וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה סגר בליברפול?

27.12.2006 / 13:37

האנגלים מדווחים כי חלוץ ולנסיה יגיע לאנפילד כבר בתחילת השנה תמורת 25 מיליון ליש"ט. פרגוסון: "יש לנו סיכוי מצוין לזכות בתואר"

רפא בניטז, מנג'ר ליברפול, הודיע לפיטר קראוץ' שכדאי לו להתחיל להתרגל לרוטציה. החלוץ התמיר, שחזר אחרי חודש של היעדרות, החמיץ שלושה שערים בטוחים בהפסד 1:0 לבלקבורן, ונראה מאוד מאוכזב כשהוחלף. "אם החלוצים האחרים טובים והקבוצה מנצחת, זה משהו שהוא צריך לדעת להתמודד איתו", הסביר בניטז, שדחה את הדיבורים על מעבר של החלוץ בחלון העברות הקרוב.

על ההחמצות של קראוץ' אמר המנג'ר: "להחטיא שלוש פעמים מול שוער זה הכל חוץ מחוסר מזל". אפשר אולי ליחס את הנימה הלוחמנית מעט של המנג'ר לידיעה שהתפרסמה באנגליה, לפיה דויד וייה, בו בניטז מתעניין זה זמן רב, יעשה את דרכו מוולנסיה לאנפילד כבר בשבועות הקרובים תמורת 25 מיליון ליש"ט.

פרגוסון: "אנחנו נאבד נקודות? ז'וזה שכח שגם הוא"

משחקי חג המולד השנה מחזירים את העטרה ליריבות הספורטיבית בין סר אלכס פרגוסון וז'וזה מוריניו. מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, שחיכה עם התגובה להתגרויותיו של מוריניו אחרי ההפסד של האדומים לווסטהאם, מצא אתמול (שלישי) בתום הניצחון 1:3 על וויגן את הזמן והמקום. "ז'וזה אמר שאנחנו נאבד נקודות במהלך העונה, אבל הוא שכח שגם הוא", עקץ הסקוטי הוותיק, "זהו טבעו של הכדורגל".

פרגוסון רואה בחניכיו את מי שיכולים ללכת את כל הדרך לאליפות: "הראנו אופי כשחזרנו לעצמנו אחרי ההפסד לווסטהאם. יש בנו את התשוקה ללכת עד הסוף. יש סיכוי מצוין שנזכה בתואר בסוף העונה". ריו פרדיננד רצה להכניס את פרגי ל"עניינים", אז הוא קנה למנג'ר שלו ipod לכריסמס ועליו שם את כל השירים שהוא (הבלם) אוהב, בתקווה שפרגי יישאר בקשר עם העולם המודרני.

ז'וזה מוריניו מתרץ את התיקו מול רדינג בחיסרונם של פטר צ'ך וג'ון טרי. המאמן הפורטוגלי אמר שללא הבלם, שנעדר משלושת המשחקים האחרונים בהם ספגה הקבוצה 6 שערים, וכנראה יאלץ לעבור ניתוח בגבו, וללא השוער, הסובל מסדק בגולגולת מאוקטובר, ההגנה שלו פגיעה ביותר. "מכרנו את וויליאם גאלאס ורוברט הות בקיץ. אין לנו מחליפים הולמים, אז כרגע יש לנו בעיות. במצב נורמלי, צ'לסי מסיימת שלושה משחקים כאלה עם רשת נקייה".

צוות הטלוויזיה אמר לשופט במחצית: "טעית"

גם באנגליה צוותי הטלוויזיה מתערבים בהחלטות השופט המהלך המשחק, וגם באנגליה הדבר מעצבן מאוד את המאמנים שנפגעים מההחלטה. ניל וורנוק, מנג'ר שפילד יונייטד, זעם אתמול (שלישי) במהלך משחק הקבוצה נגד מנצ'סטר סיטי על צוותי הטלוויזיה, לאחר שאלה פנו אל השופט מארק קלאטנבורג במחצית במנהרה, ואמרו לו כי פספס נגיעת יד ברחבה של רוב קוזלק. "אסור לאפשר שיחות כאלה במנהרה", קבע וורנוק בצדק, "זה מפעיל לחץ על השופט".

*אלן קרבישלי, מנג'ר ווסטהאם, כעס על חניכיו בעקבות ההפסד 2:1 לפורסמות. המנג'ר טען שהם לא היו אגרסיבים מספיק, וכדאי מאוד שיאמינו בזה שהם נשארים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully