וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטוטו אטו חוזר, גם מסי

28.12.2006 / 15:04

הקמרוני הפצוע ישוב לשחק בברצלונה בעוד שבועיים, מסי בעוד חודש. עמנואלסון על הכוונת. מתיאס פרננדז הוצג בוויאריאל, לואיס פרננדז בבטיס

אוהדי ברצלונה קיבלו היום קצת חדשות טובות בנוגע למצבם של סמואל אטו וליונל מסי. השניים נבדקו ביסודיות על ידי רופאי המועדון, שהעריכו שהחלוץ הקמרוני יוכל לשוב לאימונים מלאים באמצע ינואר, כשהגאון הארגנטינאי הקטן יצטרף אליו בתחילת פברואר.

ברצלונה מעוניינת במגן הצעיר של אייאקס, אורבי עמנואלסון. עמנואלסון (20) היה שותף לזכייתה של הנבחרת הצעירה של הולנד באליפות אירופה הקיץ, ובאוגוסט האחרון רשם את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת הבוגרת במשחק מול אירלנד. מהנהלת אייאקס נמסר כי השחקן אינו למכירה.

רמון קלדרון, נשיא ריאל מדריד, הודה אתמול כי ההנהלה הקודמת של המועדון טעתה כשהסכימה לשחרר את סמואל אטו. קלדרון אף הסכים לתרום כמה מחמאות לא אופייניות בקו ריאל-בארסה על החלוץ: "אם הוא לא החלוץ הטוב בעולם, אז הוא בוודאי בין השלושה או הארבעה הטובים. הוא שחקן יוצא מהכלל, ואני מעריץ ספורטאים כמוהו, המהווים דוגמא בזכות המאמץ שהוא משקיע והחתירה שלו לניצחון".

פרננדז אחד הוצג בוויאריאל, אחר בבטיס

שני פרננדזים הוצגו היום (חמישי) בספרד בקבוצותיהם החדשות: 1. הקשר הצ'ילאני מתיאס פרננדז התקבל על ידי 3,500 אוהדים בטקס קבלת הפנים בוויאריאל, לשם עבר מקולו קולו. "לא ציפיתי לכזאת קבלת פנים. זה היה רגע מרגש ביותר", אמר הקשר בן ה-20, שמדברים עליו כדבר הבא בכדורגל העולמי.

2. לואיס פרננדז הוצג בסביליה כמאמנה החדש של ריאל בטיס. "אני חושב שלבטיס יש קבוצה טובה, ויש לי אמון מלא בהם", אמר המאמן הצרפתי לכלי התקשורת, "אני מאלה שחושבים שהם יכולים לפתור כל סיטואציה. קשה להביא בינואר חיזוק, וזה גם לא הזמן הנכון לעשות זאת. למועדון יש שחקנים מוכשרים ומקצועיים, ואם רק נחזיר להם את המזל, נוכל להצליח". פרנדז חתם בקבוצה עד סוף העונה ביוני, לאחר מכן הוא יישב למשא ומתן מחודש. פרננדז מחליף את חביאר אירורטה, שעזב בשבוע שעבר אחרי בסה"כ שישה חודשים בתפקיד.

* אלכסנדר קרזאקוב, חלוץ זניט סנט פטרסבורג, חתם היום (חמישי) בסביליה לחצי שנה. הקבוצה הרוסית מדווחת שחתמה על חוזה התקשרות ארוך טווח עם המועדון הספרדי בשווי 15 מיליון יורו. "אני חושב שזאת העסקה הכי גדולה שנחתמה אי פעם בכדורגל הרוסי", קבע מנכ"ל זניט, קונסטנטין סארסאניה, "יהיו התקשרויות עסקיות רבות בינינו, המעבר של קרזאקוב הוא רק אחד מיני רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully