וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז איחר לאימון והושעה עד יום שני

אסף שקד

28.12.2006 / 16:42

הקשר הצרפתי של בית”ר ממשיך לעשות צרות, והפעם הוא עלה על העצבים של יוסי מזרחי. דנין וגפני מועמדים להחליף את אמסלם בהרכב

השלג שנחת על הבירה אמש (רביעי), גרם לבית"ר ירושלים להעתיק את האימונים באופן חד פעמי מבית וגן למגרש במעלה אדומים. שחקני הקבוצה שהגיעו היום בשעה 10:30 למתקן בבית וגן, קיבלו את הידיעה שהאימון יעבור למעלה אדומים והנסיעה למגרש תהיה באופן קבוצתי. אלא שבזמן ששאר השחקנים מתכוננים לנסיעה, הבחין יוסי מזרחי שפבריס פרננדז לא הגיע ואף לא הודיע על כך לאף אחד. רק לאחר יצאה מבית וגן באופן מסודר, הגיע פרננדס לבדו לבית וגן ומזרחי שהיה עצבני מאוד הודיע לקשר כי הוא משוחרר לביתו ושאין בכוונתו לתת לו להתאמן היום.

המקרה הרגיז מאוד את מזרחי, שכינס את השחקנים לפני תחילת האימון והודיע להם שמי שיאחר מעתה אפילו בדקה- לא יתאמן ויינקטו נגדו עונשים. פרננדז עצמו נשמע מאוד מאוכזב מהחלטת המאמן ותירץ את האיחור בכך שלא הצליח להתעורר בבוקר. יוסי מזרחי החליט להשעות את הקשר מכל פעילות של הקבוצה עד יום שני הקרוב, אז יתייצב מול ועדת המשמעת של המועדון.

לרשותו של מזרחי עומד היום סגל כמעט מלא, מלבד שמעון גרשון שאתמול חגג את הולדת בנו ופרננדז שכאמור נשלח לביתו. יתר שחקני הנבחרות והזרים הצטרפו לאימונים לאחר שבוע דליל ולמעשה זהו האימון הראשון אותו מעביר מזרחי באופן מסודר לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ביום ראשון. מזרחי מתלבט לגבי עמדת המגן השמאלי, וזאת מאחר שדוד אמסלם ירצה עונש השעייה. ההתלבטות של מזרחי היא בין אלירן דנין הצעיר לבין רוני גפני, שתפס את מקומו של אמסלם לאחר שהורחק מול הפועל ת"א.

אתמול נפגש היו"ר אלי ארזי עם ששון שם טוב, מבעלי חברת "נאות בית וגן", והשניים שוחחו על המגרשים בבית וגן. בית"ר כאמור צריכה לפנות את המגרשים החל מיום שני הקרוב, אך לאחר שיחה בין השניים ייתכן כי שם-טוב ושאר שותפיו יתנו לבית"ר ארכה תמורת פיצוי כספי הולם ואילו בית"ר תחל לבנות מגרש חלופי באחת השכונות בעיר כשהאופציות העומדות על הפרק הם שכונת ארמון הנציב ושכונת קריית יובל.

היום בשעה 14:00 הגיעו השחקנים לארוחת פרידה מהיו"ר היוצא ולדימיר שקלאר. מחליפו בתפקיד, אלי ארזי, לא הגיע למפגש.

עדכון ראשון: 12:24, 28/12
עדכון אחרון: 16:42, 28/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully