וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה המושבה הישראלית בצסק"א סופיה

שגיא ניר

27.12.2006 / 21:03

חודשיים אחרי פיטוריו של יעקב ג'ינו, הראתה הקבוצה הבולגרית את הדלת גם לאבי סוכר, ישראל שיינפלד ודיון תומאס. ההסברים לפניכם

לכבוד השנה החדשה החליט הבעלים של צסק"א סופיה לעשות עוד קצת סדר. מי שישלמו את המחיר הם אבי סוכר, ישראל שיינפלד ודיון תומאס, ששוחררו מהקבוצה הבולגרית.

סוכר, שהגיע לקבוצה אחרי שפתח את העונה בבי סי קייב, שוחרר בגלל מה שהוגדר כ"אי עמידה בציפיות המקצועיות". בבולגריה ביקרו את העובדה כי סוכר לא הצליח להיכנס לכושר מספק, לטענתם, במהלך תקופתו במועדון. גם שיחרורו של שיינפלד, שב-12 משחקי ליגה קלע 4.8 נקודות וקטף 2.8 ריבאונדים, הוסבר בצורה דומה.

על דיון תומאס, שויתר הקיץ על חוזה של כמאה אלף דולרים באליצור אשקלון כדי לשחק בסופיה, נאמר כי מאמציו זוכים להערכה, אך "הבדיקות הרפואיות האחרונות מוכיחות כי השחקן לא מתאים לצרכים הפיסיים הנדרשים ממנו". תומאס, שקלע 8.5 נקודות וקטף 3.1 ריבאונדים ב-11 משחקים, היה בורג חשוב בהצלחתה של צסק"א בליגה המקומית, ושוחרר גם הוא במפתיע, כשבקבוצה מתכוונים לחפש שלושה שחקנים שימלאו את מקומם.

כזכור, לפני כחודשיים פוטר גם יעקב ג'ינו מהקבוצה, למרות מאזן מושלם בליגה המקומית. קודם לכן, נחתך ליאור ליובין מהקבוצה לאחר שהגיע אליה פצוע. רצף הפעולות הללו, כמו גם סיפורים שונים ומשונים על כשרות העסקאות בבולגריה, מהווים סיומת לא סימפטית לחוויה הישראלית בסופיה, שבאה לקיצה הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully