וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים כספיים בין ג'ונסון למכבי ת"א

לי בוץ

27.12.2006 / 21:40

אחרי פגישה בין נציגי השחקן והקבוצה, סיכוייו של הקשר הליברי להגיע לקרית שלום נראים קטנים. מישאלוב ושטרית ייעדרו מול נתניה

הקשר הליברי דולי ג'ונסון, שאמור היה לנחות הערב (רביעי) בישראל על מנת לערוך בדיקות רפואיות ולחתום במכבי ת"א, לא נחת בנתב"ג כמתוכנן וכעת לא ברור מתי, אם בכלל, יגיע השחקן לקרית שלום.

הערב נערכה פגישה בין נציגי מכבי ת"א לבין נציגיו של ג'ונסון, והתברר כי קיימים פערים כספיים בין הקבוצה לשחקן, וכרגע סיכוייו להגיע לקרית שלום נראים קטנים מאוד.

ג'ונסון, המשחק בסולנה השבדית, אמור היה להגיע למבחנים בקבוצה כבר בסוף השבוע שעבר, אך הגעתו בוטלה ולאחר שיחות בין הנהלת המועדון לבין השחקן הוחלט כי הוא יגיע ארצה הערב.

ג'ונסון לא עלה על הטיסה, ובתחילה במכבי טענו כי הסיבה לכך היא בעיות בדרכונו של השחקן. "אנחנו רוצים להביא את ג'ונסון, אבל יש בעיות בירוקרטיות", הסביר עוזר המאמן של מכבי ת"א, ויקי פרץ. "אנחנו מאוד רוצים אותו ומקווים שהוא יגיע בימים הקרובים, אבל צריך קצת סבלנות. ראינו את הקלטות שלו, והתרשמנו שמדובר בשחקן טוב בעל יכולת לא פחות טובה מגוסו גוסו. אני מקווה שיהיה לנו רכש כי אנחנו רוצים חיזוק, אבל אני לא יכול להתחייב שהוא יגיע ושיהיה רכש. אני מקווה שהוא יבוא וזה השחקן שאנחנו מחכים לו. לכל שחקן כדורגל יש טמפרמנט, אני לא יודע מה בדיוק העבר שלו אבל אנחנו מתעסקים בכדורגל והיכולת המקצועית שלו מתאימה".

חניכיו של אלי כהן חזרו הערב לאימונים לקראת המשחק מול מכבי נתניה בבלומפילד ביום שבת (19:30), לאחר שאתמול קיבלו יום חופש. הצהובים התאמנו בשכונת התקווה מאחר ומגרש האימונים בקרית שלום עובר שזרוע חורף. הקפטן אבי נמני בספק לשבת מאחר והוא סובל מדלקת באגן. עם זאת, הערב ערך נמני אימון מלא ובקבוצה אופטימיים לגבי כשירותו. מי שלא התאמן כלל הוא מושיקו מישאלוב, שעבר טיפולים. מישאלוב ייעדר מהמשחק בשבת בכל מקרה בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים, כמו גם אורי שטרית הצעיר.

מרדקוביץ': "אנחנו ממשיכים לרוץ לאליפות"

חלוץ מכבי ת"א, מיליאן מרדקוביץ', חזר מחופשת חג המולד עם מצב רוח מרומם. "זה טוב להיות קצת עם המשפחה בחו"ל", אמר החלוץ בסיום האימון. "זו הפעם הראשונה שאני רואה מזג אוויר כזה בישראל, אבל זה בסדר זה לא ישאר ככה הרבה זמן".

על המשחק הקרוב אמר מרדקוביץ': "אנחנו תמיד עולים כדי לנצח ולא משנה אם אנחנו משחקים בבית או בחוץ, אני מקווה שניקח שלוש נקודות. אני לא קורא עיתונים ולא יודע מה קרה בנתניה השבוע. בשני המשחקים האחרונים לא ניצחנו ולא שיחקנו טוב אבל לא הפסדנו. אנחנו ממשיכים לרוץ לאליפות".

עוזר המאמן ויקי פרץ הוסיף: "אנחנו אחרי שמונה משחקים ללא הפסד וזו הצהרה של מכבי ת"א. תמיד אמרנו שאנחנו רוצים להיות למעלה ובמאבקים החשובים, שם מכבי צריכה להיות. היו לנו משחקים לא קלים, אבל לא הפסדנו וזה טוב. אני מקווה שאחרי הפגרה נצא לדרך הנצחונות מחדש".

על הבעיות בנתניה לקראת המשחק בין השתיים בשבת, אמר פרץ: "אנחנו לא מתעסקים בבעיות של נתניה. היא יריבה קשה וטובה ואני בטוח שיהיה משחק קשה. הם יבואו כדי להקשות עלניו ונקווה שננצח".

אחר הצהריים נפתחו הקופות בקרית שלום למכירת כרטיסים למשחק בשבת, כשהנהלת מכבי ת"א הוציאה כרטיסים מוזלים ב-35 ש"ח לשערים 4,5 לאוהדי הקבוצה בלבד. המכירה תימשך עד לסוף השבוע, והקופות צפויות להיפתח גם ביום המשחק עד לשעה 16:00.

עדכון ראשון: 16:00
עדכון אחרון: 18:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully