וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הקשר שהפועל ת"א רוצה להחתים הוא בעצם שוער?

לי בוץ

28.12.2006 / 20:42

מרטיין פרלמן הגיע למבחנים בקבוצה מיוזמתו על תקן קשר, בדיקה של וואלה! ספורט הוכיחה אחרת. ביטון יחליף את פאאס מול הכח

מרטין פרלמן (או פלרמן – גם בארגנטינה לא כל כך סגורים על השם המקורי), יהודי-ארגנטינאי יליד 1985, נבחן בימים האחרונים בהפועל ת"א. פרלמן, שהגיע למבחנים בוולפסון מיוזמתו לאחר שהוצע לקבוצה על ידי שחקן העבר של הפועל כפ"ס, חורחה סמבל, הציג את עצמו כקשר אחורי היכול לשחק גם כבלם. עם זאת, בדיקה של וואלה! ספורט העלתה כי בארבעה אתרים שונים בארגנטינה ה"קשר" מופיע בכלל כשוער.

קבוצתו האחרונה של פרלמן היתה קלאב אתלטיקו אול בויס מהליגה השלישית בארגנטינה, שם נכלל בסגל לאחרונה ב-28 בנובמבר 2006. לפני כן שיחק פרלמן בקבוצת אקסורסיאוניסטס מהליגה הרביעית במולדתו. אם כן, באתר ברשמי של אול בויס, כמו גם בשני אתרים נוספים מופיע השחקן כשוער בסגל, ואפילו לא כשוער ראשון אלא כשוער שלישי. למרות זאת, מן הראוי לציין כי במספר משחקים בהם שותף פרלמן הוא תופקד כשחקן שדה.

האדומים רצו להחתים את השחקן על מנת להרחיב את הסגל בעקבות עלייתה של הקבוצה לשלב הבא בגביע אופ"א. תרמו לכך גם העובדה שפרלמן יבצע עלייה ויחשב לשחקן ישראלי והעלויות שלו נמוכות. בכל אופן, להפועל ת"א יש כבר שלושה שוערים בסגל הקבוצה.

ביטון צפוי להחליף את פאאס מול הכח, יוליץ' ואוגבונה יפתחו על הספסל

הפועל ת"א ערכה הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק הליגה מול הכח עמידר ר"ג בשבת (17:20), במזג אוויר רגוע יחסית לזה של הימים האחרונים. כל סגל השחקנים עמד לרשותו של המאמן, יצחק שום, פרט לשביט אלימלך, ששהה עם נבחרת השלום בספרד, ולוסיאנו דה ברונו, שנחת אמש בישראל והגיע למתחם האימונים בוולפסון בלבוש אזרחי רק על מנת לברך לשלום את החברים. דה ברונו צפוי לערוך מחר צילום לכף רגלו השבורה, לאחריו יתברר מתי הוא יוכל לחזור לאימונים.

איבן יוליץ' ואיבזיטו אוגבונה חזרו מחופשת חג המולד המוארכת שלהם ותורגלו במהלך האימון בהרכב השני. השניים צפויים לפתוח בשבת על הספסל ועתידם במועדון לא ברור. שחקן נוסף שעשוי לשלם את המחיר על התיקו המאכזב במשחק ההשלמה בהרצליה הוא שי אבוטבול, שהיה אחראי לפנדל שנשרק לחובת האדומים באותו משחק, ואשר "זיכה" אותו באופן אישי בשטיפה לא קטנה מהמאמן.

מי שאמור לפתוח בהרכב הוא בלם הרכש מהפועל ירושלים, יוסי ביטון, שימלא את מקומו של חאבייר פאאס השוהה לצד אשתו ההרה בארגנטינה. פאאס יחזור לישראל רק לאחר המשחק מול הכח. גם סלים טועמה ויוסי אבוקסיס, שלא פתחו מול הרצליה בעקבות מחלה, חוזרים ל-11 של שום. השניים ישחקו לצידם של גילי ורמוט וברוך דגו, שימשיכו לקבל את הקרדיט בקישור, בעוד שאליניב ברדה יתופקד כחלוץ בודד בחוד.

אוהדי הפועל ת"א מתקשים להשלים עם העובדה שלא ישבו בשער 5 במשחק הביתי הבא של קבוצתם. "זה בלתי נתפס", אמר הערב אחד האוהדים האדומים, "אבל אנחנו צריכים להגיד תודה, כי בסופו של דבר יצאנו ממש ממש בזול מכל העסק הזה. הבעיה היחידה עכשיו נובעת מטעמי מנחוס כי במצב הנוכחי לא ברור איך 'נתקוף נכון'". לוסיאנו דה ברונו יחל להתאמן בשבוע הבא בחדר כושר ואמור לחזור לאימונים מלאים בעוד שבועיים.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, יוסי ביטון, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ואליד באדיר, ברוך דגו, סלים טועמה, גילי ורמוט, אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully