וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הציבה לבקהאם אולטימטום

27.12.2006 / 15:59

במדריד לא אוהבים את הסחבת בנוגע לחוזהו של האנגלי, ומצפים לתשובה עד הסילבסטר או שילך הביתה. סוכנו של קסאנו: "הוא נשאר במדריד"

ריאל מדריד הציבה אולטימטום לדייויד בקהאם - תחתום עד סוף השנה על החוזה או שתלך הביתה. כך מפרסם עיתון ה-"אס". הנהלת הקבוצה, שהציעה לקשר האנגלי חוזה עד יוני 2009, אך טרם קיבלה תשובה, מגדירה את התאריך ה-31 בדצמבר כיום האחרון בו תחכה לתשובתו של בקהאם, שאמור היום (רביעי) לחזור מחופשה.

לשחקן חוזה עד ה-30 ביוני 2007, וחוקי פיפ"א מתירים לכל שחקן לנהל משא ומתן חצי שנה מתום החוזה, לכן במדריד מזדרזים לסגור עם בקהאם את הפינה. סה"כ בקהאם רוצה להישאר בקבוצה, אממה מאז שפאביו קאפלו הגיע לקבוצה, בקהאם לא רואה מגרש. לכן עכשיו הוא שוקל את צעדיו. באיטליה נכתב הבוקר כי אינטר בכוננות וכי היא רצינית בניסיונה להביא את בקהאם בינואר.

סוכנו של קסאנו: "הוא נשאר במדריד"

ג'וזפה בוזו, סוכנו של אנטוניו קסאנו, שחקנה של ריאל מדריד, אמר היום (רביעי) כי השחקן נשאר בבירה הספרדית: "לאן הם רוצים שהוא ילך? אין לו שמץ של כוונה לעזוב. אף אחד לא אמר שום דבר לנו".

החלוץ האיטלקי, שהגיע באמצע העונה שעברה לסנטיאגו ברנבאו, לא קיבל דקות משחק מקאפלו והתעמת איתו מספר פעמים. הדבר ששבר את המאמן האיטלקי, שהחליט לשחררו, היה הניסיון של קסאנו לחקות אותו. למזלו הרע של השחקן החיקוי נתפס במצלמה ולקאפלו נגמר ממנו.

אלא שריאל, שקנתה את קסאנו בכ-3.5 מיליון יורו, תתקשה לקבל עליו את מלוא הסכום והיא עלולה לצאת בהפסד, כך שנראה כי הסאגה בין השחקן האיטלקי לקבוצה הספרדית רחוקה מלהסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully