וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח ר"ג - הפועל ת"א: הצגת בכורה ב"וינטר"

יואב ויכסלפיש ולי בוץ

29.12.2006 / 17:12

הסגולים חוזרים הביתה בתקוה לכבוש שער ראשון מאז אוקטובר ולעלות מעל לקו האדום. החניכים של שום לא רוצים לשמש שטיח אדום בפרימיירה

שמונה פעמים בלבד כבשה הכח העונה, המאזן הגרוע בליגה, האחרון באוקטובר נגד מכבי חיפה בתיקו 3:3. אחד ההסברים ליכולת החלשה היה היעדר מגרש ביתי. מול הפועל ת"א (שבת, 17:20), שהנחילה להכח את הפסדה הראשון העונה (4:1 במחזור השלישי), תחנוך הקבוצה את איצטדיון וינטר המשופץ והמשחק ישוחק לאור הזרקורים שאושרו השבוע. בסיבוב הזה נדע, אם יש משקל למגרש הביתי.

בינתיים, המשיך חוסר המזל לפקוד את הקבוצה. כפיר אודי חתם ולפתע החליט לפרוש מכדורגל, ואסי בוזגלו מתח שריר וייעדר לפחות שבוע. ג'ף איה שוחרר בתחילת השבוע ולכן שלומי אדרי נותר החלוץ היחיד בסגל למשחק.

כאמור, ההתקפה של הכח היא החלשה בליגה. הנתונים מראים גם שהשער האחרון במבצע קבוצתי מתוך הרחבה היה בניצחון 2:3 על בני יהודה במחזור השני. אחר כך הגיעו בעיטה חופשית של יוסי רוזן מ- 20 מ' מול הפועל ת"א, , פנדל ושערים מחוץ לרחבה של ג'ף איה ודן רומן ב- 3:3 בחיפה. הקבוצה טרם כבשה שער בנגיחה. למרות זאת היא רק נקודה מהמקום העשירי, שאיתו ממשיכים לעונה נוספת.

האוהדים התגייסו השבוע למבצע חלוקת כרטיסים בבתי ספר, וכל ילד מתחת לגיל 15 שיגיע לאיצטדיון עם חולצה סגולה יקבל מנוי חינם להמשך העונה. בקבוצה מקווים שהעובדה שכל ארבע הגדולות ישחקו ב"וינטר" בסיבוב השני תאיץ את קצב חלוקת המנויים.

המאמן אורי מלמיליאן: "אין לי מה לחדש לשחקנים. הם יודעים בדיוק מה לעשות. אנחנו חוזרים סוף סוף הביתה וצריכים לעשות את העבודה". אבי תקוה: "הגענו להמון הזדמנויות, ואנחנו חייבים לשפר את הריכוז במצבים. יש עניין מנטלי שטעון שיפור. לא בעיה פיזית או כושר גופני. החזרה לוינטר מגיעה קודם כל לקהל שלנו. מגרש ביתי תמיד עושה משהו לשחקנים". הקשר יובל בלאיש שוחרר ויעבור להפועל ירושלים.

הרכב משוער: מרשל אודה: אילן בכר, סביטי ליפניה, רובי רגב, שוקי נגר: אדריאן גמאן, דן רומן, דודי ליברמן, אבי תקוה, מור גולן: שלומי אדרי

הפועל ת"א: יצחק שום מפיק לקחים

הפועל ת"א רוצה לחזור למסלול הנצחונות מול הכח עמידר ר"ג, לאחר שתי תוצאות תיקו במשחקי הליגה האחרונים. הפועל תחסר במשחק את הבלם חאבייר פאאס, שקיבל הארכה לחופשת חג המולד והוא ישהה לצד אשתו ההרה בארגנטינה עד סוף השבוע. מי שיחליף את פאאס בהרכב הוא בלם הרכש מהפועל ירושלים, יוסי ביטון, שישחק בהגנה לצידו של טל חן.

שום מתכנן שני שינויים נוספים בהרכב שאיכזב מול מכבי הרצליה (2:2), כשמי שישלמו את המחיר הם שי אבוטבול ואיבזיטו אוגבונה. מי שיחליפו את השניים בהרכב יהיו יוסי אבוקסיס וסלים טועמה, שלא פתחו בהרצליה מאחר והיו חולים, כשאליניב ברדה יוסט לחוד.

בשורות טובות הגיעו למאמן יצחק שום מכיוונו של לוסיאנו דה ברונו, שנחת ביום רביעי בישראל לאחר חופשת מחלה בארגנטינה. דה ברונו, ששבר את כף רגלו במשחק הליגה מול מכבי נתניה בר"ג (1:2 לאדומים), עבר צילום רנטגן ברגלו הפצועה, לאחריו התברר כי הוא יוכל להתחיל להתאמן בחדר כושר כבר בתחילת השבוע הקרוב. הקשר אמור לחזור לאימונים עם חבריו לקבוצה תוך עשרה ימים, ובהפועל מאמינים כי עד סוף ינואר דה ברונו יחזור לפעילות מלאה.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, יוסי ביטון, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ואליד באדיר, סלים טועמה, גילי ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully