וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בבייסבול: בארי זיטו בג'איינטס

29.12.2006 / 0:41

המגיש השמאלי נשאר במפרץ, תמורת חוזה ענק של 126 מיליון דולר לשבע שנים. היאנקיז מעוניינים בטרייד על רנדי ג'ונסון

עסקת ענק במייג'ור ליג: בארי זיטו, המגיש השמאלי שסיים העונה את חוזהו באוקלנד אתלטיקס, מצטרף לסן פרנסיסקו ג'איינטס, בשורותיהם ישתכר 126 מיליון דולר בשבע השנים הקרובות. בזיטו, שמאלי עם זריקה מסובבת קטלנית, היו מעוניינות מספר קבוצות, בהן שתי הניו יורקיות וטקסס. בסופו של דבר שילמו הג'איינטס את מחירי השוק המטורפים שנקבעו השנה. זהו החוזה הגדול ביותר שעליו חתם אי פעם איזשהו מגיש - קצת פחות מ-18 מיליון דולר לעונה.

לא רק לבוסטון יש מגיש יפני, עכשיו גם היאנקיז הנחיתו אחד. יום אחד לפני סיום המועד להעברתו, החתימה ניו יורק את קאי איגאווה, שיקבל 20 מיליון דולר לחמש שנים. איגאווה בן ה-27 הגיש בהאנשין טייגרס, והיאנקיז זכו במכרז עליו ב-28 בנובמבר. לולא היו מגיעים לסיכום עד הלילה, לא היו יכולים להחתימו.

ועוד חדשות מעניינות מהיאנקיז: אריזונה הביעה עניין ברנדי ג'ונסון. הדיאמונדבקס, שבשורותיהם זכה ג'ונסון באליפות ב-2001, העבירו אותו לניו יורק בטרייד לפני עונת 2005. נכון לעכשיו הפסים דורשים יותר מדי עבור המגיש בן ה-43. ניו יורק תצטרף למרוץ אחרי בארי זיטו, השמאלי החופשי הכי חם בשוק, אם תצליח להיפטר מג'ונסון.

חואן ריברה, האאוטפילדר של הלוס אנג'לס איינג'לס, שבר את רגלו בונצואלה בשבוע שעבר ונותח. הוא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה. ועוד באיינג'לס: שיי הילנברנד, האינפילדר ששיחק עד העונה בטורונטו, חתם בקבוצה לעונה אחת, בה ישתכר 6.5 מיליון דולר.

השוק ממשיך להשתגע. ג'ף סופאן, המגיש של סט. לואיס שהצטיין בפלייאוף האחרון והיה אחד הגורמים לזכיה שלה באליפות, קיבל תמורה על עמלו בדמות חוזה לארבע שנים על 42 מיליון דולר ממילווקי. "הוא מגיש של משחקים גדולים", אמר מנכ"ל הקבוצה, דאג מלווין. השאלה היא מתי מילווקי תגיע למשחקים גדולים.

עסקה גדולה בין טקסס לשיקגו וייט סוקס, שבמרכזה עבר ברנדון מקארתי, המגיש הצעיר והמבטיח, לריינג'רס. ההערכה הייתה שהעברתו של פרדי גארסיה לפילדלפיה תפנה מקום למקארתי ברוטציה של הגרביים, אבל הסוקס טרפו את הקלפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully