וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של האדומים: שני משחקים ללא קהל בשערים 4 ו-5

לי בוץ

28.12.2006 / 7:14

דיין ההתאחדות לא התרשם מהטענות של הפועל ת”א, לפיהן המשטרה אחראית על רימון ההלם. ההנהלה: "עצוב לראות את השערים ריקים"

שני משחקים ללא קהל בשערים 4 ו-5, שני משחקי רדיוס ללא קהל על תנאי וקנס 15 אלף שקל - זהו עונשה של הפועל ת"א על אירועי רימון ההלם במשחק בבלומפילד מול בית"ר ירושלים.

הפועל ת"א התייצבה היום (רביעי) אחר הצהריים בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות האירועים במשחק הליגה מול בית"ר, אשר אחד מהם פצע קלות את קפטן הקבוצה, יוסי אבוקסיס.

מנכ"ל הקבוצה אריה הרשקוביץ, שייצג את האדומים בדיון, ביקש להתחשב בהסטוריה של הפועל ת"א, שלא הורשעה בבית הדין של ההתאחדות בשנה וחצי האחרונות. הרשקוביץ הוסיף ודיבר על אחריות המשטרה על המקרה, כשהציג בפני הדיינים קבלות על סכום הכסף שקיבלה משטרת ישראל לפני המשחק על מנת לדאוג לאבטחה. המנכ"ל טען גם כי לא ניתן לקבוע שמדובר ברימון הלם ולא באוהד של הפועל ת"א, ציין את העובדה שהזורק עדיין לא נתפס וכן דיבר על כך שהתקשורת ליבתה את היצרים לפני המשחק.

הדיין ישראל שמעוני לא התרגש מהטענות של הרשקוביץ. "כמעט הרגתם את הקפטן שלכם", אמר שמעוני והפציר במנכ"ל האדומים לקחת אחריות על התנהגות אוהדיו. הדיין השני, חיים אלחדיף, הציע לאדומים פתרון יצירתי: "במקום לשלם קנסות, שלמו לאנשים שלכם שימצאו את העבריינים". הרשקוביץ טען בתגובה כי זה לא התפקיד של האוהדים למצוא את זורק הרימון, אלא של המשטרה.

תגובתה הרשמית של הפועל ת"א לעונש: "יהיה מאוד עצוב לראות את שערים 4 ו-5 סגורים בשני משחקי הבית הקרובים, כיוון שהקהל בשערים האלה הוא לב לבה של הקבוצה. נכין עבור אותם אוהדים את שערים 8 ו-9 למשחקים מול הרצליה והפועל פ"ת. אנו שמחים שהדיינים התחשבו בגיליון הנקי של הקבוצה".

גילי ורמוט הגיב על העונש ואמר: "הקהל ב-5-4 יחסר לנו, זה ברור שבלי הדחיפה שלהם בלומפילד זה לא אותו דבר. עם זאת, אני חושב שצריך להעניש על אירועים שמגיע עליהם עונש, ועל דבר כזה היה מגיע".

בית"ר ירושלים הורשעה בעבירת התפרעות אוהדים בגין רימון העשן שהוצת במשחק הליגה נגד הפועל ת"א, וספגה קנס בסך 15 אלף שקל.

כמו כן, הורשעה בית"ר בעבירת התנהגות בלתי הולמת ואי קיום חובות הקבוצה הביתית בגין משחק הליגה נגד מכבי ת"א ב-10 בדצמבר, ונקנסה בסך עשרת אלפים שקל בפועל ועוד קנס בסך 25 אלף שקל על תנאי למשך שנה.

אבוקסיס: "אשחק כל עוד ארגיש טוב. לא אעשה מעצמי צחוק"

קפטן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס, סוגר את העונה החמישית שלו בקבוצה (עם נדידה קצרה למ.ס. אשדוד ב-03'-04'), ואת העונה ה-11 סך הכל שלו במועדון בו ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בעונת 87'-88'. לאבוקסיס בן ה-36 סעיף בחוזהו לפיו הוא אמור להתמנות בסוף העונה לתפקיד מקצועי במועדון, מה שאומר כי הוא יסיים את תפקידו כשחקן פעיל בסוף השנה. עם זאת, לקשר היה סעיף דומה בחוזה גם בעונה שעברה, אך הוא החליט לדחות אותו כשהבין שהוא יכול להמשיך לשחק עונה נוספת.

גם הפעם מכחיש אבוקסיס פירסומים לפיהם הוא החליט לתלות את הנעליים בתום העונה, ולדבריו הוא כלל לא קיבל החלטה כזאת או אחרת. "אמרתי פעם ואמשיך להגיד שלא אדבר על נושא של פרישה לפני חודש פברואר", אמר אבוקסיס לוואלה! ספורט. "אני אגיע להחלטה רק בעוד כחודשיים ובינתיים לכל אחד יש זכות לעשות את הספקולציות שלו. אשחק כל עוד אני מרגיש טוב, אבל אם לא ארגיש שאני יכול להמשיך, לא אעשה מעצמי צחוק".

לוסיאנו דה ברונו, ששבר את כף רגלו במשחק הליגה מול מכבי נתניה, נחת בישראל בשעות הצהריים (רביעי) ומחר הוא יתחיל לעבור טיפולים אצל רופא המועדון, ד"ר משה לוינקופף, שייקבע מתי הוא יוכל לחזור למגרשים. מחר יצטרפו לאימוני הקבוצה איבן יוליץ' ואיבזיטו אוגבונה, שאמורים לחזור ארצה מחופשת חג המולד.

בערב ישתתפו השחקנים והצוות המקצועי בחגיגת בר המצווה של בנו של מנהל המשק, מורדי דדון.

עדכון ראשון: 16:06, 27.6.06
עדכון אחרון: 07:14, 28.6.06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully