וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מאמינים שארזי יגיע להסדר על בית וגן

אסף שקד

27.12.2006 / 12:57

לדעת גורמים בקבוצה, מינויו של היו"ר החדש יביא בסופו של דבר להסדר עם חברת נאות בית וגן. טוטו תמוז יגיש בג"צ נגד החלטת משרד הפנים

חמישה ימים לפני תום שנת 2006, ובבית"ר עדיין לא יודעים הכין תתאמן הקבוצה בשנה הקרובה. מתחם האימונים בית וגן השייך לבעלים הקודמים - מאיר פניג'ל, ששון שם טוב ומאיר לוי - ממשיך לשמש כמגרש האימונים של בית"ר ירושלים, אך על פי דרישה של בעלי המגרשים - החל מה-1 לינואר תהיה בית"ר חייבת לפנות את המגרשים.

אלי ארזי שנכנס רק לפני יומיים לתפקיד יושב ראש בית"ר ירושלים, שם לעצמו מטרה ראשונה לסיים את פרשת המגרשים ולתת שקט לקבוצה ובעיקר למחלקת הנוער שנמצאת בימים האחרונים בחוסר ידיעה. מיד עם כניסתו לתפקיד, שוחח ארזי עם שם טוב והשניים אמורים להיפגש ביממה הקרובה על מנת ולנסות ללבן את העניינים. בניגוד לכעס ששרר בצד של חברת "נאות בית וגן" לפני חודש, הפעם נראה כי גבוהים הסיכויים שהקבוצה תמשיך להתאמן בבית וגן, וזאת בעיקר לאור השינוי בעמדת היו"ר.

"עצם העובדה שארזי נכנס לתפקיד ושקלאר הלך הביתה", אומר גורם בית"ר המעורב בפרשה, "תתן לקבוצה נקודות זכות. התקשורת בין שקלאר לחברת נאות בית וגן הייתה לקויה ובמקרים מסוימים הוא לא נתן להם את הכבוד הראוי. ארזי הוא אחד שמבין עניין והכל יהיה תלוי בגישה שלו. בסופו של דבר נגיע להסדר עם חברת נאות בית וגן. סה"כ פניג'ל, לוי ושם טוב הם אוהדי בית"ר והם לא ינסו להזיק לקבוצה".

במידה ואכן תיפרד בית"ר מבית וגן, היא תשקול להעביר את האימונים למגרשים במעלה אדומים או לאחד המגרשים בשפלה. מחלקת הנוער, שהיא הנושא הבעייתי יותר, תאלץ לנדוד למגרשים חלופיים בירושלים או במרכז הארץ באוטובוסים של הקבוצה.

ארזי נפגש היום (רביעי) בבוקר עם מספר אוהדים של בית"ר ירושלים וערך איתם היכרות ראשונה. אוהדי הקבוצה נמצאים בקשר הדוק עם עוזרו של ארקדי גאידמק, יוסי מילשטיין, וזה ראה חשיבות רבה בפגישה בין יושב הראש החדש לבין האוהדים וזאת במטרה ליצור קשר חם, שלא כמו בתקופת שקלאר.

בפגישה עצמה העלו האוהדים את טענותיהם, כמו הסרת אוהלי הבידוק בכניסה לאצטדיון טדי, הפחתת כמות שוטרי היס"מ הנמצאים ביציע המזרחי ובקשה להורדת הגדר בבית וגן שנבנתה בתקופת שקלאר. ארזי מתכוון להיפגש עם אוהדים נוספים ובכך למעשה ליצור ערוץ הדברות בין הנהלת הקבוצה לבין האוהדים.

תמוז יגיש בג"צ נגד משרד הפנים

חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז יגיש בג"צ נגד החלטת משרד הפנים שלא להעניק לו מעמד של אזרח ישראלי, אלא רק של תושב זמני. כזכור, לפני מספר חודשים זכה החלוץ הצעיר למעמד של תושב זמני, מה שאפשר את מקומו בנבחרת ישראל, אך כעת לאחר שניסה מספר פעמים להתגייס לצבא וקיבל סירוב, החליט השחקן להגיש את העתירה במטרה לקבל אזרחות ישראלית.

בסביבתו של השחקן הסבירו את המהלך: "טוטו תמוז הוא שחקן ישראלי לכל דבר, הוא משחק בנבחרת, תורם לה ונחשב לחלק בלתי נפרד מהנבחרת האולימפית. הוא נמצא בארץ למעלה מ-15 שנה, חי כמו כל ישראלי והגיע הזמן שיתנו לו אזרחות ישראלית ויתנו לו את הכבוד המגיע לו כפי שהוא מייצג בכבוד את הנבחרת הלאומית".

בבית"ר, ששמעו רק היום על המהלך של השחקן, בירכו על הצעד: "בית"ר ירושלים מאחלת בהצלחה לטוטו תמוז, אנחנו מקווים שהוא יקבל בסוף את האזרחות הישראלית. טוטו תרם הרבה למדינה ומגיע לו להיות אזרח מן המניין".

שחקני הנבחרת שחזרו ממחנה האימונים של דרור קשטן, זכו היום (רביעי) למנוחה, ויחזרו רק מחר לאימונים סדירים בקבוצה. מי שעוד זכו לחופשה מאימונים היום אלו הם מילובאן מירוסוביץ', דוד אמסלם, אלירן דנין, ברק יצחקי ואריק בנאדו. שלושת הזרים שנחתו אתמול - בואטנג, פרננדס ופינטו - ערכו אימון אישי על מנת להיכנס לכושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully