וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי כפ"ס מוחים נגד החתמת אלמדון

28.12.2006 / 18:41

לטענתם, אוהד לויטה, שחקן בית, צריך לקבל הזדמנות. שחקן: "טעות לתת לחיפה לשדרג שחקנים על חשבוננו". אוקמירי צפוי לנחות בשבת

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (ראשון, 20:50, טדי), אוהדי הפועל כפר סבא מביעים תמיכה בשוער הקבוצה אוהד לויטה, ועשויים לדרוש מההנהלה שלא להחתים שוער אחר. האוהדים טוענים כי לויטה, שחקן בית, צריך לקבל הזדמנות בהרכב הראשון של הקבוצה ומנסים לארגן מאבק גלוי במהלך אימוני הקבוצה כנגד ההחלטה להחתים את שוער מכבי חיפה, תום אלמדון. כבר מחר צפויים להגיע אוהדי הקבוצה לאימון הבוקר ולהביע תמיכה בלויטה.

"אנחנו מביעים תמיכה מלאה בלויטה", אמר אחד האוהדים השותפים למאבק והוסיף: "הוא שוער בית וצריך לקבל הזדמנות. יכול להיות שאפילו נגיע לאימונים בכדי לעודד אותו. אם לא יתנו לו הזדמנות פשוט יפספסו אותו. יכול להיות שניזום שיחה עם ההנהלה".

"אלמדון יגיע לכפר סבא, ואז מה?", אומר משחקני הקבוצה. "הוא יישאר כאן לטווח ארוך? לא נראה לי. לדעתי זאת טעות לתת למכבי חיפה לשדרג שחקנים על חשבון הקבוצה. עד כמה שאני יודע, ההנהלה לא מתכוונת לקנות את הכרטיס שלו".

הקשר הימני איקצ'וקו אוקמירי צפוי להגיע ביום שבת לישראל. תזכורת: מדובר בקשר ניגרי בן 19 המשחק בנבחרת של ארצו עד גיל 21. אוקמירי שייך לקבוצת נווארה הניגרית. הקשר מיוצג על ידי סוכני השחקנים גלעד קצב ועידן כסיף. עדיין לא ברור מתי יגיע החלוץ ראזאק אוטומיוסי למבחנים בקבוצה. השחקן עדיין שוהה בארץ מולדתו, בנין. סוכנו, דדה חדד, טוען כי עדיין לא ידוע מתי יגיע לארץ. חדד אישר כי אם השחקן יגיע למבחנים בישראל, זה יהיה אך ורק להפועל כפר סבא.

כפי שפורסם בעבר בוואלה! ספורט, בהנהלה מנסים לזרז את תהליך גיוסו של הקשר, אביחי ידין, לצה"ל. ידין מעוניין לשחק בנבחרת האולימפית וגיוסו יאפשר זאת. הקשר גיז'רמו ישראלביץ' חוזר היום מחו"ל והמגעים עם הנהלת כפר סבא בנוגע לעתידו במועדון ימשיכו בשבוע הבא. המגן השמאלי מוחמד כבהא, שלא קיבל אשראי רחב מהמאמן, אלי אוחנה, צפוי לחתום עד תום העונה בבני לוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully