וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיאמי מאשימים את היינריך בפציעה של וויד

28.12.2006 / 11:33

וויד וריילי טוענים כי שחקן הבולס משך ופצע אותו בפרק כף היד. ג'ייסון קיד נקנס ב-20 אלף דולר על השתלחות בשופטים, ריפ מתוסכל



בעוד ששאקיל אוניל מתאושש כבר חודש וחצי מניתוח בברך, איבדה הלילה אלופת ה- NBA גם את הסופרסטאר השני שלה - דווין וויד. הכוכב הצעיר של מיאמי נפצע בעת שניסה לעקוף חסימה וידו הסתבכה עם השומר שלו קירק היינריך, וזאת בדקות הראשונות של המשחק מול הבולס הלילה (בין רביעי לחמישי). וויד ניסה להישאר במשחק למרות האירוע, אך ירד לספסל לאחר פסק הזמן הבא של קבוצתו ולא חזר עד הסיום. בבדיקה לאחר המשחק אובחן אצלו נקע בשורש כף היד, ועדיין לא ברור כמה זמן, אם בכלל, הוא ייעדר.

וויד מאשים את קירק היינריך במצבו. כך גם מאמנו פט ריילי. "היינריך תפס אותו ביד", אמר ריילי, והוסיף, "הוא עושה את זה כל הזמן. כל פעם שוויד יוצא מחסימה הוא תפסו לו בחולצה או ביד. זו טקטיקה מתחת לחגורה. השופטים לא רואים את זה".

ו-וויד הוסיף: "היינריך משך אותי. וזה אותו פרק כף היד שנפגעתי בו בעבר. זה כואב. אין לי בו כוח, ואני לא יכול לקלוע".
"לא תפסתי אותו", אמר היינריך, "היה מגע ואז הוא התחיל לתפוס את היד. אני מצטער שהוא נפצע, זו לא הייתה הכוונה, פשוט ניסיתי לשמור עליו ויכול להיות שהסתבכו לנו הידיים".

התעוררות

ריפ המילטון, שקלע שיא קריירה של 51 נקודות בהפסד 151:145 בניו יורק, רותח על היכולת של קבוצתו בדקות האחרונות. "זה הפסד כואב, כי היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח", אמר המילטון, שהקפיד לא להאשים אף אחד או להבדיל את עצמו כיחידי ששיחק היטב. "עשינו מהלכים מטופשים במאני טיים, וזה לא שאנחנו לא יודעים איך לנצח משחקים צמודים".

בסוף ההארכה הראשונה ביצע צ'ונסי בילאפס עבירה על סטפון מארבורי (41 נקודות) מאחורי הקשת, ואיפשר לו להשוות את התוצאה ולשלוח את הקבוצות להארכה השנייה. שמונה נקודות של ריפ בהארכה השנייה נתנו לדטרויט יתרון 132:136, 12 שניות לסיום. שוב בילאפס, מיסטר ביג שוט, ביצע טעות בהגנה כשאיפשר לג'מאל קרופורד (15 מה-29 שלו הגיעו אחרי שסטארבורי יצא בשש עבירות בסוף ההארכה הראשונה) לעבור אותו ולקלוע סל ועבירה 9 שניות לגונג. בילאפס עצמו, קלעי עונשין נפלא, החטיא אחת משתיים מהקו, ואיפשר לפריי להשוות עם הבאזר.

"היינו צריכים לנצח את זה בחמש מקרים שונים, זה היה מטורף", התלונן צ'ונסי. "אבל הם הראו הרבה לב".

"יש לנו מוניטין של קבוצה שמנצחת משחקים כאלה", סיכם ריפ, "אבל המשחק הזה ברח לנו מבין הידיים"

קיד נקנס

ג'ייסון קיד נקנס בעשרים אלף דולר על דבריו כנגד השופטים במשחק ההפסד של הנטס לדטרויט שלשום. קיד לא מתכוון לערער על הקנס, אך גם לא מסכים לחזור בו מדבריו. "זה מה שהרגשתי באותו הרגע, וזה עדיין נכון. השופטים פשוט השתלטו על המשחק". לעומתו של קיד מאמן הנטס, לורנס פרנק, לא נקנס על שנכנס לתחומי המגרש וצרח על השופט טום וושינגטון.

חדשות נוספות:

* ה"לוס אנג'לס טיימס", שדיווח לראשונה בשבוע שעבר על הדיונים בין הקינגס והקליפרס על טרייד אפשרי של רון ארטסט תמורת קורי מגטי, מוסר היום כי החתימה על הטרייד קרובה, ושני השחקנים עשויים להחליף מדים כבר בימים הקרובים. בגלל הדמיון בשווי החוזים של ארטסט ומגטי אין צורך לערב שחקנים נוספים בעיסקה, והשניים יוכלו להתחלף ראש בראש בין שתי היריבות מהבית הפסיפי.

* הסן אנטוניו ספרס איבדו את הסנטר פרנסיסקו אלסון שייעדר לפחות שבועיים בגלל פציעה בכתף. פרבריסיו אוברטו הארגנטינאי צפוי לתפוס את מקומו של אלסון בחמישייה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully