וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני הקפדתי על ערכים בנבחרת"

28.12.2006 / 13:22

אברהם גרנט התרגש ממשחק השלום בספרד, אבל עיקם אפו לגבי חזרתו של בלילי לנבחרת ישראל. את בן סהר ויוסי בניון הוא אוהב יותר

אברהם גרנט חזר היום (חמישי) לאנגליה, אחרי ששימש כמאמן נבחרת השלום בצוותא עם גיא לוי. בראיון לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל נשמע המנהל הטכני של פורטסמות' האנגלית עדיין נרגש מהחוויה שעבר בסביליה: "המשחק היה אחד האירועים המרגשים בהם נכחתי. זה הזכיר לי כשסאדאת נחת בארץ וזה שבר מחסום פסיכולוגי. כולם רוצים שיהיה טוב באיזורינו ודרך הספורט אפשר לעשות הרבה דברים".

מאמן נבחרת ישראל לשעבר הדגיש שלא התנתק לגמרי מהכדורגל הישראלי. "העולם נהיה קטן, ואני עוקב קצת אחרי הכדורגל שלנו. היה כיף לפגוש את הבחורים. החברים מהכדורגל הישראלי חסרים לי, אבל אני בקשר איתם", התגעגע גרנט אבל התרכז בהווה. "בכדורגל הישראלי כבר עשיתי הכל ואימנתי את הנבחרת. החלום שלי היה להיות בכדורגל האנגלי, ועכשיו אני פה כאיש מקצוע בכל המגרשים המפורסמים, וזה חלום שהתגשם.

"אני אוהב את ישראל והכדורגל הישראלי, אבל אני שמח שאני עושה מה שאני עושה. היה קשה להגיע לפה, כי אנחנו 'ישראל' וקשה להגיע לאנגליה מישראל. אני רוצה ליהנות ולקוות שהדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר".

לגבי הצלחתה של פורטסמות' המדורגת במקום החמישי בפרמייר ליג, התייחס גרנט באיפוק וציין לטובה גם את מי שהביא אותו למולדת הכדורגל: "אני מאוד התרשמתי לחיוב מארקדי גאידמק בשיחות שניהלתי איתו. הבן שלו הוא מלא אינטיליגנציה והאנשים הופכים את המועדון הקטן הזה להפתעת העונה באנגליה ואני נהנה להיות חלק מהיצירה הזו".

גרנט שמקיים קשר טוב עם הבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ', נתן לחלוץ הישראלי בן סהר סיבה לאופטימיות. סהר נמצא באנגליה ומתאמן בקבוצת המילואים של צ'לסי. "אני יכול להגיד שבן סהר על הכוונת של הקבוצה הבוגרת. קבוצת המילואים בה הוא מתאמן, נחשבת מאוד, ואני חושב שבקרוב מאוד הוא ישחק בקבוצה הבוגרת", התנבא גרנט.

שחקן אחר שקרוב אל מאמן הנבחרת לשעבר הוא יוסי בניון, שנותן עונה בינונית במדי ווסטהאם. גרנט כבר ניצח את הפטישים פעמיים העונה, אבל אמר שלא רק הוא אוהב את הקשר הישראלי. "שיחקנו נגד ווסטהאם, יוסי בניון שיחק והיה הטוב בשורותיהם. הארי רדנאפ גם חשב כך. יוסי מאוד יצירתי, וזה מאוד קשה להתלבט בקבוצה שלא משחקת טוב ונמצאת בתחתית, אבל לדעתי הוא השחקן הבולט שם ללא עוררין", חתם גרנט.

"חזרתו של בלילי לנבחרת לא עושה לי כלום"

על פני בלילי שזומן חזרה לנבחרת ישראל, גרנט נמנע מלהביע את דעתו המפורשת ודיבר באופן כללי: "אני הקפדתי על ערכים בנבחרת ונמנעתי מלשלוח מכתב תלונה עליו. מבחינה מקצועית דעתי ברורה. חזרתו לא עשתה לי כלום. כשאני עוזב מקום אני מכבד את מי שיורש אותי. ברור שפיני בלילי כתב את המכתב ואני חושב שצריך ברמה העקרונית לשמור על הערכים של הנבחרת". אם כך, על מה מקפיד דרור קשטן?

לגבי לחיצת היד שלו עם עוד מאמן נבחרת לשעבר, שלמה שרף, גרנט נמנע מלהתייחס אם מדובר בסולחה או לא ורק ציין: "הנושא החשוב ביותר הוא המשחק שהיה אתמול. אני לא רבתי עם שלמה שרף ולא עם אחרים. אין לי שום עניין גם לריב עם אנשים. היתה לחיצת יד, והיו מתווכים לעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully