וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו לפארדיו במשחקו הראשון

27.12.2006 / 23:43

צ'רלטון, קבוצתו החדשה של המנג'ר, הובילה 1:2 עד הדקה ה-93, אך נכנעה לשער שיוויון מול פולהאם בדרבי לונדוני. ריינג'רס הפסידה בסקוטלנד

צ'רלטון ופולהאם נפרדו הערב (רביעי) בתיקו 2:2 במסגרת משחק השלמה של המחזור ה-20 בפרמיירליג.

בדרך כלל כשקבוצה ממנה מאמן חדש היא מצליחה להשיג עבורו ניצחון כבר במשחקו הראשון. האדיקס היו כל כך קרובים כדי להמשיך את המסורת, אך כשלו בתוספת הזמן. אלן פארדיו, שמונה בתחילת השבוע, יחפש את ניצחונו הראשון במקום אחר. לפני המשחק ביקש המנג'ר, שפוטר לפני כשבועיים מווסטהאם, מאוהדי הקבוצה להמשיך ולפקוד את איצטדיון הוואלי והם נשארו נאמנים כשמילאו כמעט את היציעים עם 25,203 צופים.

הפתיחה לא עוררה בשרות טובות. בדקה ה-13 פרנק קודרו, משורות פולהאם, הרים כדור חופשי, שפגש את ראשו של בוקנגרה. סקוט קארסון, שוער צ'רלטון, הצליח להדוף למשקוף, אך מקברייד עט על הריבואנד כדי לקבוע 0:1 לאורחים. לא חלפו 6 דקות וג'רום תומאס מצ'רלטון העביר כדור לרחבת פולהאם. דארן אמברוסה השתלט על הכדור כדי להשוות. טעות נוראה בדקת הסיום של המחצית הראשונה, אפשרה לדארן בנט, חלוץ האדיקס, להשלים מהפך. המקומיים שמרו על היתרון בשיניים. עמוק בתוספת הזמן של המשחק הצליח קודרו הצרפתי לאזן בשערו הראשון העונה ולכפות תיקו על פארדיו.

בעקבות התוצאה נשארת צ'רלטון במקום הלפני אחרון, אך היא התקרבה עוד קצת אל הקו האדום.


* לריאה קינגסטון, ששיחק בהפועל ת"א, לפני מספר שנים וסיים את העונה בקבוצת לוקומטיב מוסקבה הרוסית, ייבחן בקבוצת בולטון. במידה וירשים הקשר יעבור השחקן לוונדררס בחלון ההעברות.

ריינג'רס הפסידה ללפני אחרונה

במשחק השלמה במסגרת המחזור ה-21 של הליגה הסקוטית הפסידה ריינג'רס ללפני אחרונה, אינברנס, בתוצאה 2:1. הכחולים, יריביהם של הפועל ת"א בשלב הבא של גביע אופ"א, עלו ליתרון משער של נאצ'ו נובו בפנדל בדקה ה-22. דודס איזן חמש דקות לסיום המחצית הראשונה. ג'ון רנקין בדקה ה-90 עשה את המהפך הדרמטי. בעקבות ההפסד נשארה ריינג'רס במקום השלישי בטבלה, הרחק מיריבתה השנואה, סלטיק.

צמרת הליגה הסקוטית:

1) סלטיק 52
2) אברדין 37
3) ריינג'רס 35
4) הארטס 33
5) היברניאן 29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully