (אדורם קייסי), רפאל אולארה, אלון חרזי, אייל משומר; חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי.

משה הרוש מ"הארץ" מוסיף כי במכבי חיפה מביעים חשש מסוים כי כאבי הגב עליהם מתלונן בימים האחרונים הקשר מאור מליקסון, עלולים להחריף עד לכדי פריצת דיסק, ממנה סבל לפני כארבע שנים. במועדון מקווים כי אין קשר לפציעה מהעבר, שעלולה להשבית אותו לתקופה ממושכת. תלונותיו של מליקסון על מצבו הבריאותי החלו בתחילת השבוע, יומיים לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים כשרכב פגע בו מאחור. "ייתכן שהכאבים הם תוצאה של טראומה מהתאונה ושהוא צריך רק מנוחה, אבל גם יכול להיות שזה יותר חמור. את זה נדע בימים הקרובים", הסבירו אתמול בצוות הרפואי של הקבוצה.

מסתמן: אסמעיל עמר מחוץ להרכב של גיא לוזון

מגן מכבי פתח תקווה, אסמעיל עמר, צפוי לפתוח על הספסל במשחק מול מכבי חיפה. הסיבה: המגן לא השתתף בכל האימונים שנערכו השבוע משום שנטל חלק במשחק למען השלום שנערך בספרד. על פי האימונים, נראה כי מי שיפתח בהרכב על חשבונו הוא המגן השמאלי, נאור פסר, שמסוגל לשחק גם כמגן ימני.

"התאמנתי עם הקבוצה ביום ראשון ושני", אמר עמר והוסיף: "אבל אז נסעתי עם נבחרת השלום וביום שלישי לא התאמנתי. מה שהמאמן יחליט, מקובל עלי". על המשחק עצמו הוסיף המגן: "ברור שמדובר במשחק קשה מאוד. מכבי חיפה קבוצה מצוינת אבל אין ספק שגם אנחנו קבוצה טובה מאוד. צפוי להתפתח משחק מעניין, עם הרבה קצב".

המאמן גיא לוזון אמר: "אנחנו מרוכזים בעצמנו ולא מתייחסים לזהות היריבה שנתמודד מולה. כך היה עד עכשיו וכך זה יימשך". לגבי היכולת שמפגינה הקבוצה שלו אמר: "זה בכלל לא מפתיע שאנחנו בצמרת, לא אותנו ולא אף אחד בכדורגל הישראלי ". לגבי אסמעיל עמר אמר המאמן: "אם הוא לא יפתח זה לא בגלל משחק השלום".

מלבד השינוי הזה, לא צפויים שינויים נוספים בהרכב הקבוצה. בלסינג קאקו, אורי לוזון ואנדרה קלדיירה צפויים להמשיך ולהוביל את חוליית הקישור. פטריק סופו שגילח את שיערות ראשו צפוי לפתוח בחוד ההתקפה במקביל לעומר גולן ורוביל סרסור. ראוי לציין כי סופו וקאקו חזרו לאימונים רק היום משום ששהו בחופשת מולדת.

הצוות המקצועי נוטה לרדת מהאפשרות לצרף את לירן כהן במועד ההעברות בחודש ינואר. גיא לוזון כבר היה מוכן להחתים את הקשר עד תום העונה, אבל במכבי תל אביב מעוניינים למכור אותו. בשלב זה הוחלט לא לנהל משא ומתן לצירופו, עד אשר, אם בכלל, מכבי תל אביב תחליט אחרת.

הרכב משוער מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; נאור פסר, מרסיו ג'ובאניני, מורד מגמאדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, אורי לוזון, אנדרה קלדיירה; פטריק סופו, עומר גולן, רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully