וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א תארח את חיפה בוולאדיקווקז

רומן רוזנבלט

27.12.2006 / 23:50

המשחק בגביע אופ"א ייערך בדרום רוסיה, ולא במוסקבה הקפואה. קרית אליעזר יארח משחקים ב"טורניר הערוץ הראשון", קינן ייעדר בשבת

מכבי חיפה המשיכה להתכונן גם היום (רביעי) למשחק הבית מול מכבי פתח תקוה בשבת. מהאימון נעדרו תום אלמדון, רביד גזל ועבאס סואן, שנמצאים בספרד במשחק נבחרת השלום.

רביד גזל טרם שוחרר רשמית מהקבוצה, אבל כפי שכבר אמר רוני לוי בעבר, במידה שגזל יקבל הצעה מסודרת מקבוצה אחרת וירצה לעזוב - חיפה לא תעמוד בדרכו. בשחקן הביעו התעניינות מכבי ת"א, הפועל פ"ת ומכבי נתניה. בקרוב יידעו גם עדן בן בסט ותום אלמדון איפה ישחקו במהלך החצי השני של הליגה, כשטרם התקבלה לגביהם החלטה סופית.

מהמשחק בשבת ייעדר דקל קינן בשל צבירת כרטיסים צהובים, ובמרכז ההגנה צפויים לשחק רפאל אולארה ואלון חרזי. אייל משומר ימשיך לשחק בכנף הימנית של הגנת חיפה. אדורם קייסי, שחזר להתאמן, צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי. גוסטבו בוקולי צפוי לחזור ככל הנראה למרכז השדה לצדו של חאבייר דירסאו.

הכדורגל הבינלאומי חוזר לחיפה

הערב פורסם בתקשורת הרוסית כי נשיא צסק"א מוסקבה, יבגני גינר, החליט כי המשחק הראשון מול מכבי חיפה במסגרת גביע אופ"א יתקיים בעיר ולאדיקווקאז שבדרום רוסיה. כבר בסיום ההגרלה הודיעו הרוסים להנהלת חיפה כי בשל מזג האוויר הקשה בחודש פברואר, המשחק יתקיים מחוץ לבירת רוסיה, וכך אכן הוחלט הערב.

ועוד בנושא משחקים בינלאומיים - על פי החלטת אופ"א, זה מספר שנים שלא נערכים משחקים בינלאומיים בקרית אליעזר, ומכבי חיפה נאלצת לנדוד לאיצטדיונים אחרים בישראל (במקרה הטוב) או מעבר לים (במקרה הרע). הערב נודע כי במהלך משחקי טורניר "גביע הערוץ הראשון" (של הטלוויזיה הרוסית, כמובן) בעוד כחודש ייערכו שני משחקים של הטורניר בקרית אליעזר, בשל העובדה כי בלומפילד לא יהיה פנוי במועדי המשחק. הטורניר אינו מסגרת רשמית של אופ"א, על כן אין בעיה לארח בחיפה.

המשחקים בין צסק"א מוסקבה לשחטיור דונצק ומכבי חיפה מול דינמו קייב צפויים להיערך בקרית אליעזר, ולראשונה זה מספר שנים יזכה הקהל החיפאי לראות משחקים בינ"ל באיצטדיון הביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully