וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוני: "לפגישה עם שקלאר אין קשר למשרת המנכ"ל"

לי בוץ

28.12.2006 / 12:19

הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', מאשר כי נפגש עם היו"ר המפוטר של בית"ר, אבל מכחיש כל כוונה למנותו במקום אלי דריקס

בעלי מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', מיהר להכחיש את הפרסומים הבוקר (חמישי) בעיתון "מעריב", לפיהם יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר, ולדימיר שקלאר, עשוי להחליף את אלי דריקס ולהתמנות למנכ"ל הבא של הצהובים. הרציקוביץ' אישר כי השניים נפגשו לפני יומיים בביתו, אך הכחיש כי מטרת הפגישה היתה לדון עם שקלאר על משרת המנכ"ל.

"אני מאשר את דבר קיום הפגישה, שעשרות כמותה הצעתי לעשרות אנשים שפועלים בספורט בישראל ככל ובענף הכדורגל בפרט", מסר הרציקוביץ'. "בנוסף, אין אני נותן פומבי לפגישות מסוג אלו על רקע הפרטיות, הכבוד שלי לפרטיות ושל אותם אנשים.לפגישה עם ולדימיר שקלאר לא היה כל קשר למשרת המנכ"ל במכבי ת"א, שאותה אין לי כוונה לאייש".

כזכור, בשבוע שעבר סיים אלי דריקס את תפקידו כמנכ"ל מכבי ת"א, ובשבוע הבא אף יערכו לו הצהובים מסיבת פרידה חגיגית במלון קרלטון בת"א. תפקידיו של דריקס חולקו בינתיים בין מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, לבין בני רחמני.

בראיון לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל, הוסיף הרציקוביץ': "אני התרשמתי גם משקלאר שהוא מחפש את דרכו ולא בטוח שהוא ישאר בענף הזה. נושא של מנכ"ל כרגע לא רלוונטי למכבי. אני אבחר את האיש שיתאים לי ביותר ואני לא יודע אם הוא יהיה אחד המועמדים. אני לא יכול לומר אם הוא כן יהיה או לא יהיה.

הרציקוביץ' נמנע מלומר ישירות מה דעתו של עבודתו של שקלאר בבית"ר ירושלים: "קשה לי להגיד על התנהלותו בבית"ר. עבודה בקבוצת כדורגל זה תהליך יותר ארוך משנה וחצי. יש כניסה של כסף גדול ושינוי גישה איך לטפל בספורט, אבל בד"כ אני אוהב לפרגן ואני יכול להגיד רק מילים טובות".

"אנו צריכים מנכ"ל במכבי, אבל כרגע זה לא על הפרק. לא עלה בראשי ולא בשיחה נושא המנכ"לות במכבי ת"א. אני לא פוסל אף אדם בלי קשר לשקלאר. יכול להיות שהוא הולך לכיוונים אחרים שלא רלוונטים לכדורגל. מי אני שאכתיב קריירה לאנשים".

לגבי הצטרפותו של הקשר הליברי דולי ג'ונסון, אמר הרציקוביץ': "אנו נעשה כמיטב יכולתנו לעשות מה שנכון. ג'ונסון שחקן מצוין, אנו במו"מ ואני מקווה שיצטרף אלינו".

לגבי פרשת תעודות המאמנים וחוסר יכולתה של ההתאחדות לכפות ענישה בעניין, הוסיף הבעלים של מכבי ת"א: "אני לא מחכך ידי בהנאה אלא מסתכל על זה בעצב. טיפול נקודתי, כולל של התנועה לאיכות השלטון, זה כמו לומר 'אוי ואבוי' וזהו. חייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית".

עדכון ראשון: 10:19, 28/12
עדכון אחרון: 12:19, 28/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully