וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הגישה הצעה חדשה לג'ונסון

לי בוץ

28.12.2006 / 20:05

לוני הרציקוביץ כבר ויתר על הקשר, אבל אלי כהן שיכנע והצהובים הגישו לליברי הצעה כספית חדשה. נמני בספק לשבת

מכבי ת"א מסרבת לוותר על הקשר הליברי דולי ג'ונסון, והערב (חמישי) הגישה הקבוצה הצעה נוספת לסוכניו עליה אמור השחקן להשיב עד מחר בערב. הפערים הכספיים בין הצהובים לקשר קבוצת סולנה השבדים נובעים מהעובדה שג'ונסון דורש 200 אלף דולר מענק חתימה ומשכורת של 130 אלף דולר בעונה בחוזה לשלוש שנים. עלותו הגבוהה של הקשר גרמה לבעלים לוני הרציקוביץ' לוותר על הרעיון להביא אותו לקרית שלום, אך לאחר שכנועים רבים מצד המאמן אלי כהן וגורמים אחרים במועדון, השתכנע הרציקוביץ' לתת הצעה נגדית.

ההצעה של מכבי היא לשלם לג'ונסון מענק חתימה של 120 אלף דולר, אשר יחולק לשלושה תשלומים – תשלום אחד בשנה, ומשכורת של 100 אלף דולר בעונה. במכבי מקווים כי השחקן יקבל את ההצעה מאחר ולטענת המאמן אלי כהן מדובר בשחקן שיכול לשדרג את היכולת של הקבוצה ב-50% לפחות - בדיוק השחקן שחסר למכבי על מנת להמשיך להיאבק בצמרת עד לסיום העונה. כמו כן, לוואלה! ספורט נודע כי הסכומים אותם מציעה מכבי לגו'נסון הם גבוהים מאלה אותם הוא מרוויח בקבוצתו הנוכחית בשבדיה.

גורם המקורב לכדורגל הרוסי טוען כי איש עסקים מרוסיה, שצפוי להגיע לישראל בחודש הבא לקראת טורניר רומן אברמוביץ', צפוי לארגן פגישה עם מאיר שמיר ואנשי עסקים נוספים במטרה להגיש הצעה לרכישת מכבי ת"א מלוני הרציקוביץ'.

עוד שיתוף פעולה מסתמן בין הצהובים מת"א לכדורגל הרוסי מגיע מכיוון ספרטק מוסקבה, שהודיעה כי במידה ומשחקה הצפוי בטורניר מול מכבי חיפה יידחה, היא תפנה למכבי בהצעה לקיים משחק אימון.

חניכיו של אלי כהן ערכו הערב (חמישי) אימון נוסף בשכונת התקווה לקראת המשחק המסקרן מול מכבי נתניה בשבת. אבי נמני, הסובל מדלקת באגן, חטף בנוסף וירוס שחייב אותו להזמין רופא לביקור בית. נמני קיבל טיפול להורדת החום, הגיע לאימון הערב של הקבוצה כמתוכנן והרגיע את הצוות המקצועי כשהודיע שהוא יוכל לשחק מול נתניה, אבל ביום שישי בבוקר לא הגיע לאימון והוא בספק גדול. גם מושיקו מישאלוב, שקיבל מנוחה בימים האחרונים בשל פציעה טורדנית, ערך אימון מלא, אך הוא לא יוכל לשחק בשבת בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

בסיום האימון, כמיטב המסורת, יצאו השחקנים הצהובים שטרם הפסידו בשמונת מחזורי הליגה האחרונים, למסעדתו של הקפטן אבי נמני לארוחת הערב הקבוצתית השבועית.

עדכון ראשון: 28/12 20:05
עדכון אחרון: 29/12 12:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully