וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'סטר סימונס וגילי מוסינזון חתמו בגליל

שגיא ניר

28.12.2006 / 16:53

בן דודו של דוני מארשל וקפטן הפועל ת"א לשעבר מצטרפים לקבוצה של עודד קטש. רוברט רותבארט ומורן רוט בדרך החוצה

היום הסוער שעבר על ישראל מבחינת מזג האויר, לא פסח גם על שוק ההעברות הישראלי. הפועל גליל עליון, שלכבוד הפגרה שלחה הביתה את טוני סטוקמן וילד ההארלם גלובטרוטרס דונלד קול, צירפה לשורותיה גארד חדש, צ'סטר סימונס.

סימונס הגיע לדראפט 2005 ב-NBA אחרי ביקור בלא פחות משלוש מכללות: אודסה טקסס, גרין ריבר ו-וושינגטון, אך לא נבחר. סימונס (24, 198), בן דודו של דוני מארשל ששיחק עם דורון שפר בקונטיקט, הוא קלעי שלשות מחונן, ששיחק בעונה שעברה בפאוק סלוניקי ופתח את העונה הנוכחית בגראן קנאריה הספרדית, וב-7 משחקים העמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-1.4 אסיסטים ב-20.6 דקות.

סימונס מצטרף לסשה בראטיץ' וקני אדלקה, אך בכך לא תם פרק חיפוש הזרים של הגליל, שעשויה לצרף זר נוסף. במקביל, עדיין עוסקים בקבוצה בניסיונות לצמצום הסגל הישראלי. אחרי שיחרורם של ולאדי ירמישין (ללב השרון) ואילון זגורי (להפעל באר שבע), עמלים בקבוצה על התרת ההתקשרות עם רוברט רותבארט המאכזב, אותו אספה הקבוצה ממכבי תל אביב. מורן רוט עשוי לעזוב אף הוא במידה והגליל תמצא קבוצה שתעמוד בחוזהו.

במקביל, צירפה הקבוצה את הפורוורד גילי מוסינזון, קפטן הפועל תל אביב בעונה האחרונה. מוסינזון אמור היה לשחק העונה בהפועל גלבוע/עפולה, אך בשל בעיה רפואית ממנה סבל הדבר לא התאפשר. כעת, ינסה מוסינזון (27, 201) לשקם את הקריירה שלו בקבוצה הצפונית.

עדכון ראשון: 27.12.06 21:30
עדכון אחרון: 28.12.06 16:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully